Vapaa kuvaus

Rauhallinen, asia-asioissa asiallinen, mutta silmäkulmasta löytyy kyllä pilkettäkin, vaimon väittämän mukaan tarpeen vaatiessa huonokuuloinen ja itsepäinen. Nuorempana harrastin aktiivisesti ja jopa tuloksellisesti eri urheilulajeja. Nykyisin muut urheilevat puolestani, ja osallistun telkkarin edessä sohvalla kerien tai venyen. Muut harrastukset:lukeminen, matkailu, tiskaaminen ja kokkaus. Vaimon lisäksi tärkeimmät ihmiset: lapset ja lapsenlapset. Suosikkibändit/artistit: Ruotukaveri Reijo Kallio Lempikirjat: kaikkiruokainen, luen paljon Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kahvipirtti Katson tv:stä mieluiten: Uutiset urheilu Saksalaiset dekkarit Parhaat matkakohteet: Kiinanmuuri Ruoka & juoma: Lasange lihapullat, kun itse teen Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: Kotihommat riittää Ase tai siviilipalvelus: Lääkintäkorpraali Santahamina Yhdistykset/kerhot: Eläkeläiset ry. Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

17

Kommenttia

2542

  1. Yllättävän nopeasti sieltä laprasta selvittiin, alle tunnin keikka kun taas olimme kotona. en tiedä montako pulloa verta kaveriltani otettiin minulta kolme, varmaan minulle se lääkäri sitten soittelee loppuviikosta kaverillani on oikein vastaanotto loppukuulla.
    Talvinen päivä täälläkin sadellut siitä pehmeää pakkaslunta muutama sentti lisää. Aamulla oli 16 - nyt 14,4 ja lunta nytkin sataa hiljalleen.
    Onhan tuo aika paha jos hellalle jää jokin levy päälle, onneksi ei ole sattunut sellaista vahinkoa, mutta joskus jää joku valo palamaan se nyt ei iso vahinko ole.
    Kerran muistan kun naapurimme lähti kotipuolessa käymään, tuli sille sellainen vahinko, sammutti lähtiessään sähköt pääkytkimestä. kun tuli kotiin kolmenviikon päästä oli arkkupakastin sulanut ja kaikki pakasteet lilluivat siellä osin vedessä. Toisaalta säästi sähköä, mutta kaikki mitä pakasteessa oli meni pilalle. Kyllähän niistä jotain oppii.
    Minulle parikeraa avaimet jäi pöydälle eli myös autonavaimet, onneksi puhelin oli taskussa, eikun soittelin pojille niin pelastus löytyi,heillä on meidänkin avaimet asuvat kilomerrin säteellä. Nenän paleltumisesta en niinkään tiedä, mutta korvat minulla ensin jäätyisi.
  2. Tämä nyt pomppas, tulee toinen juttu. piti sanoa, kunhan ilta ehtii.
    Joulu meni piirustusten mukaan, kaikki kävivät joita odotimmekin. Syötiin ja juotiin, kaikki omatekemiä antimia, kun itse kehun olivat oikein hyviä.
    Tapaninpäivä ajelut jäi tekemäti, ei ollut luntakaan kuin nimeksi, eikä noita hevosiakaan taida meidän kylässäkään olla. Nuorena poikasena usein pääsin rekiajelulle maalaispoika olen, ja kylässä oli paljon taloja joissa oli hevosia, mukaan ottivat.
    Ihmettelen minäkin kun noita uskontokuntia, ja lahkoja on monenlaisia,
    Aina vaan soditaan kilpailevat kuka uskontokunta on vahvin,ja aina oikeassa. No onhan siin politiikkaakin mukana, mutta uskonsotia enemmän.
    Minullakin on "jumala" sellainen yläkerran Risto, monesta vaivasta on pelastanut. Täytyy tunnustaa, kirkosta olen eronnut 60 vuotta sitten.
    Tosi kaunis aurinkoinen päivä, ja luntakin hitunen.
    Odotellaan Uuttavuotta, toisko mitään parempaa?