Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lauluketjun aloitus se poistettu oli - nyt rikottiin tekijänoikeuksia ja kuinka monta lauluketjua on jo ollut ja mennyt...
Ei kai ollut mitään muuta poistettavaa!
Lähti se vastausketjukin.
Näyttää siltä, että lähtee kirjoittajatkin kyllästyneenä sensuuriin, mutta en minä ainakaan ymmärrä minkään lähteä.
Alkuun kirjoittelin IS:n keskustelupalstalla ennen kuin löysin tänne.
16.05.2007 09:23
saataisiin me 60+ palstalaisetkin uusi sheriffi!!!
Tuskin teillä niin nipo oli...
16.05.2007 08:12
Eilen jotkut viestit viipyi monta tuntia ennen kuin ehtivät näkyville ja toisia ei tullut perille milloinkaan...
Hakkerit varmaan kaappasivat - mitähän ne niistä ymmärsivät!
16.05.2007 08:04
Sinä täällä vain yksinäsi olet joutunut olemaan.
Pahoittiko Marjapensaskin mielensä sheriffin touhuista niin, ettei enää tule tänne? Toivottavasti sentään!
Uskaltaisiko vielä sanoa mielipiteensä niihin poistoihin? Taitaa olla paras pitää mölyt mahassaan...
Pakollinen säätila: Kaunista, mutta kylmä tuuli.
16.05.2007 07:59
Pellellä on tapana imarrella naisia ja sinut hän nuorensi kertaheitolla oikein kunnolla.
Olen nääs päätellyt tuon luvun tarkoittavan syntymävuottasi - olenko oikeassa?
15.05.2007 21:32
Könkkäämistä on ollut kaikilla tänne tulo, johtuuko hakkereista vai mistä!
Olisiko etusivulla vilkkaampaa, hiljaisia lukijoita vain näkyy käyvän...
En alkanut katsomaan Kadotettua, kun mua kiukuttaa ne ikuisuussarjat. Pakoa katsoin tämän ensimmäisen kauden, mutta taisi jäädä siihen - eihän se lopu ikinä.
Lostia lakkasin aika pian katsomasta ja sekin kestää vissiin vuosikausia.
Kesäksi loppuu kaikki ohjelmat - uusintoja
riittää...
15.05.2007 21:16
voit järjestää juhlat missä haluat.
Nykyään ainakin meillä päin on melko harvinaista, että juhlitaan kotona.
On niin helppoa mennä itsekkin valmiiseen juhlapaikkaan ilman suurta stressiä.Jos järjestät juhlat kotona saat viikkokaupalla "höösätä" ja sitten on puhki väsynyt, kun juhlapäivä koittaa.
Hyvällä omatunnolla voit alkaa varata paikkaa juhliasi varten!
15.05.2007 11:04
KristaTeeltä sain vihjeen ja siihen jää varmaan koukkuun. Olen löytänyt niitä useampiakin versioita. Ihme juttu, että sitä viitsii ja viitsii...
15.05.2007 07:53
Huomenta vaan kaikille!
Mitä Pelle yöllä täällä on kuhkinut? Aukesko ovet silloin helpommin - vai tarvittiinko tiirikkaa?
Mulle kone väitti vieläkin, ettei sivua löydy, kiusaa mokoma.
Sateet ovat menneet ja aurinko paistaa, ilma on sateen jälkeen ihanan raikasta. Nyt se suvi alkaa. Eikö sanota, että sataen suvet tulevat?
15.05.2007 07:44
Nyt on varmaan kaikilla sama juttu, niin on hiljaista. Eikä tästä voi syyttää sheriffiä, se on selvä asia.
Ei kai kaikki ole sinne Hesarin foorumeille mennyt?
14.05.2007 21:45
Syvä hiljaisuus on joka puolella, johtuuko siitä, että ovea saa kolkutella kauan ennen kuin sisälle pääsee, vai ovatko kaikki jo Hesarin Keskustelufoorumilla.
Muutenkin täällä tapahtuu ihmeellisiä asioita, kirjoitin päivällä viestin, joka ei silloin tullut perille ja kirjoittaessani sen uudestaan sanottiin massapostituksen olevan kiellettyä ja äsken se ilmestyi näkyviin, kun taas kirjoitin jotain muutakin.
Täytyi poistaa se, ettei samat jutut tule moneen kertaan, mutta kyllä kesti sekin.
Kaikki lyö vastaan ja vettä tulee kuin aisaa - sadetta on kyllä odotettukin, niin vähän on kevään aikana satanut...
14.05.2007 21:04
Kaikki on katoavaista!
Toivottavasti Pysty on ja pysyy!
14.05.2007 13:58
että täällä kaipaavat miehet omaa palstaa - naisilla se kai sitten jo on!
14.05.2007 13:51
Taitaa vielä olla Pellellä muuraushommat kesken, kun alkoi kirjoittajia tänne houkutella.
Ei taida onnistua, ollaan niin tyhjäpäisiä, ettei meidän seura kiinnosta! Näin annoin tuolla jossain itseni ymmärtää.
14.05.2007 11:47
Onko loput tippaleivät jotenkin eksyneet mummujen aivoihin vai? En ole huomannut aivoissani mitään erikoista painetta vapun jälkeen, joten kai siellä sitten tilaa on ollut, elikkä täysin tyhjä pää!
Asia on harvinaisen selvä!
14.05.2007 11:39
En ole seurannut koska se heittää mun pois täältä, voipi olla sen jälkeen kun olen pelannut mahjonggia. Juu juu, kyllä muuallakin surffailen, ei tämä kone ihan näitä kahta varten ole!
Nyt tökkii taas pahasti...
14.05.2007 11:26
Ei varmaan ole koneen vika, kyllä se jostain muusta johtuu - olen ihmetellyt samaa.
Onko se siksi, että pysyttäisiin pois täältä ;)
14.05.2007 08:55
oli oikeat luvut - maanantaiaamuna kaikki voi heittää...
14.05.2007 08:05
Ensimmäiseksi säikähdin, että nyt on sheriffi iskenyt täälläkin, kun näytti viittäkymmentä vastausta, mutta olihan tämä koko rimssu paikallaan. Mahtavat ovt lukijamäärät ja paljon käydään vieläkin, kovin ovat vain hiljaisia...
Harmaan ja ankean näköistä on ulkona, tulee taas päivä jolloin ei huvita mikään.
Illaksi on ohjelmaa, joka ehkä piristää - lapsenlikaksi menen ja toinen 10kk. on vallan äidin perään, saa nähdä kuinka mummun käy.
Tuntee itsensä tosi avuttomaksi, jos lapsi vain huutaa ja mikään ei auta, siitä on piristymiset kaukana.
Missä kaikki aamuvirkut luuraa?
14.05.2007 08:02
On huomattu, että miehet kiertää kaukaa Pystyn, on aivan sama ollaan etu- tai takapuolella.
Nyt tietysti kaikki katsoo jääkiekkoa - ei taida tulla mestaruutta Suomeen, kun Kanadalla on jo kaksi maalia Suomen puhdasta nollaa vastaan.
13.05.2007 19:44
112 / 123