Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
x-press
profiilit
x-press
x-press
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
4
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Moi! Itse olen ottanut yhteyttä lukuisia kertoja ilman onnea. Kysymys kuuluu kuitenkin, että millaisia yleiskokemuksia on naisten/miestennielijöistä...
17.05.2008 16:33
Pari vuotta?! Auts... Missä vaiheess tiedostit itse että nyt on päästävä pois? Vai olitko pahasti toisesta riippuvainen?
12.05.2008 13:27
Kirjoitit: "Tulet huomaamaan että sinut lempataan toistamiseen yhtä julmasti ulos jos lasket tuon ihmisen uudelleen lähellesi. Nämä tyypit (narsisti tai ei) elävät minä-minä maassa ja saavat hengen ravinnon toisen ihmisen riippuvaisuudesta ja pahasta olosta." Ja olet oikeassa, olen pahoillani siitä että sinäkin olet joutunut kokemaan vastaavanlaisen tilanteen. Miten kauan olit itse mukana siinä menossa, ennen kuin huomasit että on parasta itse vetäytyä ja pelastautua pedon hampaista?
12.05.2008 11:50
Moi, puhut asiaa. Olin tiukasti nuorassa, nyt pitää keksiä miten voisin päästä siitä eroon. Ja haluan päästä hänestä eroon, koska rehellisesti sanottuna tuntuu siltä, ettei hän koskaan meinaa kallistua siihen et seurustelisi kanssani vaikka sanoikin niin. Tämä on viidakon laki... You win some, you lose some.
Kysymys kuuluu; miksi tällaisia tunteilla leikkiviä, välinpitämättömiä ja vastuuttomia ihmisiä löytyy? Ja myönnettäköön ettei vika ole ainoastaan niissä, vaan myös meissä jotka lankeamme niitten viehätysvoimaan myöhemmin joutuaksemme roikkumaan tyhjän päällä?!
11.05.2008 21:12
Kirjoitit "Jos haluat jotakin oikein kovasti, anna sen mennä luotasi. Jos se palaa luoksesi se on ikuisesti sinun, jos ei, niin sitä ei ollut sinulle tarkoitettukkaan".
Tuosta olen samaa mieltä, olen antanut hänelle rauhaa ja omaa aikaa, ja sovittiin että otamme tämän asian puheeksi vielä toukukuussa. Se oli se "anna sen mennä"-osuus. Jos se ei palaa luokseni niin that's it then. Ongelma on, että hän on tehnyt katoamistempun minulle (eli vaikeasti jollei mahdoton tavoittaa) mutta myös monille sen kavereille. Se viittaa siihen, ettei tämä nuori nainen kykene pitämään elämästänsä eikä ystävistänsä huolta. Siksi varoituskellot soivat...
10.05.2008 18:52
Moi, ja kiitoksia vastauksestasi. Siinä oli hyviä pointteja, olen itsekin miettinyt paljon tätä asiaa. Ongelma on siinä, etten saa häneen yhteyttä edes puhelimitse (syytä tähän en tiedä) kun pitäisi asioita selvittää. Se viittaa mielestäni siihen, ettei hän pysty kohtaamaan minua, tai ettei hän ole tarpeeksi kypsä tilanteen hoitamiseen. Syy voi myös olla että hänellä voi olla jonkinnäköinen psyykkinen vaiva tai trauma mikä vaikuttaa hänen käyttäytymiseen... mene ja tiedä, mutta turha mun on pitää omia näppejäni kuuman hellan päällä. Tuntuu vaan perhanan idioottimaiselta olla tässä talutettavana nuoran päässä, vähän niin kuin kala koukussa.
10.05.2008 18:37
Moi, ja kiitokset kaikille hyvistä vastauksista. Olette oikeassa, tämä voi joko onnistua tai sitten ei... antaa ajan näyttää. Turha tässä on itse istua odottamassa mitä toinen meinaa tehdä, parasta on elää elämää ja antaa tilanteen viedä. Käsikirjoitettua elämää kun ei ole.
On myös totta, että kyseinen nainen on aikuistunut koska hänellä on lapsi, mutta toisaalta nuori ikä ja pitkä parisuhde tekee sen että elämänkokemus puuttuu. Minun pitää ennen kaikkea varoa joutumasta sylkykupiksi.
Nyt yritän tässä tilanteessa vain analysoida mikä on totta ja mikä tarua, tuntuu välillä siltä että hän leikkii tunteillani olemalla hieman etäinen ja välinpitämätön, ja joskus olemalla läheinen, lämmin ja henkisesti haluttava.
09.05.2008 10:39
Moi, ja kiitoksia vastauksestasi! Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että jos välittää toisesta on oltava valmis laittamaan itsensä likoon vaikkapa sattuisi. Olen valmis olemaan tukena, mutta eron takia tämä nainen kaipaa omaa rauhaa ja mietintäaikaa. Miten sinulla kävi omassa uudessa suhteessasi, kestikö se, oliko siinä aluksi ongelmia yms?
07.05.2008 11:10
1 / 1