svedu2007
Vapaa kuvaus
Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki käy paitsi humppa Suosikkileffat: I kine spise de hunde, big blue, Gilda, ice age, shreck Vapaa-aikanani: valokuvaus, leffat, ulkoilu, /lenkkeily, kirjat ja jooga Katson tv:stä mieluiten: leffat Kotieläimet: Ei ole kotieläimiä mutta olen välillä kissanvahtina ystäville. En pidä: pokeri, lahkolaisuudesta Ruoka & juoma: Grilliattu kana, vihannekset ja halumijuusto Thai ja Intialainen Kotimaa: Ruotsi Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: Yrittäjänä liikuntaalalla Siviilisääty: Varattu Lapset: En oikein tiedä Messenger: [email protected] Hakusanat: valokuvaus, ulkoilu, grillaus, liikunta, pyöräily, mootoripyörä
Aloituksia
6
Kommenttia
10
Löytyyiskö Lemmikäisen hinnastoa - Alvar Aallon katu 5, Helsinki
Onko kellään tallessa, tai tietää mistä löytyisi Lemminkäisen rakentaman talon hinnastoa? Talohan on kohta sisäänmuutt0210Saako hajun pois hevoskuljetusautosta?
Harkitsen käytetyn kuormaauton ostamista, ja yksi hevoskuljetuksessa käytetty ( 10vuotta ja 400000km) kiinnostaisi minua069Suosittele traktoria lumiauraukseen n.2km ja 2-kaistanen soratie
A1. Mitä traktoria ((Merkki& malli) suosittelisit jos haluan sitkeän menopelin joka käynnistyy helposti talvellakin ja30899Valokuvamalliksi Helsingissä
Etsimme valokuvausta varten: -GLAMOUR (esim. Marilyn Monroe) -PIN-UP (esim. Veronica Varlow, Betty Page) -BOUDOIR (kat74652 xtelejatke Canonin80-200/2,8L?
MInulla on Canonin 80-200/2,8L ( noin 12 vuotta vanha), ymmärteekseni siihen ei sovi canonin oma 2x jatke. Onko kellään7378henkilövalokuvauskurssi suomessa?
Näin juuri että viroon järjetetään matkoja jossa päsee oppimaan lisää henkilövalokuvauksesta, minulle nuo pvm ei sovinnu3272