Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tiedän sen, ettei digitointia tehty kuvan laadun parantamiseksi, mutta en lainkaan tarvitse niitä digikanavia, jotka tulivat digiaikaan siirryttäessä.
Paitsi Harju & Pöntistä on kiva kuunnella.
24.01.2008 09:17
Se kauppaloiden opettelu ainakin on ollut turhaa, Eihän enää ole ollut koko kauppaloita vuosikausiin.
Silloin, kun kävin koulua oli Lahti nuorin kaupunki ja olisiko Vammala ollut kauppaloista nuorin, en ole ihan varma.
Virsiä en ole muita joutunut opettelemaan ulkoa kuin Suvivirren ja Enkeli taivaan ja ei se mikään huono asia ollut.
23.01.2008 16:54
Pitkään sitä jo ehdittiin pelätä.
Mutta siinä Sääketjussa olisi ideaa, ihan kivaahan se on ollut seurata säätiloja.
(Vaikka ei sekään kaikkia miellyttänyt,
mutta mikäpä olisi kaikkien mieleen!)
23.01.2008 16:10
Minä täällä olen käynyt hiljaisuutta päivittelemässä ja turhaa se tietysti on ollut, onhan sen jokainen ilmankin nähnyt kuinka kävijät ovat harventuneet.
Mistäs sitä jutun juurta aina on keksinyt, kun yksin on täällä höpissyt ja vaikka olisikin, ei paljon ole keskustelua syntynyt.
Minä olen kyllä tänne niin juuttunut, että ikävä teitä kaikkia totisesti tulee.
Myönnän harhailleeni muillakin foorumeilla, tosin samana Tellastiinana, en siis mielestäni mitenkään salaa, mutta en vain ole vielä minkään oikein kotiutunut.
Eipä maailma tähän kaadu, toivottavasti on elämää Pystiksen jälkeenkin.
Kiitos monista hauskoista hetkistä. Hymyillään, kun tavataan.
23.01.2008 14:57
Kuvanlaatu meillä oli ennenkin hyvä, se ei boxista parantunut, mutta hyvää on se, kun alkoi Harju & Pöntinen kuulumaan.
Näkyy nimittäin kaikki kanavat kahdelta lähettimeltä ja Turku ei tätä kyseistä musiikkiohjelmaa lähetä.
23.01.2008 13:09
jäsenrekisteriä ole - eikä enää paljon muutakaan.
Olihan täällä aikoinaan suoraan sanottuna pirun hauskaa, mutta nyt tuntuu vääjäämättä Pystis romahtavan ja tulevan tiensä päähän.
Minä jo viime ketjun siirryttyä nurkan taakse melkein pidin hautajaispuhetta, mutta etusivulla oli taas vähän vilkkaampaa.
Ollaanhan me jonkun hampaissa oltu aina silloin tällöin, johtuuko sitten mukavuudesta vai mistä.
Kaikki ovat tervetulleita olleet, ketään ei ole pois ajettu, kovin harvaan vain ovi on viime aikoina käynyt.
En tiedä mitä tehdään, odotetaanko aikoja parempia, vai mitä?
22.01.2008 17:41
Oulun siika pyhä kala lesti veteli ähtävän lapuanjokeen - oliko oikein.
Ob, Jenissei, Lena, sitten tuli jo niin vaikea, että en edes yritä sitä kirjoittaa, joku "Bamabutra" se oli. Kaupunkeja en ole opetellut, enkä jokiakaan pidemmälle.
Jokainen kai osaa Jaakobin poikain nimet?
Ruuben, Simeon, Leevi jne.
Ja varmaan tietää kuka oli Jaakobin poikain isä?
Sitäkin voitiin kysyä.
22.01.2008 17:16
Eilisessä Turun Sanomissa siitä oli juttu.
Olivat opiskelijapojat vuokranneet kerrostalosta asunnon ja siellähän niitä luteita oli.
Tuskin se mikään aprilliuutinen on.
22.01.2008 13:41
hänen monia ohjauksiaankaan, mm. Myrskyluodon Maija on hänen ohjaamansa.
Mielestäni se on parhaita sarjoja mitä ikinä on tehty.
19.01.2008 20:05
Eipä väliä, rekattu tai ei, kun vaan on sama nimimerkki, että tietää kenelle vastailee.
Se ei ole kiva, että joka viestissä on eri sana tai lauseen pätkä.
19.01.2008 16:56
Yleensä kyllä lakkaavat esittelemästä, kun vain saa suunvuoron ilmoittaakseen tästä estosta.
Joskus voin kuunnella täysin hiljaa sitä litaniaa, mutta voin kyllä laittaa luurinkin paikoilleen - millä tuulella satun olemaan.
18.01.2008 22:14
Arvatkaa, kenen kanssa aion viettää tätä iltaa!
Moniottelija Ilkka Kanerva on seuranani. Siitä kuulette sitten myöhemmin lisää...D))
18.01.2008 21:16
useampikin. Käytössä on kaksi oikein aitoa nakkilalaismallista keinutuolia.
Toisen tehnyt minun pappani ja toisen isännän kummisetä.
Monen, monet yön hetket on keinutuolissa vietetty
lasten ollessa pieniä, on keinuteltu ja nukuteltu. Vielä pojan tytärtäkin olen keinutuolissa nukuttanut. Myös monet sadut on siinä luettu.
Istuinpa siinä joskus yöllä ja odottelin poikaa moporetkiltä kotiin, kun oli se aikakausi.
Nyt jo on itselläkin aikaa vain olla ja keinutella, vetää vaikka pienet nokoset siinä.
Ovat eniten käytössä olevia "mööpeleitä" meidän huushollissa.
18.01.2008 21:09
Toivottavasti viihdyt palstalla.
Sen "vanhan" voisit kyllä unohtaa!
18.01.2008 20:59
Itselläni on vain kaksi lapsenlasta, 6v. ja 1,5v. ja on se vaan hauskaa kun ne tuodaan joskus hoitoon molemmatkin. Vanhempi oli pari vuotta vallan mummulla hoidossa, enää ovat vain satunnaisesti.
Onhan se niinkin, että pidemmän päälle siihen jo väsyisi. Kyllä Luoja on hyvin suunnitellut, että ei kuuskymppiset eikä kovin usein viisikymppisetkään enää saa lapsia, ei sitä vipinaa vallan jaksaisi.
18.01.2008 14:05
Olen mielestäni kaikkiruokainen ja kuitenkin kun tulee eteen nämä "sesonkiaikojen" ruoat kuten livekala ja mämmi, sanon kiitos ei.
En oikeastaan muita ruokia äkkiseltään muista mitkä eivät menisi normaali ruokalistalta.
Tamperelaisten mustamakkara saa olla minun puolestani lautasella ja jotkut etanat sekä muut vastaavat - ja homejuustot.
Satun asumaan sellaisen miehen kanssa, jolla on ennakkoluuloja monia ruokia kohtaan ja niitä ei voi edes maistaa.
Mielestäni maistaa pitäisi kaikkea, mistä muuten tietää tykkääkö vai ei....
18.01.2008 13:56
Kiitos kutsusta, mutta ethän pahastu, vaikka kieltäydyn - on vähän liian pitkä matka, mutta voisit sähköpostissa laittaa pienen palan bostonkakkua. Korvapuusteista en niin välitä, kun en tykkää pullassa kanelista.
Non-ni, mitä mä sanoin. Melkein arvasin, että sinä tykkäät olla "Suurella näyttämöllä".
Minä olen sellainen "kevytmielinen" joka sortilla (muuta kevyttä minusta ei sitten löydykkään) ja lukemisessakin harrastan paremmin kaikkea kevyttä vaan.
Luulin päivällä jo kevään koittaneen - viisi astetta lämmintä ja näkyi jopa vanhaa taivastakin jostain pilvien raosta ja nytkin taivaanrannalta kajastaa jotain vaaleaa.
Eräs ystäväni kertoi tänään istuttaneensa narsissin sipuleita, kun oli unohtanut syksyllä, saa nähdä, tuleeko niistä keväällä mitään.
On varmaan liikkeellä kaiken näköistä unohtelua - minä poltin eilen pellillisen sämpylöitä!
17.01.2008 16:31
Keskustellaan vaan tv-ohjelmista odotellessa sitä lopullista höperyyttä.
Odotin minäkin siltä enemmän ennakkomainonnasta johtuen. Hyviä näyttelijöitä siinä on, Valkeejärvi kun katsoo, niin mummukin saa sydämen tykytyksiä....
Häntä vaan niin harvoin näkee tv:ssä.
Maanantain kotikatsomon sarjaa Harvoin tarjolla myös kehuttiin, mutta ei alku ainakaan mitään kovin merkilliseltä näyttänyt. Kotikatsomossa on "harvoin tarjolla" hyviä esityksiä.
Joulun aikoihin tulleesta Koivusalon elokuvasta Kaksipäisen kotkan varjossa tykkäsin - yllätti positiivisesti.
Täältä kun ei usein tule lähdetyksi elokuviin, niin odottaa vaan kun ne tulevat tv:stä.
17.01.2008 08:32
sitä ymmärsin lakata katsomasta hyvin alkuvaiheessa, kun siinä alkoi tapahtumaan kaikkia yliluonnollisia.
Aina kuitenkin johonkin jää koukkuun - ja huumeeksi näkyy olevan luokiteltukin tv:n katselu.
16.01.2008 10:29
huumeiden käyttäjiin voi verrata tv:n katselua?
Kas kun ei sitten jo olla perustamassa meitä varten vieroitusklinikoita D))
16.01.2008 10:22
49 / 123