Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

1

Kommenttia

3

  1. Jos on tylsää, halpaa hyvia saa lukemalla näitä kirjoituksia! Helppo kirjoitella nimettömänä mitä vaan sylki suuhun tuo! Lystiä piisaa lukijoilla, ellei ole liian tiukkapipoinen!
    Mulla itselläni on ollut pumppu vasta vajaan vuoden verran, ja sähkön tasauslasku on vasta tulossa, jotta näkisin tuon vempaimen vaikutuksen kulutukseen. Mukavasti se talvella lämmitti, vaikkakin tuppasi jäätymään kovemmilla pakkasilla. Kirveellä napsuttelin jäätä koneesta, kyllä se sitten taas toimi!
    Helteillä se tuo mukavaa viilennystä ja varmasti auttaa nukkumista sitten, kun mummoikä joskus koittaa ja saa mahdollisia kuumia aaltoja riesakseen!
    No, "se elää, ken näkee", sanotaan. Muutama vuosi kun vierähtää, kokemus kasvaa ja saadaan varmaan luotettavia tutkimustuloksia asiasta aikanaan. Siihen asti kannattaa kuunnella omaa järkeä ja elimistöä, sehän se paras mittaria on joka asiassa.
    Hauskaa päivää kaikille!