Muistaako joku teistä kuka esitti TV:ssä Kassi-Almaa. Muita hänen roolejaan?
Kassi-Alma
10
4481
Vastaukset
- yli 70 vee
Muta hänen poikansa on Tv-kokkinakin esiintynyt Jyrki Sukula.
- sinne päin
Marja-Leena Närhi tai jotain?
- tulenlieskat
mukaan, hän oli Mai-Brit Heljo. Monessa elokuvassa hän on myös esiintynyt. Ei tule mieleen elokuvien nimiä.
En muista Kassi-Almaa televisiosta, mutta olen nähnyt hänet kotikylän torilla joillakin markkinoilla. Hänen nimensä oli Marja-Leena Sukula ja myöhemmin Närhi.
Putkatelevisiosta tuli tunnetuksi Suhina-Lempi, jota esitti Maj-Britt Heljo.
Kertakaikkiaan mahtavia naurattajia molemmat! Ja sitten vielä väitetään, ettei naisista ole koomikoiksi,- Kirveli
muori67 kirjoitti:
kaverina oli Kalle Juurela hyvä pari.
On se mukava kun joku aina muistaa, eli kysyvä ei tieltä eksy.
- näyttelijän
joka on juuri tullut Salkkareihin. Seppoon ihastunut nainen. Tutut kasvot , nimi ihan hukassa.
mutta jos tarkoitat Kentaurissa ollutta naista, niin oli joskus Kotikadussa Mäkimaalla apulaisena.
- tosiaan, mutta
Tellastiina kirjoitti:
mutta jos tarkoitat Kentaurissa ollutta naista, niin oli joskus Kotikadussa Mäkimaalla apulaisena.
nimi ei millään tule mieleen. Muistaisikohan joku vielä. Ai, mutta voinhan googlettaa Kotikatua jos vaikka löytäisinkin sieltä.
- tosiaankin
tosiaan, mutta kirjoitti:
nimi ei millään tule mieleen. Muistaisikohan joku vielä. Ai, mutta voinhan googlettaa Kotikatua jos vaikka löytäisinkin sieltä.
Kotikadulta löytyi. Hän on Ritva Koskensuu, näyttelee Pirjo Lehtoa , eli Mäkimaitten kotiapulaista. Tieto löytyi oikein kuvan kanssa.
Kyllä google on mukava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313884- 412609
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422568Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82365- 292188
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032083- 381799
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461488- 1411477