Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. En oo Venäläinen...
  2. Tuo olikin hyvä ja "lempeä"viesti, sinulta ml213..

"Niin en omaa hyvää äidinkieltä"

Tunnut ymmärtävän ASIAN ja se on tärkein mulle.

"Kun alkuperäistä tekstiä on käännetty Suomen kielelle, niin alkuperäisessä tekstissä on jopa sanoja/ilmaisuja joita Suomenkieli ei tunne. Siis ei ole vastaavaa sanaa kuvata mitä alkuperäinen teksti tarkoittaa."

- Minusta tuo paljon helluntaipiireissä käytetty sana"tulkintaero"selittyy tuolla. Monet riidat...

"Toinen tekijä, joka liittyy sukupolveen on asioiden ymmärtäminen oikein."

Sitä juuri peräänkuulutin kun pyysin että asia ymmärretään. Äidinkieli ja sen osaaminen on pohja älykkyyden kehittymiselle. Rehellisyyttä ja tarkkuutta siinä tarvitaan eikä kaikista ole siihen. Minusta siinä voi kehittyä ja itse haluisi kehittyä siinä. Se vaan on niin todella että Raamatusta voi löytää melkein ihan mitä tahansa pohjaksi omalle juuri siihen sukupolveen liittyvään arvomaailmaansa. Silloin ei ehkä ole haluttukkaan löytää siitä sitä alkuperäistä totuutta.

Tuo oli todella hyvä tuo "lammasvertaus". Minusta se on huvittava. Me suomalaiset kai ajatellaan "paimenen"olevan se viisas ja ne "lampaat"ovat niitä vähän tyhmempiä, jotka vaan massana vaeltavat sinne mihin paimen käskee.

- Vähän laumaeläimiä tässä ollaan... kun ei kai kukaan uskovakaan tahdo yksin olla.

Sitä en tiedä minäkään oliko Jeesuksen tarkoitus osoittaa tuo meille vai onko todella niin kuin kirjoitit:"sukupolvet/ihmiset etääntyvät pikkuhiljaa asioista, joiden avulla kuvataan ihmisen käyttäytymiseen liittyviä asioita."
  3. Jos tuon kirosanan oisit jättänyt pois niin uskovat voisivat sinut ottaa vakavasti. Nyt he saivat jälleen syyn"armahtaa". Minä olen "pois poikennut"Jumalasta. Kauan kesti ennen kuin näin että Jumala ei kuule ei näe meitä.
    Täytyy toivoa että saisit töitä.
    Minulle on nyt käynyt niin että ois töitä, jossa pitäs osata tarvittaessa puhua uskosta. Vaikka olen ateisti.
    Osaanhan silti. En vaadi että kaikkien pitäisi ajatella kuten minä ajattelen.