Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

2447

1. Taas kerran täytyy tunnustaa tyhmyytensä.
    Tai laitanko syyn muiden niskoille!

Olen aina luullut (ja kuullut ja lukenut), että musta hoikentaa ja nyt luin tuolta, että se pyöristää entisestään. Sanotaan, että peilit valehtelee, mutta samanlaisen XXL-madamen näen peilistä, on sitten päällä mustaa tai punaista.
    Punainen on nimittäin toinen väri, jota suosin.

Eipä minulla paljon ole vaateongelmia, kun en juuri missään käy, on kaikki kulttuuririennot vähissä näillä kulmilla.
    Ja hautajaisiin sopii musta, niitä valitettavasti tällä iällä riittää muutamat joka vuosi.

Nyt meni synkistelyksi, ja en missään tapauksessa tarkoita mitään pahaa tällä kirjoituksella. Huvittaa vain, kun juuri niin olen minäkin ajatellut, että musta hoikistaa.
    Niin varmaan luulee moni muukin, esim. eräs kuusikymppinen pyöreähkö naislaulaja, jolla aina on jotain mustia liehuttimia.

Et sitten Olivia ota tästä itseesi, mutta tulin tänne kitisemään, kun kohta taas mennään nurkan taakse piiloon!

Täällä paistaa aurinko ja jos vielä siitäkin hakisi huonon puolen, niin se paljastaa meidän ikkunain olevan vähän harmaat. Kuka tulisi talkoihin - kaffeet tarjoaisin käntyn ja Vironperän kakun kanssa!
  2. Mistäs sen parempaa showta keksisi ja tulee halvaksi, sillä talkoilla tietysti vedetään. Ainoa huono puoli on, että asiakkaat voivat häipyä...

Pitäisikö treenata? Ei taida heti aamulla ääni olla paras mahdollinen ja ei ole Krisseäkään vielä näkynyt.
    "Aikuinen nainen mä ooooon"....