Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onko nyt sitten saapunut se Olivian lupaama intiaanikesä? Vähän siltä vaikuttaa, jo kaksi päivää aurinkoista ja +17 astetta lämmintä. Aika hyvin, kun sentäs syyskuun loppua eletään.
Ei kai me tuonne pääkdulle mennä, siellä kun tahtoo niitä aloituksia kadota, jos vaikka Pystikseenkin jo isketään.
Pienen mainospätkänkin laitoin sinne sekaan, en tiedä, onko mainostaminen kielletty. Mitäs luulette?
Kotilaiskalle pikaista paranemista - on kuitenkin hyvä, että oli sairaslomapäiviä jemmassa, saa rauhassa sairastaa!
25.09.2007 18:02
olleet tietoisia ennenkin, että meillä on sheriffi, joka on aina ollut herkkä poistamaan kirjoituksia, mutta viime päivinä se on jo mennyt överiksi.
Eipä sinne kannata paljon aloituksia tehdä!
25.09.2007 10:05
Taas on lennetty nurkan taakse.
Ei pysyttykään kauan etusivulla, vaikka niin kuvittelin, kun niin paljon aloituksia lähti
ja on kai lähtenyt tänäänkin.
Sitten tuleekin iso ongelma kuka tekee joskus muuton, vedetäänkö pitkää tikkua? ;)
Arvakkaas mitä yks Maija Myöhänen on tänään tehnyt! Nyt vasta leikkelin mansikoista rönsyjä pois, kai sekin olisi kuulunut ja aikaa tehdä, mutta parempi myöhään jne.
Pilvistä on ja pimeä hiipii kovin aikaisin, ei paljon pääse kuutamosta nauttimaan.
Syksyinen yö ja kuutamo, tulee nuoruus mieleen...
24.09.2007 19:34
On turvallinen aihe.
Viimeisen kissani nukutuksesta on jo yhdeksän vuotta aikaa, en taida muistaa viiksien väriä varmasti, mutta arvelisin niidenkin olleen valkoiset.
Onko mustalla kisumirrillä mustat viikset, on kai?
24.09.2007 17:45
Sieltä mitään vastata, ei taideta edes huomioida koko kirjoituksia ja tietysti niitä menee pilvin pimein, että kuka niihin ehtii vastata.
24.09.2007 15:27
Kyllä täälläkin voi joskus räjähtää ja tulla silmille vaikka mitä, mutta porskutellaan eteen päin vaan!
Kiva kun poikkesit, tervetuloa toistekin!
24.09.2007 14:38
on meilläkin, mutta ei mitään aurinkoa ole tänään vielä näkynyt, taitaa vaan paistaa Krisselle.
Hui kauhistus, älkää vielä alkako joulusta puhumaan, mua alkaa aina ahdistamaan, kun se hössötys alkaa. En ole tippaakaan jouluihminen.
Pyhistä kyllä tykkään, mutta en lahjomisista enkä siitä, että joka nurkka ja kaapin kolo pitäisi hammasharjan kanssa jynssätä.
Olen sanonut, että jos joku kylään tulee ei se kappeihin katso!
Täytyi käydä katsomassa mille päivälle aatto osuu ja näkyi olevan maanaantai.
Elikkä pitkälti riittää juhlaa, täytyyhän sitten jo perjantaina kaikkien olla "oorninkissa".
No niin, se siitä ja loput kirjeessä!
24.09.2007 10:35
kovin merkilliseltä adressilta - nimiä on
Leninistä Staliniin!
23.09.2007 19:48
En tiedä olenko erilainen kuin muut ikäiseni, mutta en käsitä, ettei palstalla enää puhuta muusta kuin ikäihmisistä, vanhenemisesta ja nyt jo kuolemasta.
Kyllä mielestäni muuutakin elämää pitää olla vielä tällä iällä kuin vanhuus ja kuolema.
Tiedän, että moni paheksuu tätä Pystybaarin menoa, mutta se nyt vaan sopii ainakin minulle.
Kukin taaplaa tyylillään, niin se on.
Täytyyhän elämässä vielä jotain hauskaakin olla.
23.09.2007 18:44
jos se noin vaan kävisi.
Olkoot mansikoita tai tähtiä, niin tuurista se on kiinni, ei siinä auta hyvätkään neuvot.
Eihän niitä peleihin koukkuun jääviä mitään tarvitsisi surkutella, jos sieltä noin vaan rahaa tulee.
Jos kerran jää voitolle, seuraavalla menee omat ja varastetut!
23.09.2007 13:29
Olen saman huomannut. Vaahterat ja pihlajat hehkuvat kauniin punaisena.
Kuitenkin olisi hienoa joskus päästä näkemään Lapin ruska.
Huono-onninen kun olen, niin en ole sitä vielä nähnyt koko loistossaan,
vaikka muutaman kerran olen niihin aikoihin Lapissa ollut.
23.09.2007 12:27
Mahdoitko ottaa illalla yhden liikaa - täällä mitään orkesteria ollut, Pertta-täti vaan nuorten miestensä kanssa. Niin se on kuin eilen illalla sanoin, alkaa vanhan muisti pettää - Pertta-tätiä tarkoitan.
Levyjä, levyjä vain soitettiin...
Vietätkö omia synttäreitäsi? Jos, niin onnea vaan sinullekkin, laulaa en enää viitsi, kun tunnetusti olen huono laulaja.
23.09.2007 12:21
Huomenia kaikille!
Ottipa lujille yrittää väkisin pitää jotain tantsuloita, kai pitää uskoa, että vanhuus tulee, siitä kun tuolla ylempänä monessa ketjussa kirjoitellaan.
Nyt menen ja teen kermaperunat uuniin ja lähden haistelemaan syysilmaa ja lähden katsomaan mitä järven rannalta on nähtävissä. Vieläkö on lintuja vai joko ovat lentäneet etelään.
Heippa!
23.09.2007 10:01
mutta missä Pertta-täti seurueineen piileskeli, kun ehdein jo lopetella koko tantsuloita?
Olkaa hyvä, baarin antimet ovat käytössä.
Tellastiina vaikenee, mutta vain huomiseen...
22.09.2007 23:19
tämäkin ilta tässä jonninjoutavia joristessa.
Syyttäkää itseänne, kun ette tulleet mukaan.
Tellastiina laittaa pillit pussiin ja toivoo, että "saanhan tanssin viimeisen kai..."
Hyvää yötä!
22.09.2007 23:13
Uutta musiikkia kehiin!
Lärvätsalo go go go
tulkaa tänne, tääll' on show.
Nyt ekstaasissa täällä sheikataan.
Lärvätsalon go go-men,
antaa rytmin tulisen
on uusi staili täällä kokonaan...
22.09.2007 21:51
Veikö Pertta-täti kaikki adonikset mukanaan?
Tyttöparissa saadaan tanssia, kun kavaljeerit loistavat poissa olollaan. Lyyli tyylikäskin vielä puuttuu, taitaa olla vähän arka tulemaan meidän sakkiin, mutta ei me niin pahoja ollaan kuin luullaan.
Nyt tangoa!
Hopeinen kuu luo merelle siltaa,
tulla koskaan ei voi
kai tälläistä iltaa.
Odotan turhaan sinua armain,
kuu kulkee pilven taa,
on ilta harmain...
Näin on!
22.09.2007 21:13
Että niitäkö odotatte? Niistä Pertta-tädin horinoista aina tiedä, kun sitä ikääkin on kertynyt vissiin jo lähemmäksi sata vuotta.
Laitanko jukeboxiin jonkun hienon kipaleen, vaikka Syysunelmia, eikö se ole sopiva, saahan niitä unelmia vielä olla.
Kaipuun syömmeen syksy toi mulle
onnen tunteen niin ihmeellisen ♪♪♪♪♪
Olkaatte hyvät, tanssi voi alkaa...
22.09.2007 20:01
Vieläkö olet "marjastusreissulla"?
Vai joko olet palannut sinne pustan laitamille?
Toivottavasti on ollut antoisa lomamatka sinulla - ilmat ehkä ovat olleet epävakaiset.
Hyvää syksyn jatkoa sinulle!
22.09.2007 18:40
että kuinkas sen Ruuneperin siellä tunnistit!
22.09.2007 18:26
70 / 123