Vapaa kuvaus

Olen syntymähumalassa mutta en ympäristölle vaarallinen. Luonteeltani olen erittäin optimistinen pessimisti. Perusvärit: kalkkilaivan kapteenin ja maantien väri Kirjoitan pelkästään rekatulla nikilläni. Puskasta huutelee varjo-olentoni Puskasuleima, jolla on lupa mollata persoonaani kunhan tekee sen kotipaikkakunnan murteella. Olen oppinut tuntemaan täällä aivan ihania ihmisiä sekä virtuaalihenkilöinä että osan myös livenä. Omasta ja Puskasuleiman puolesta lähetän lämpimät terveiset kaikille. Palstoilla tavataan! Suosikkibändit/artistit: Hvorostovsky Suosikkileffat: Tuntematon sotilas, Kurjet lentävät Lempikirjat: Tuntematon Sotilas, Rikos Ja Rangaistus, Kilpi ja miekka Vapaa-aikanani: Eläkeläisen elämähän on yhtä vapaa-aikaa Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kaupungit ja kunnat, Kahvipirtti Katson tv:stä mieluiten: Sydämen asialla, saksalaisdekkareita, luonto- ja matkailuohjelmia Kotieläimet: Villakoirat sänkyjen alla En pidä: Ei tule nyt mieleen muuta kuin kieroilu Parhaat matkakohteet: Suomen Lappi, Bulgaria, Berliini. Tosin aika merkittävältä kokemukselta tuntui seistä Kiinan muurillakin. Ruoka & juoma: Kaurapuuro ja maito Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: Oloneuvoksetar Ase tai siviilipalvelus: Itsellä ei palvelusta, mutta mieheni on lääketieteen ja kirurgian sattumakorpraali (nostoväessä) Yhdistykset/kerhot: Eläkeläiset Siviilisääty: Varattu Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

3298

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Kiitos samoin!
  2. SkillaN, voi SkillaN! Onko pakko heti aamusta tappaa meikäläinen nauruun, mitä häh?
    Olin sananmukaisesti tukehtua pullaan, kun sieluni silmin näin muorin kiitävän rollikallaan tuulen viemänä pitkin kotikaupunkinsa katuja. Kyllä siinä ainakin hitaimpia hämäläisiä olisi varotettava "pois alta, muori tulloo" -huudoin.

Täällä taitaa olla suojakeli. Pitää kohta lähteä jouluostoksille. Onneksi ei tarvitse muuta kuin jonottaa, kun etukäteen tietää, mitä haluaa: viisikymmentä joulukorttimerkkiä á 55 senttiä.
    Eilen en ennättänyt kirjoittaa kortin korttia. Kun taikinat olivat nousemassa, tuli mukavia yllätysvieraita ja samaan syssyyn vielä pojanpoikakin.
    Vieraitten lähdettyä, oli taikina vähintäänkin riittävästi noussut, ja jatkokäsittelyä varten kyselin, mitä siitä leivotaan. Vaari ilmoitti rusinapullatoiveensa ja pojanpoika äänesti korvapuusteja. Onneksi olin tehnyt tuplasatsin, ja molempien miesten toiveet toteutettiin.
    Lapsenlapsi istui rappujakkaralla pöydän päässä ja kertoi katselevansa, miten minä teen korvapuustit. Missään hän ei ole saanut niin hyviä korvapuusteja kuin meillä, mutta hän aikoo opetella ja yrittää kotona, tuleeko niistä yhtä hyviä kuin mummun tekemät.
    Tällaista kohteliaisuutta en ole saanut sen jälkeen, kun kuopus talutti minut katsomaan, miten kevään ensimmäiset lempikukkani olivat auenneet.
    Hän piti minua kädestä, napitti silmiini ja sanoi miettiväisesti: - Kuule, äiti, oikeastaan sinä olet kolmen miehen ainoa kukka.
    Lieventävänä asianhaarana mainittakoon, että mukelo oli muutamaa päivää vaille kolme vee.
    Että ihanaa miespuolista jälkikasvuahan minulla on. Kehuihan esikoinenkin aikoinaan, että minusta saisi pienellä meikkauksella ihan hyvännäköisen: ämpäri päähän vain ja kaulaa myöten jokeen.
    Taitavat pojat tulla hurmaavaan isäänsä/vaariinsa, joka silloin tällöin ohi mennessään läimäytti minua takamuksille ja esitti retorisen kysymyksen: - Mitäs mamma?

Vaan taitaa jäädä kortit kirjoittamatta ja merkit hankkimatta, jos en heti lopeta miesväkeni kehumista. Tasapuolisuuden nimissä pitäisi kai kiitellä tyttäretkin, mutta sen ehtii sitten joskus...

Oikein hyvää päivää kaikille ja terveiset myös Puskasuleimalta.