Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
mennä ATK-kurssille alkeista eteenpäin, jos taas vähän saisi tietoa lisää tämän koneen käyttöön.
Kyseinen kurssi alkaa vasta tammikuussa, että vanhoilla opeilla mennään siihen asti.
10.09.2007 21:30
Piti tulla kurkkaamaan onko ketään paikalla, mutta eipä näy paljon ruuhkaa olevan.
Otanpa rommitotin ja siihen hunajaa joukkoon, niin on ihan terveellinen paukku, sanokoot moralistit mitä hyvänsä.
Sen nautiksin ja hiippailen tieheni, katsotaan josko huomenna olisi parempi päivä!
10.09.2007 21:20
hulluina nuoruuden vuosina, monta vahakantista vihkoa tuli täyteen nuoruuden unelmia,haaveita ja pettymyksiä.
Sitten jossain vaiheessa hävitin kaikki, mitä en ikinä anna itselleni anteeksi.
Nykyään riittää kalenteri, mihin merkkaan tapahtumia ja päivän säätiedot, niitä on isot, vinot pinot ja niistä tosiaan on mukava tarkistaa vuosien takaisia asioita.
Minulla on anopinkin kalentereihin tehdyt muistiinpanot tallessa ja häneltä olen tainnut periä tämän asioiden muistiin laittamisen.
Saa sitten jälkipolvi vuorostaan taas tarkastella asioita.
10.09.2007 21:07
mutta jos tarkoitat Kentaurissa ollutta naista, niin oli joskus Kotikadussa Mäkimaalla apulaisena.
09.09.2007 13:14
hyvin pyyhkii, poikas valvoi taas ja ahkeroi...
Minä olen kuitenkin nukkunut pitkän yön ja nyt kai pitäisi olla pirteä kuin peipponen.
Minäkin tein eilen puolukkahilloa, suurimman osan survoin raakana pakkaseen ja vähän keitin hillosokerin kanssa hilloksi. Molemmat ovat hyviä, mutta ehkä enemmän kuitenkin pidän tuorehillosta.
Sitten onkin hillot säilötty tältä vuodelta, kun omenista ei tarvii valitettavasti tehdä hilloa. Se pahuksen pihlajanmarjakoi pilasi nekin vähät omenat mitä olisi tullut ja kaikki on jo varissut maahan.
09.09.2007 10:15
juuri niin vanhaksi kuin Luoja suo.
Toivon vain, että saisin elää elinaikani suht.koht. terveenä ja pystyisin hoitelemaan itse itseni, ettei joutuisi mihinkään laitokseen makaamaan.
Olen seurannut erästä mieheni sukulaista, joka täyttää jo 95-v. ja on ihan hyvässä kunnossa, mutta elämä on vain vanhan muistelemista - ikätovereita ei enää ole eikä ole omia lapsiakaan, niin on se elämä aika yksinäistä.
09.09.2007 09:48
Minäkin värjäsin tukkaani kaksi-kolmekymmentä vuotta sitten ja nyt annan olla harmaana vaan.
Enää ei taitaisi värikään sitä peittää ja aina sen kanssa saisi olla suttaamassa, kun olisi harmaata juurikasvua.
Odotan, että se tulisi valkoiseksi, Muistan, että pappallani oli ihan valkoinen tukka, samoin äidin tukka oli melkein valkoinen.
Ei muakaan mitenkään häiritse se "harmajapää".
08.09.2007 11:34
ko emmää ossaa sitä enklantia ja sää et tykkää Simo Silmusta ekkä muista suamalaisista - no on täsä viälä aikaa hunteerata!
Nii ja emmää kyl ossaa laulaakka, täytyy vissiin ruveta opettelleen runon lausuntaa...
08.09.2007 11:13
ei auta - heti tulee virheitä...
08.09.2007 09:40
että tänne lähdet rupattelemaan.
Käyn minäkin täällä aina silloin tällöin lukemasa viestejänne ja olen todennut, että vilkasta on!
08.09.2007 09:39
Ai niin, huomenta vaan kaikille!
Niin Olivia, jospa minä tässä vanhempana hiukan nuhtelisin sinua - eihän täällä nyt voi minkään pitkäripaiseen sanoa menevänsä, tuhma tyttö!
Saakos sinulle sitten ensi viikolla laulaa?
Kyllä minunkin läppärini joskus tekee sitä pyörimistä ja tietysti olen luullut vian olleen minussa, söheltäjä kun olen.
Missä "napa-alueella" minä mahdan asua, kun jo toinen hallayö oli.
Pakkasta on ollut melkein kaksi astetta, onneksi kukkaslaatikot olivat kuistilla.
Kyllä varmaan pohjoisessa on ollut paljon enemmän, minä vain luulen olevani etelässä.
08.09.2007 09:29
Minäpä sen sinun viestisi pukkasin näkyville!
Silloin oli ovi auki mennen tullen ;)
08.09.2007 09:19
kokoontumista näkyy joku puuhaavan ja ei sinne niin kauheasti näytä innokkaita olevan. Kokoontumispaikkakin on vaikea löytää, joka paikkaan on jollain aina pitkä matka.
Itse en mitenkään innostunut ole sellaiseen tapaamiseen.
07.09.2007 13:44
minun pitäisi lähteä myymään mattojani, että saisin tuollaiset hinnat?
Poppanoitakin olen myynyt sitten ihan pilkkahintaan.
Sitten on vielä ero kutomisessakin, monasti on poppanat ja mattot kudottu niin löysään, että sormi menee läpi, mutta se on vaan kaikki kotiin päin - kutoo pian ja menee vähän kudetta.
07.09.2007 13:39
Varmaan oli kudottu kultalangasta matto, jos metrin pätkä maksoi 78 euroa.
Ja kuka maksaa sellaisen hinnan?
Itse olen kutonut mattoa ja myynyt 15 euron metrihintaan, tulee siinäkin hintaa, kun ostaa
tuvan lattialle matot, halvemmaksi tulisi yksi iso matto. Palkaansahan ei mistään käsityöstä saa.
Vanhoista minäkin pääasiassa kudon, joskus joukkoon vähän uutta. Mielestäni parhaan näköisen räsymaton saa nimenomaan vanhoista kuteista.
07.09.2007 09:18
Olet pudonnut kärryiltä vai?
Tuo nyt oli taas sitä minun huumoriani, kun siitä autoilusta tuli vähän palautetta. Katsoppa etusivulta ketjua Lain puolella, ehkä se selvittää asiaa.
Koita pysyä mukana vaan, vaikka tämä on useimmiten tätä höpötystä!
Kuulakasta syyspäivää kaikille!
Älkää eksykö marja-ja sienestysreissuillanne!
07.09.2007 07:52
Siinäkö on puheenaihe, mistä uskaltaa keskustella ilman, ettei joku nosta siitä haloota.
Toinen aihe tietysti on sää, kaunis ilma tänään, huomenna ehkä sataa.
Se siitä! Kiitos ja näkemiin!
06.09.2007 18:10
on vaikea mennä ketään neuvomaan, mitä kenenkin pitäisi tehdä.
Olen nimittäin kolmekymmentä vuotta käynyt laitoksessa, missä on vammaisia sekä lapsia että aikuisia. Vammaisia ilman, että voisi ketään siitä mennä syyttelemään.
Nyt vain saa pelätä mitä jatkossa voi tapahtua ja koska oma lapsi (nykyään siis aikuinen)taas on siellä. Tällä hetkellä suuri osa ajastani menee vammaiselle, se nyt vain on niin.
Voin hyvällä omatunnolla sanoa, että melkein ainoa kodin ulkopuolinen harrastukseni on vammaisten hyväksi toimiminen.
06.09.2007 16:08
Kyllä tietääkseni se on ollut yleinen ongelma viime päivinä. Eilen tosin sujui jo paremmin.
06.09.2007 08:05
Minä tunnustan poistaneeni oman viestini, jossa sanoin ajavani ylinopeutta ja siinä tosiaan meni pari muutakin viestiä.
Silti en tunnusta kaahaavani ja tuskin kukaan tämän ikäinen mummu varsinaisesti kaahaa.
Asun paikkakunnalla, mistä menee hyvät päällystetyt suorat tiet, mutta nopeusrajoitus on kahdeksankymmentä kesät, talvet. Kauppamatkaa on yli kaksikymmentä kilometriä
yhteen suuntaan.
Ellei ketään muita näy tien päällä, tulee ajettua likitellen yhdeksääkymppiä, mutta se ei ole mielestäni kaahausta.
En ohittele, jos joku ajaa edellä sitä sallittua ja silloin kun ajan satasen teillä ei kyllä tule ylinopeuksia.
Moottoriteillä en aja koskaan, joten vähissä ne on suuret nopeudet.
Jos ajan tuon kauppamatkani sitä kahdeksaakymmentä, arvaa vaan kuinka on ohittajia. Olen kyllä senkin monasti nähnyt.
Anteeksi, jos olen kirjoituksillani ja poistollani loukannut, myönnän, että teen ensin ja ajattelen sitten vasta.
Pitäisi ehkä alkaa kirjoittaa ilman nikkiä, niin ei olisi vastuussa sanoistaan!
06.09.2007 07:55
75 / 123