Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

367

Kommenttia

7039

1. En usko tota sun feikkiyoutubepätkää. Jeesus ei ole koskaan elänyt se on pelkkä myytti ja sen takia sairaat ei parane, herää rakas ihminen, todellisuuteen.
    Ole rehellinen.
  2. Entä jos Jeesusta ei ole, ja sen takia mitään ei tapahtunut. Hänestä ei ole aikalaistodisteita.
    Evankeliumit on kirjoitettu noin 60 väitetyn kuoleman jälkeen ja ne on todella epäuskottavia.
    Sillä ainakin mun on vaikea uskoa kenenkään syntyneen neitsyestä tai kävelleen vetten päällä jne.
    Raamatussa sanotaan että "Jeesus on sama eilen tänään ja huomenna." Sen mukaan esm Hänen luulisi parantavan sairaita vieläkin, sieltä haudan takaa. Mutta sitä ei tapahdu.
    Raamattuun ei voi siis luottaa.
    Järki sanoo sen.
    Kun minä olin uskossa ja koetin järkeillä asioita minua syytettiin epäuskosta ja sanottiin että järjen voi heittää romukoppaan-usko korvaa sen.
    Siis uskovaiset itsekkin tietävät uskonsa olevansa hulluutta.

Olen näillä palstoilla törmännyt usein uskovaisiin jotka siteeraavat raamatunkohtaa jossa sanotaan että usko on hullutus niille jotka kadotukseen joutuvat.

Tässäkin kohtaa he myöntävät että usko on hullutusta monelle ihmiselle. Sinun olisi nieltävä se hullutus tai muuten menet kadotukseen opin mukaan.

Sinusta tulee mielisairas jos käännyt hihhuliksi.

Sinun on uskottava siihen neitseestä syntymiseen, sairaitten parantumiseen, puhuvaan omenalla houkuttelevaan käärmeeseen, puhuviin raamatun puihin ja puhuvaan aasiin.

Ja että vesi muuttuu viiniksi ja vetten päällä on kävelty.

Jos pidät näitä asioita hulluina olet matkalla opin mukaan kadotukseen.

Ja minä sanon että jos jumala tahtoo että uskon järjenvastaisiin asioihin saa mun puolesta olla.

Liian vaikeaa ihmiselle joka haluaa käyttää järkeään.
  3. Olet oikeassa hema.