aina.rempallaan

aina.rempallaan profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Liittynyt 19v sitten
0 aloitusta · 70 kommenttia
Jatkona+LED-taskulampun+tilaamisesta+WISHin+pitämältä+toriltaMinulla+on+OmaPostissa+tili.+Sinne+tulee+kopioita+laskuista+ja+palkkalaskelmista,+jotka+yritykset+ovat+antaneet+sähköisesti+Postin+toimitettavaksi+printtaamalla+paperille+ja+tuomlla+sen+kirjeenä+minulle.+Vastikään+sain+kahtena+kappaleena+kirjeen+jossa+oli+palkkalaskelmani+ja+teksti+että+virheen+vuoksi+laskua+ei+minulle+ole+toimitettu+ja+pyydettiin+pikaisesti+kyseinen+lasku+-+siis+palkkalaskelmani+-+suorittamaan.+Ei+allekirjoitusta,+mutta+Postista+on+kyse.Mutta+sen+lisäksi+OmaPostissani+on+vapusta+saakka+ollut+ilmoitus+että+posti+odottaa+lähetystä,+joka+Wishin+seurannan+mukaan+on+tullut+30.4.2021+Suomeen+ja+2.5.+lähtenyt+Suomen+Tullista.+Nyt+se+on+vaihtunut+ilmoitukseksi,+että+lähetys+on+14.5.+tullut+Suomeen+ja+kaksi+kertaa+lajiteltu+ja+lähetys+on+matkalla.+Olen+jälleen+toiveikas,+että+lähetyksen+saan+ja+siinä+tapauksessa+myös+maksan.Nuo+LED-taskulamput+ovat+Kiinasta+tilaten+hinnaltaan+vain+kolmanneksen+Suomen+hinnoista+jos+niitä+edes+on+Suomesta+saatavissa.+Mutta+jos+lisään+siihen+että+päiväkausia+on+tarvittu+työtä+ja+kuukausia+kalenteriaikaa+toimituksen+saamiseksi+perille,+niin+kustannukset+monikymmenkertaistuvat.+Tilausmaksuja+en+ole+menettänyt,+mutta+pirusti+työtä+ja+aikaa+on+tarvittu.
Jahhah. Nyt sitten S24 käyttäytyy minulle siihen tapaan että
- kannattaa ensin kirjautua ennen kuin pyrkii sähköpostiin tai kirjoittelee tänne keskusteluun (siis kirjaa tunnuksesi ja salasanasi www.suomi24.fi yläpalkissa)
- sähköpostin voi joutua valitsemaankin kolmeen kertaan ennen kuin sisään pääsee

Mutta kyllä se siitä. Ehkä...

S24:n luotettavuus pysyttelee vakaasti välttävän alapuolella varsinkin ollakseen julkinen palvelu. Tällaisen kanssa pitäisi pärjätä jopa sokean Reetan puhumattakaan Pihtiputaan mummosta.

Mainosten esto selaimessa siistii käyttökokemusta kummasti, melkein inhimilliseksi.