Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jospa minäkin ottaisin osani niistä ahvenista - en muista koska olisin savustettua ahventa syönyt. Hyvää on, vielä riittää muillekkin!
Höpistään me täällä nurkan takana vaan - ei tänne taida osata ne haukkuin jakelijatkaan!
05.08.2007 20:02
...kun olimme menossa taas tansseihin....
Kai tämä on oikein?
Nämä ovat hauskoja!
Kysymys:
Nään lentävän taivaalla tähden
ja sua mä aattelen...
05.08.2007 19:45
leikkiähän minä, älä ota mua aina ihan täydestä!
05.08.2007 10:33
tarmokas, kun ikkunoitakin jo olet ehtinyt pesemään ja ihan totta niin me ajatellaankin ;)
Krisse selitti painajaisten häirinneen, meillä häiriköi känninen puhelin soittaja vähän ennen puolta yötä, väärä numero tietysti. Kun juuri on saanut unen päästä kiinni ja herätetään, niin saa siinä vähän aikaa kääntää kylkeä ennen kuin nukkuu uudestaan. Muutenkin nukun huonosti.
Kaunis sunnuntai tulossa, nautitaan siitä!
05.08.2007 10:21
Sinä, joka aina sanot meneväsi aikaisin nukkumaan, olet haahuillut aamuyön tunneilla
Pystiksessä! Jatkoillako olit - yksinäsi?
Ps. Kyllä soi!
05.08.2007 10:08
Aamupäivällä vähän siivoskelin ja iltapäivällä poimin mustaherukoita ämpärillisen ja laitoin ne mehumaijassa mehuksi. Jossain välissä ruoan laittoa ja kahvin keittoa.
Sitten saunaan ja loppuilta löhöilyä ja netissä surffailua.
Siinä tämä päivä!
04.08.2007 21:31
Eipä näytä keinutuoli kelpaavan kenenkään istuttavaksi. Ihan hyvä siinä on olla, ei tarvitse pelätä, että ympäri heittäisi, sillai sopivasti jää takakenoon.
Joskus kyselin niistä iskelmäkanavista.
Sen olen saanut selville, että Turkuun suunnatuista antenneista dikiboksin kautta ei näy Harjua & Pöntistä (H & P), mutta onko kukaan kuunnellut netistä Iskelmäradiota? En ymmärrä, kun sen saa kyllä kuulumaan, mutta sitten se katkeaa ja lukee, että puskuroidaan, eikö se kuulu jatkuvasti.
Olen iskelmämusiikin suurkuluttaja ja radiosta Iskelmäkin kuuluu huonosti. Aina pitäisi soida!
Hyvää viikonvaihdetta nettiystävät!
04.08.2007 20:44
koko Pystis sinne rantahietikon tuntumaan!
04.08.2007 10:37
Enhän minä nyt kaikkia samana päivänä ja tänään en mitään - vähän siivota voin.
Minä en uskalla oikein mitään marjoja syödä, kun pelkään "sapettamista", karviaiset, varsinkin keltaiset ovat mielimarjojani. Kypsiä ovat jo kaikki. Tule poimimaan vaan! Minä mitään lähettele, hyvä kun itselleni saisin poimittua!
Ps. Tehdäänkö lakko? Me kai se iskevä lynkkausporukka ollaan!!!
04.08.2007 10:34
niin kauheasti ole vakinikillä kirjoittajia, joten kai minäkin otan sitten osani kirjoituksestasi.
04.08.2007 10:27
aina tulee puukkoa selkään, se on aivan sama kirjoittaa puolesta tai vastaan, kaikkien mielen jälkeen ei voi olla. Jokaisella on oma mielipiteensä. Siihen vain tartutaan herkemmin, jos se on jollain lailla kielteinen.
Joka ketjussa eksytään aina asian viereenkin, kuten minäkin tuolla kertoessani keinutuoleistani!
04.08.2007 10:19
kesä vielä jatkua. Eilen vielä peljätti sateella, mutta iltapäivällä pääsin poimimaan ämpärillisen marjoja.
Vielä olisi kerran mentävä mattopyykillekkin, kuka tulee kaveriksi?
Hauskaa retkipäivää sinulle Folk ja muille muuten vaan mukavaa lauantaita!
04.08.2007 10:09
Ette sitten varmaan voi tehdä laivareissujakaan?
Mun mies on samanlainen ja olen pitänyt sitä höpö-höpöjuttuna, mutta siellä saaristoreissulla totesin omin silmin hieman pidemmän yhteysalusmatkan jälkeen hänen olevan ihan kalpee - silloin ajattelin, että jaahas, onpas loppumatka hauska, mutta onneksi se meni ohi.
Linja-autossa istuu tönöttää myös aina edessä ja minä haluan takaosaan - siellä on aina hauskempaa!
Mutta että keinutuolissakin ja onko se Olivia sitten niin, ettet voi katsoa toisenkaan keinuttelua?
Marjapensas ainakin kaipasi keinutuolia, keinukoot sitten, kun Olivia ei näe!
Niin että keinutelkoot ken haluaa, siinä se on - tämä kun on muutenkin hieman erilainen "kuppila"!
04.08.2007 10:03
Kyllä täällä nyt tarjoilun puolesta kelpaa olla, niin on Ellakaisa herkkuja laittanut, on hän taitava flikka, pysyisi työmaallaan vaan.
Taaskin täällä saa yksin kökötellä - taidanpa tuoda sen toisen keinutuolin tänne, että saa sitten aina joku tästä "kiikkustuoliporukasta" keinutella. Se kuulemma vahvistaa vatsalihaksia, kun reippaasti keinuttelee - ilmankos mullakin ne näyttää ainakin kasvaneen, vahvuudesta en tiedä.
En uskaltanut sille "säpäkkää" kaipaavalle mainostaa Pystistä, jos vaikka on mainostus kielletty. Eikä tässäkään nyt niin hurraamista ole.
Keksikää nyt hyvät ystävät jotain asiakkaiden houkuttelemiseksi!
03.08.2007 20:36
Nimettömänä on niin helppo huudella ja karkoittaa uudet kirjoittajat pois.
Jos täällä yrittää jotain "säpäkkää" kirjoitella, niin sitten on pelko, että sensuuri iskee.
En tosin oikein tiedä mitä tarkoitat tuolla "säpäkkyydellä", mutta koita nyt vaan pysyä mukana, ei kannata heti pelästyä.
03.08.2007 19:57
lukevani enimmäkseen hömppäkirjallisuutta.
Lempikirjailijoitani ovat austraalialaiset Colleen McCullough (Okalintujen tekijä) sekä Tamara McKinley, valitettavasti heiltä ei ole montaa kirjaa ainakaan suomennettu.
Sitten on tietysti Danielle Steel, Nora Roberts ja Catherine Cookson.
Dekkareitakin luen, mutta niistä ei löydy erikoista suosikkia.
03.08.2007 10:45
Minulla oli ihan päinvastoin, kun täytin viiskymmentä ei siinä ollut mitään, mutta kun kuuskymmentä tuli täyteen olin täysin paniikissa.
Olin ihan kauhuissani, että seitsemättä kymmentä tässä alkaa käymään, varmaan elämä loppuu tähän.
Mutta ei mitään, niin se vain on jatkunut kuin ennenkin eikä siitä mitään traumoja tullut. En tiedä miksi se tuntui niin vaikealta.
Villitys on mennyt ohi niin äkkiä, että en edes huomannut!
03.08.2007 10:32
äkkiä katsomaan joko Krisse on täällä, kun tuolla pääkadulla oli pistäytynyt, mutta ei täällä ketään ole. Kovin on kiire ollut, kun ei ehtinyt poiketa!
03.08.2007 08:44
Aamu on samanlainen kuin eilenkin, hommat ovat samat kuin eilenkin - kaikki vaan jatkuu samanlaisena...
03.08.2007 08:08
olenko sitä kiikkustuoliporukkaa, mutta kaksikin oikein kunnon "nakkilalaismallista" keinutuolia meillä on. Toisen saimme häälahjaksi miehen kummeilta, siis kummisedän tekemäkin ja toinen on minun äidinisäni tekemä, eikä missään ole parempi istua kuin tässä perintötuolissa.
Aikoinaan lapsetkin siinä nukuttelin ja kun olivat sairaana, keinutuolissa istuttiin yökaudet.
Kuulunko siis siihen porukkaan, kun on kaksikin keinutuolia ja joka päivä niissä istuskelen - se on minun tv-tuolinikin! Tämä tietokoneen näpyttely ei oikein siinä käy!
03.08.2007 08:05
85 / 123