Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kylläpäs nyt on aloituksia tehty, kun kohta taas joudutaan nurkan taakse.
Tähänkin oli tarpeeksi vaikeaa pääsy, tuleeko se enää koskaan paremmaksi.
Siilejä ei ole meilläkään. Joskus varmaan parikymmentä vuotta sitten kävi pienen aikaa ruokailemassa, mutta sitten se vaan katosi.
Nyt pupujussi loikkii nurkissa ja sytyttelee meidän tunnistevaloa. Sitten tulee mieleen, että kuka nurkissa hiippailee.
01.10.2007 21:23
on minullakin vähän heikko. Jotain madonlakkeja (tatteja) korjasin pihapiiristä pois, ettei pikkuväki erehdy niitä ottamaan.
Kanttarellit ovat ainoita sieniä, joita uskallan käyttää ja niistä saakin herkullisen soosin.
01.10.2007 10:37
Sumuista oli täälläkin, mutta nyt näkyy aurinko pilkistelevän ja yö on ollut lämmim, kymmenen astetta.
Tänään piti olla aikaisemmin liikkeellä, mutta sattuipa telefooni soimaan ja siinä vierähti hyvä tovi. Taas tuli parannettua maailmaa...
Luulin jo, että sinä Folk olet pelästynyt sitä myrskyä, joka tässä puhalteli, mutta onneksi et ole pienistä säikähtänyt!
Voi Krisse, kovin on surullista, jos saa ystävänä pidetyltä ikäviä viestejä, mutta toivottavasti asiat selkiävät.
Eipä muuta kuin mukavaa tätä päivää kaikille!
01.10.2007 09:23
sinun alkaneen hirvimetsällä käymään!
Pyöräillessä olen tien vieressä nähnyt hirven, mutta se ei ole yhtä peloittavaa kuin jos metsässä sen näkisi.
Ei sitten tullut mieleen, että siellä voisi olla hirvestäjiäkin pyssyineen?
30.09.2007 20:10
Ajatelkaa, että meillä kävi kesän kovin ukkonen alkuillasta. Toivottavasti myös viimeinen.
On se sellainen vieras, ettei sitä kukaan kaipaile.
Jaahas, Ellakaisa, kuulostaa epäilyttävältä, taidan jättää maistelematta sinun piirakkasi. Tiedä vaikka kärpässieniä olisit siihen laittanut!
Muuten on kiva, että edes joskus näyttäydyt,
pitäähän sitä jotain tehdä leipänsä eteen.
30.09.2007 19:34
Lukihan siinä alussa, että remontti ei valmistu, jotta voisit kutsua vieraita, en sitten kuvitellut sinun meitä sinne remontin keskelle kutsuvan.
Pyydän vielä kerran nöyrimmästi anteeksi erehdystäni.
Rahvasta kun olen, niin en ole erikoisen tarkka miten milloinkin puhuttelen ja kysyisinkin vielä, että mitä toi etc:kin mahtaa tarkoittaa?
30.09.2007 19:22
Koko rimssun luin alusta loppuun ja siellä mitään kutsua ollut, onko joutunut sensuurin hampaisiin, epäilen kyllä että ei sitä ole ollutkaan.
Tuolla alussa kun valitit, ettei remppa valmistu vielä täksi viikonlopuksi, enkä ihmettele, kun niiden Remontti-Reiskojen kanssa sinä vaan vehtaat.
Koita nyt vetää ne herneet pois nenästäsi ja ottaa homma uusiksi ja laittaa kutsut varmasti ajoissa tulemaan, että ehditään hommata juhlaklänningit sun muut krumeluurit!
30.09.2007 18:06
tämän vuoden pyörinyt täällä ja en minä ainakaan muista kyseistä nimimerkkiä.
30.09.2007 16:46
näyttää +17,5 astetta ja on ihan hyvä lukema syyskuun viimeisenä päivänä.
30.09.2007 16:37
Ei tapahtunut minullekkaan mitään erikoista, että jäisi muistoihin juuri tämä kesä.
Parilla retkellä olin kotimaassa minäkin, molemmat saaristoon. Minulle riittää hyvin kotimaa, minkään ulkomaille en kaipaa.
Lapin ruskan toivon joskus näkeväni, vaikka nyt on ollut täälläkin ruskan värejä.
30.09.2007 15:20
ainakin olen saanut siinä juttelun kylkiäisinä täältä ihan hyviä ystäviä, joihin luotan täydellisesti.
30.09.2007 15:12
Se on tosi, että turhan paljon on kaikkia sorttimenttejä. Vanhaa kunnon makarooniakin tehdään sen sadalla nimikkeellä tai pastaksihan sitä kutsutaan.
Rakettispagetti on ohutta, parisenttiseksi pätkittyä spagettia, ei sen kummempaa.
Ei tarvii nääs ite pätkiä, helppoa, hm!
Oli muuten paistokseni ihan syötävää, vaikka sitä herne-maissi-paprikaa siihen sekoitinkin.
Tuntui nimittäin vähän oudolta.
Ps. Vahinko, etten ehtinyt nähdä aloitustasi!
30.09.2007 15:06
Mistä haluaisit kirjoitella, esitäppä aihe!
30.09.2007 12:49
viestisi sinä aikana, kun naputtelin valitustani.;)
Näin sattuu usein käymään.
30.09.2007 12:06
Kiitos vihjeestä. Ajattelinkin tehdä googlesta löytämälläni ohjeella makaroonilaatikon, johon tulee jauhelihaa ja herne-maissi-paprika seospussi. Ei makaronia vaan rakettispagettia.
Saa nähdä miltä maistuu.
Minua ei paljon kiinnosta formulat, yleensä jostain tulokset katson, mutta nyt oli unohtunut koko formulat. Pitääpä mennä kurkkaamaan, sehän jo tuli selväksi, että Kimi ei ole voittanut.
30.09.2007 12:04
ole ehdottanut mitään ruokapulmaani, pitää ryhtyä kehittelemään sitten vaan jotain "omasta päästä"!
Sunnuntaisin olisi hienoa mennä ulos syömään, mutta ei budjetti kestä usein sitä törsäämistä.
30.09.2007 11:56
Sattumakin tuossa vilahti - lukea vaan en ehtinyt aloitustaan!
30.09.2007 09:54
Sisään vaan, ei kannata ruveta arkailemaan.
Tule kaikesssa rauhassa juomaan aamukahvit seurakseni, mistähän vielä löydettäisiin Folk tänne, taitaa hänkin olla lohdutusta vailla.
Sanokaas immeiset, mitä keksisin pyhäpäivän "menyyksi"! Isäntä meillä on sitten hyvin pränkkä ruokansa kanssa, mutta ei aina viitsisi perunoita ja lihapullia laittaa.
Kyllä sentään jotain muutakin menee - kana ja kaali ovat täysin pannasa, molemmat mun mieliruokiani.
30.09.2007 09:34
erääseen viestiin ja ihmettelin, että miksei se lähde minkään ja sitten vasta hokasin, että siellä luki viesti on poistettu.
Meinasin vaan sanoa ,että kaikille täällä on niin käynyt. Älkää välittäkö, porskutellaan eteenpäin vaan.
29.09.2007 20:32
tytöt takaisin
ja olkaa niinkuin ennenkin...
...eikä ole pääsy miehiltäkään kielletty!
Minä taas täällä yksinäni kuikuilen.
Pellelle vielä terveiset huhuilen,
kovin me sinua kaipaamme.
Kai huomannut oot,
että kovin on taajaan
käynyt Gallerian ovi,
eihän sinua unohtaa sovi.
29.09.2007 18:19
68 / 123