Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
leena.sammallahti
profiilit
leena.sammallahti
leena.sammallahti
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sain lääkäriltäni Mirtazapin (15 mg) reseptin yhdessä Melatonin (3 mg) kanssa. Tarkoituksena on ollut, että pääsen eroon Opamox- ja Tenox-lääkkeistä. Kaikki sujui aluksi ihan toivotulla tavalla, olen vähentänyt rauhoittavaa lääkitystä niin, että Opamox on kokonaan poissa, Tenoxia otan enää 1/4 10 millin tabletista.
Sen sijaan olen noin runsaan kuukauden käytön jälkeen ruvennut valvomaan öisin lihas- ja nivelkipujen vuoksi. Olen lukenut tältä keskustelupalstalta monien Mirtazapin-lääkkeen käyttäjien kokemuksista, mutta en ole löytänyt ensimmäistäkään, joka valittaisi tällaisista oireista. Uskallanko syödä särkylääkkeitä, sitä on kysyttävä lääkäriltäni, kunhan pääsen viikkojen kuluttua hänen vastaanotolleen!
28.07.2013 10:25
Mitenköhän olet pärjännyt luumuviidakkosi kanssa? Olen saman ongelman kanssa paininut tässä pari vuotta ja en osaa muotoilla tuota luumupuustoa oikein mitenkään, koska mitään emopuita ei ole, samaa liian liki toisiaan kasvavia hujakoita varsia vain.
Tuo alla oleva sähköpostiosoite on ihan väärä, surfeu lakkasi olemasta jo kauan sitten. Nyt on sähköpostiosoitteeni
[email protected]
13.07.2011 14:07
1 / 1