Kun SeX kymmen nyrskähtää täyteen.
Sattuuko se
10
1030
Vastaukset
- koskaan satu
hellyyttä se vain. Eka kerta voi vähän kirpaista, mutta ei 60 sarjassa kukaan voi olla eka kertaa.
Kirjoitteles vähän tarkemmin. Jos saat täyden latingin, hyvää se vain tekee niin Sinulle kuin kumppanillesi- tahvo '
Kuusikymppisellä naisella tuollaiset asiat ja haaveet ovat jo kaaaauuukana menneisyydessä.
- lavi
Ei veikkonen satu vielä noin nuori ikä,kun ei satu kymmenen vuotta vanhempikaan.Ihminenhän säilyy mieleltään ikänsä nuorena,vaikka ulkokuori vanhenee. Ei pidä antaa periksi.Ilon aiheita aina löytyy elämästä,vaikka kohtalo joskus ankarastikkin koettelee.Pitää vain itkeä silloin,kun itkettää ja välillä iloita pienistä hyvistä asioista. Onnellista elämää jatkossa !
Ihan vaaratonta on tulla sexkymppisexi! :) Nelikymppisexi tulon huomasi ja moni saattoi tulla ikäkriisiin, mutta tässä ei tule kriisiä, ei.
- Läheltä liippaa
Odotella kuudenkympin villitystä,
vai käännänkö vain kylkeä. - kuuskymppinen
Läheltä liippaa kirjoitti:
vai käännänkö vain kylkeä.Viisikymmentä oli ihan ahdistavaa silloin syntymäpäivien aikaan. Mutta kuuskymmen aivan toista. Elämä mallillaan, ei mitään suuria odotuksia. Paitsi tietysti eläkkeele pääsy. Mutta se on mieluinen asia, kun on niin pitkään työelämässä pakertanut.
En halunnut eds viettää syntymäpäiviä silloin kymmenen vuotta sitten, nyt pidettiin isot peijaiset.
Kuudenkymmenen villitys on melko rauhallista lajia. Katsotaan ja punnitaan asioita eri puolilta, ei mennä suin päin mihinkään.
Umelmia pitää olla ja ne on elämän eliksiiriä kaiken ikäisillä! kuuskymppinen kirjoitti:
Viisikymmentä oli ihan ahdistavaa silloin syntymäpäivien aikaan. Mutta kuuskymmen aivan toista. Elämä mallillaan, ei mitään suuria odotuksia. Paitsi tietysti eläkkeele pääsy. Mutta se on mieluinen asia, kun on niin pitkään työelämässä pakertanut.
En halunnut eds viettää syntymäpäiviä silloin kymmenen vuotta sitten, nyt pidettiin isot peijaiset.
Kuudenkymmenen villitys on melko rauhallista lajia. Katsotaan ja punnitaan asioita eri puolilta, ei mennä suin päin mihinkään.
Umelmia pitää olla ja ne on elämän eliksiiriä kaiken ikäisillä!Minulla oli ihan päinvastoin, kun täytin viiskymmentä ei siinä ollut mitään, mutta kun kuuskymmentä tuli täyteen olin täysin paniikissa.
Olin ihan kauhuissani, että seitsemättä kymmentä tässä alkaa käymään, varmaan elämä loppuu tähän.
Mutta ei mitään, niin se vain on jatkunut kuin ennenkin eikä siitä mitään traumoja tullut. En tiedä miksi se tuntui niin vaikealta.
Villitys on mennyt ohi niin äkkiä, että en edes huomannut!Läheltä liippaa kirjoitti:
vai käännänkö vain kylkeä.Sinullahan on toki nyt elämäsi tilaisuus kehitellä ongelma tästä tahi ei. Alat pikku hiljaa kehitellä mielessäsi kauhukuvaa, jossa murskaavan painava ikäsäkki putoaa kuusikymppispäivänä niskaasi tuhoten ikuisen nuoruuden unelmasi. Tai voit myös rauhallisesti kääntää kylkeäsi, kun nytkin tunnut siellä sänkysi sylissä viihtyvän, siinähän se lupsakkaasti vaihtuu seitsemäksikin kympiksi.
- ginda
Tellastiina kirjoitti:
Minulla oli ihan päinvastoin, kun täytin viiskymmentä ei siinä ollut mitään, mutta kun kuuskymmentä tuli täyteen olin täysin paniikissa.
Olin ihan kauhuissani, että seitsemättä kymmentä tässä alkaa käymään, varmaan elämä loppuu tähän.
Mutta ei mitään, niin se vain on jatkunut kuin ennenkin eikä siitä mitään traumoja tullut. En tiedä miksi se tuntui niin vaikealta.
Villitys on mennyt ohi niin äkkiä, että en edes huomannut!Luen tätä palstaa, koska vanhempani ovat (61v molemmat)jonkinlaisessa kriisissä, eläkkeelle jäämisen jälkeen kumpikaan ei kestä toisen pärstää kahta päivää pidempään. On vene, kesämökki ja saari, mutta silti nämä jöröt ovat kotona päivästä toiseen tekemättä mitään ja vihaen toisiaan.Isäni oli aiemmin myyntityössä ja matkusteli ympäri maailmaa, mutta nyt kun hän on kotona koko ajan äitini ei tunnu kestävän sitä. Ei kai avioero ole ainut ratkaisu monen vuoden jälkeen?
- 1943
lapset ja rakas aviomies, joka vielä tuolloin eli, järjestivät ravintolaillan ihan lähisuvun ja ystävien kesken. Paljon on tapahtunut kuuskymppiselle, mutta juuri nyt on elämä mallillaan. En ole omaishoitaja kuten luokkatoverini, sinkku, itsekin eläkkeellä. Hänellä on 98-vuotias äiti, joka ei suostu edes intervallijaksoihin. Ei ole vielä lapsenlapsia, omat vanhemmat ovat poistuneet keskuudestamme aikoja sitten. On uusi miesystävä, on metsää, jonne lähden poimimaan vadelmia. Ei tarvitse lähteä töihin, kokonainen vuosi on ollut tätä vapautta. Siitä SEX-jutusta nyt en tiedä, eipä tuota huolia tällä vuoskymmenellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744888- 332741
- 402514
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261943Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401842- 881671
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251612- 1651544
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941200