Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
täällä on niin siistiä touhua, että voitaisiin olla "pääkadullakin".
Emännällä ehkä on kiireitä alivuokralaisensa kanssa, ettei ehdi muuttoa tekemään.
Meillä muuten maailma pimeni ja yht'äkkiä tuli kova myrsky, ukkonenkin jostain kuuluu - taitaa tulla maailmanloppu! Synkkää on!
14.06.2007 22:09
että olisiko siitä booliin, jos sahdin lisäksi
vaikka boolia myös olisi tarjolla?
14.06.2007 20:19
laulelen, kun ilta tullut on...
Jatko olkoon laulamatta, kun en ole oikeastaan mitään tänään tehnyt - maijallisen raparperimehua keitin ja laitoin hunajaa makeutukseksi, millaista mahtaa olla.
Täytyy antaa jäähtyä ennen kuin tuntee kunnolla sen maun.
14.06.2007 20:17
olette, kun ei mitään ole kuulunut?
Minä en ainakaan ehdota enään mitään, kun heti kävi iso luuta lakaisemassa kaikki tipotiehensä.
Ja minä kun luulin niin fiksu olevani!
14.06.2007 20:11
No joo - menin ja luin oikein ajatuksen kanssa sen edellisen viestin, niin selvisihän se.
Mulle täytyy vääntää kaikki rautalangasta ennen kuin menee perille...
Tämä päivä onkin mennyt paljolti taas tässä koneella - sää ei erikoisemmin ole houkutellut menemään ulos, ei sada, mutta muuten on harmaata ja ankeeta - ei pahan kohtuutta ole!
14.06.2007 17:27
Hyvin usein sattuu niin, etten ymmärrä miksi tein juuri näin tai noin.
Vielä enemän on muita, joita en ymmärrä - tänäänkin oli hyvä esimerkki, hm...
14.06.2007 17:00
mutta en mielestäni tuhlarikaan.
Sen olen oppinut lapsuudesta, että ruokaa ei haaskata, joten tuskin ollenkaan heitän ruokaa roskiin, tietysti pakosta joutuu jotain loppuja heittämään pois. Leivästä laitan heti osan pakkaseen, ettei jää kuivumaan.
Vanhoja vaatteita vien keräyksiin, joista viedään itärajan taakse tai Baltian maihin.
Huonommat leikkaan matonkuteiksi ja kudon matoiksi.
Tietysti niitä silti kertyy kaappeihinkin, kun ei malta laittaa aina pois.
Kippoja ja keppuja on kaapit täynnä.
Joku on joskus sanonut, että ihmisen pitäisi muutaman kerran elämänsä aikana muuttaa, että karisisi liiat tavarat pois.
14.06.2007 13:46
Kuinka paljon olen minäkin niitä pitsejä väkertänyt ja lakanoihin käsin neulonut ja tuolla niitä on eräässä arkussa enemmän kuin yksi tusina. Joskus muutaman vein kirpputorille ja heti menivät.
Tiedän niistä jonkun verhojakin tehneen. Pois en kyllä malta niitä heittää - tehkööt joskus perikunta mitä tahtoo niiden kanssa.
14.06.2007 13:31
Metro-Tytöt plus kumppanit nyt vaan lestissään!
14.06.2007 13:19
Kyllä nettimaailman käskyt pitää opetella ja pysyä kallossa!
Sen tulin huomaamaan ja ei mene huumori perille!
14.06.2007 13:16
on mun tietääkseni hyvä asia kasveissa, ne kai syövät pikkuötököitä, mutta niistä pienistä mustista muurahaisista en oikein tiedä, mitä ne tekevät pionin nupuille. Kuivaako nuput niiden tähden vai missä vika? Mun pioneissa on nimittäin niitä ja olen kylmästi antanut niille Raid-suihkun.
Muuten teillä siellä Pohjanmaalla ollaan kyllä jäljessä kasvien kanssa. Täällä on aikaa jo sireenit kuihtuneet ja siellä kukki vielä täyttä päätä!
14.06.2007 13:10
kaunis morsian!
Laita valmiiksi jo hääpuku tuo!
Neulo kaunis morsian!
Onni sinulle nyt lahjansa suo!
14.06.2007 09:01
Jussi Jurkan toivotuksen Hyvää Ötyä!
14.06.2007 08:54
Tarkoitin tietysti omaa tekstiäni!!!
14.06.2007 08:28
Onpahan taas painovirhepaholainen iskenyt kahdella sormella naputtavan tekstiin...
14.06.2007 08:25
Poutaa, mutta koleaa, siinä se!
Siitä valkosipulista sanon kuitenkin mielipiteeni, itse en sitä syö, mutta kait pitäisi niin ei huomaisi sitä hajua mikä tulee valkosipulia syöneistä. (Ei millään pahalla!)
Kerronpa miten kävi. Olin laivalla ja otin noutopöydästä hyvässä uskossa kermaperunoita ja niissä oli valkosipulia, minä kilttinä tyttönä söin lautasen tyhjäksi. Kun isäntä tuli vastaan, tuli kyytiin pari muutakin valkosipulia syönyttä, hajut oli tietty sen mukaiset ja kun päästiin kotiin sain kyllä kuulla, että tuoksunut oli. Itse valkosipulia syöneenä en haistanut mitään.
Sitten silakoista, saispa paistettuja silajoita ihan oikeesti, muta ne silakat, jotka on kaupan tiskillä kelmun sisällä ei paljon houkuta.
Ja vieläkin, eikö verenpisarat kestä paremmin, bekoniaan tulee niin herkästi hometta, ainakin jos on sateista, varsinkin kyynelverenpisara on kestävä ja kaunis, niitä itse ostin, vielä ovat viemättä, kun orvokit ovat vielä hyviä.
14.06.2007 07:53
Jäi illalla soimaan tuo Saarenman valssi päähän ja tuli sanatkin mieleen, että ihan omin sanoin sitä eilen esitin, tai väärässä järjestyksessä - haitanneeko tuo mittään...
14.06.2007 07:36
lennätä pellavapäätä,
mut neitoa nuorta et omaksi saa...
13.06.2007 22:17
nyt sitä tarkoittanut, että sinun se hautapaikka tarvii varata - menee vähän liian ronskiksi...
Häistä oli puhe ja minä alan höpötellä hautapaikasta - tuli vain mieleen jatkoa siitä kappaleesta.
13.06.2007 20:55
että se laulu jää loppuillaksi soimaan päähän, mutta tulihan se sieltä.
Minä rakastan sua, niin totta se lienee jne. Sanoja en saa päähäni kuin jonkun sieltä täältä, mutta eikö se Mattia ja Teppoa ole?
Taaskin olisi ollut apua laulun äänestä - helpommin olisi tullut mieleen.
Sanoit, että perutaan häät. Perutaanko yhteinen hautapaikka myös - vai oliko varattuna?
13.06.2007 20:08
102 / 123