Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

367

Kommenttia

7039

1. Rukous menee siis parisuhteen ohitse. Kummallista.
  2. Inhoan petri paavolaa.
  3. Meillä on kotona ihan toisenlainen järjestys kuin mitä tapio opettaa. Hän kirjoittaa että raamatunmukaan normaalia olisi että mies vallitsisi naista.

Mutta kun mieheni kuuluu siihen sarjaan ihmisiä että hän haluaa että nainen vallitsee häntä. Pitää orjanaan.

Meillä ne perinteiset naisten työt on miehen heiniä. Hän sisustaa, tekee ruokaa, siivoaa lattioita. Sanoo että alista.

Kun tutustuin häneen etsin netistä tietoa onko muita samankaltaisia kuin hän ja huomasin että on paljon miehiä jotka haluavat että nainen vallitsee.

Yleensä he olivat sadomasokisteja ja naisdominalla oli ruoska.

Minä en pystyisi satuttamaan miestäni ja onneksi hän ei sitä haluakkaan.

Tänään haen äidiltäni mustan kokopuisen rikkinäisen tietokonepöydän. Haluan että mieheni korjaa sen ja hän rakastaa sitä että komennan häntä ja järjestän tekemistä niin että hän saa toteuttaa tahtoani.

Ei siihen liity mitään sairasta. Halaan häntä tai sanon kiitos, kun hän tekee niinkuin haluan. Sängyssä ja sen ulkopuolella.

Mutta meillä miehen mieltymyksistä johtuen minä olen se perheen pää.

Hän sanoo minulle joskus että olen valtiatar ja hän orja.

Aluksi miun oli vaikea hyväksyä hänen erilaisuuttaan. Sinä ls sanot että se on rikkonaisuutta. Niin minäkin aluksi ajattelin että se on vika miehessäni.

Mutta nykysin ajattelen sen olevan vain ominaisuus hänessä.

Hän ei ole kuitenkaan mikään hiiri. Vaikka tekee ne miesten työt ja tykkää kun komennan häntä.

Hän on hartieikas ja harrastaa painonnostoa ja on älyttömän vahva. En ole nähnyt ketään toista miestä joka olisi kasvojenpiirteiltäänkin yhtä komea kuin hän.

Hän on ylpeä itsestään ja urheilullinen. Korjaa autot ja kaikki tuosta vain, tosi taitava.

Hän pukeutuu ulos armeijatyyliseen takkiin ja kukaan ei arvaa miten hän tykkää ...alistumisesta. Sisustamisesta ja ruuanlaitosta.

Hänen on peitettävä taipumuksensa ja hän on minultakin pyytänyt etten kerro siitä kenellekkään. Että se on meidän asia, salaisuus meidän kesken.

Tapion raamatunkohta siitä että nainen on luonteeltaan sellainen että mies vallitsee naista ei pidä meidän kohdall paikkansa. Mies hurmaa minut, mutta ei vallitse.

Olen sanonut hänen silmiään suden silmiksi. Ne on säihkyvän siniset tummien ripsien alla.

Jos alistuva mies mielletään homomaiseksi hiireksi niin minun mies ei alistuvaisuushalusta huolimatta sellainen ole.

Joku kysyi että mitä se sellainen tasa-arvo on että mies ajattelee AINA minun etua.

Tasa-arvo? Meidän perheessä mies ei välitä tasa-arvosta. LS sanoi että se on rikkonaisuutta, mutta minusta se on vain ominaisuus, joka kuuluu mieheeni ja minä olen oppinut rakastamaan häntä sellaisena kuin hän itse on.

Silloin kun tein tutkimusmatkaa, ihan alussa, tähän maailmaan, huomasin että on muitakin miehiä jotka tykkää alistumisesta.

Mä en tuntenut mitään vetoa heihin.

Tunnen vetoa vain mieheeni, hän on kiehtova persoona.

En enään ajattele häntä orjana jota en tahtoisi orjuuttaa vaan kilttinä miehenä jota parempaa ei ole olemassa.
  4. Älä nukahda.