helimakinen
olen rauhallinen, hellä, avoin, huumorintajuinen, rehellinen, luotettava, mukava ja romanttinen.
Harrastan lenkkeilyä, luen, uin, pyöräilen, kavereiden kans olen, mökkeilen, kalastan, matkustelen ja runoja kirjoitan.
olen 170/77, ruskeat pitkät hiukset ja siniset simmut.
Koulutus: Ammattikoulu
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: Kyllä vielä joku päivä
Email: [email protected]
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia5 aloitusta · 18 kommenttia
- Samaa mieltä olen minä. itse kokenut tuon usein. ja nykyinenkin tekee nykyään tuota. valehtelee minkä kerkiää.
- Ei ollut city toiminto päällä. Katsastaja sano että siinä on vikaa kun se palaa. ei saisi palaa.
- Kyllä on vitun idiootti. katso vaikka punton tiedot
- Samoja kokemuksia liikkeestä. Ostettiin auto sieltä ja kun lähdin ajamaan kotia alkoi ohjaustehostimen valo palaamaan. Ostohetkellä sanottiin että hyvässä kunnossa ja koeajon jälkeenkin pelasi. En enään ostaisi autoa sieltä.
- Me oltiin tyytyväisiä Korhosen palveluihin. edullinen ja tyhjensi aina milloin piti. ei laskuttanut koskaan liikoja.
- Itse Olin luabay hotellissa ja tykkäsin hotellista.ruoka oli hyvää.ainoa miinus oli tarjoilijat jotka mulkoili suomalaisia.lähellä Ranta,supermarketti,kahvila,ruokaravintola ja pieni kioski jossa osattiin Suomea.kioskissa myynnissä iltalehti ja Iltasanomat.loro pargue lähellä.suosittelen hotellia.
- lisäystä viestiini että kertokaa kokemuksia yrityksestä että onko samoja kokemuksia vai pahempia.
- entä onko tietoa kuinka paljon turkissa ja bulgariassa maksaa puolihoitoon vesipullo
- Sorry piti laittaa esim espanjassa tai kanariansaarilla
- Kiitos tiedosta. tuota on tullut mietittyä jonkin aikaa
- Onhan Aurinkomatkojen finnairin lennolla Lanzarotelle myös välilasku palatessa. Menomatkalla ei. Pitääkö koneesta poistua tankkauksen ajaksi?
- Meillä kanssa kulissi liitto.olen ehdottanut miehelle eroa mutta vastustaa sitä jyrkästi vaikka sillä muita suhteita.itse en ole ollut onnellinen enään muutamaan vuoteen.
- Mulla mies pettää mua koko ajan. Luulee etten tiedä asiasta. Kehottaisin kaikkia miehiä ja naisia jättämään varatut ihmiset rauhaan.
- Olisi mukava tietää onko IFA continentalissa minimarkettia?millainen se tropical ostoskeskus on?onko hyviä muistoja siitä? Huhtikuussa olen miehen kanssa menossa kyseiseen hotelliin.
- Tämä nykyinen on parempi.toi uusi versio aika sekava
- Itse suosin kyllä aurinkomatkoja. Aijemmin ollut apollomatkoilla mutta vaihdoin tuohon aurinkomatkoihin. petyin Apollomatkoihin pahasti.
- Samoja kokemuksia.Varasimme häämatkan hyvissä ajoin. Kyllä meni luotto finnmatkoille kun peruivat matkan. Ei enään koskaan finnmatkojen matkoille.
- Minusta se on ihan rehti kilpailu. Ei siihen ole poliiseilla mitään syytä puuttua.