Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

367

Kommenttia

7039

1. En teidä mitä tarkoitat"toivovat ettei kansa ala lukea Raamattua."

Ei se enää pidä paikkansa.

Olen kyllä historian kirjoista lukenut että joskus 1400-1500 jaa kansalle luettiin pakollisissa jumalanpalveluksissa latinankielistä raamattua.

Se oli ennen kuin niitä oli käännetty suomeksi.
  2. "Mutta mikäli rikas ihminen seuraa Jeesusta ja palvelee Häntä rahoillaan ja elämällään, häneltä Jeesus ei vaadi omaisuuden jättämistä."

Raamatussa on uhkaus että se joka lisää Raamattuun jotakin olkoon kirottu. Eli sinä.

Tuossa mainitsemassasi Raamatun kohdassa Jeesus käskee antamaan omaisuuden pois, mutta sinä lisäät siihen että ei tarvitse.

Ja syynkin arvaan: sinä samaistat itsesi tuohon rikkaaseen mieheen mutta et tahdo omaisuudestasi luopua.

Koko Raamatunkohta on järjetön.

Ei sitä tarvitse noudattaa,aivan kuin ei muitakaan kohtia sillä ne ovat järjettömiä.

3.Moos sanotaan "älä turmele partasi reunaa". Sitäkään ei tarvitse noudattaa sillä se on järjetön ajatus että uskovaisella pitäisi olla pitkä parta.

Taikka uudessa testamentissa se kohta naisille joissa käsketään peittämään pää huivilla taikka hatulla.

Raamatussa on paljon terveen järjen vastaista tekstiä.

Omaisuuden jakelu käsky on yksi niistä kohdista.

Jos nyt rikas luopuisi omaisuudestaan käskyn mukaan, hänelle jäisi vain tyhjää käteen.

Ei kannata.

LAitoit aloitukseesi samansuuntaisen kohdan. Sen kommunistisen idean Raamatusta jossa käsketään jakaa omaisuutta siten että kaikilla on yhtä paljon.

Sinä olet ahne. Se lukee rivien välissä.

Vaikka tekopyhästi kirjotit ko raamatunlauseen köyhien auttamisesta et aio mitään tehdä heidän hyväkseen.

Kunhan vain luokittelet itsesi niihin parempiosaisiin ja toiset huonompiosaisiin.

Kuule, se näkyy.

Siksi sun on turha ajatella esm herätystä.

Moinen ylimielisyys saa käännytettävät kaikkoamaan.

Itse oletkin kerran todennut että kukaan ei ole koskaan tullut kauttasi uskoon.
  3. Ahaa, kiitos..
  4. Kommentoin tähän-en kiusatakseni tiestää vaikka hän luuleekin että minä saata-nan kanssa häntä vainoankin. Heh..

Kommentoin tähän siksi että tämä on ainoa keskustelu joka palstalla on käynnissä ja tulin tälle palstalle koska tahdon keskustella. En vain lukea keskusteluja jotka eivät etene.

Mitään muurien murtumista ei tapahdu. Tämä on realismia ja todellisuutta.

Tiestä haluaa nähdä uskovien yhdistymistä ja ekumeniaa.

Sen verta kauan olin uskovana että tiedän että yleensä ei ole niitä muureja joidenka nyt odotetaan murtuvan.

Seurustelin kansanlähetysläisen kanssa. Ystävinä oli väkeä helluntaiseuraunnista ja baptisteissa. Poikani kävi adventistien ala-astetta ja opettajat olivat minulle tärkeitä ystäviä siitä koulusta joiden kanssa saatoin rukoilla.

Kävin myös luterilaisissa tilaisuuksissa. Vapareiden myös.

Mitään muureja eri yhteisöjen välillä ei ollut.

Ekumenia oli tärkeänä teemana monissa tilaisuuksissa.

Minun näkökulmasta katsottuna muureja ei ole koskaan ollutkaan.

No, kukapa teistä minun kokemustani arvostaisi.

Huolimatta ls:än rakkauspuheista ei hänelläkään ole sitä käytännössä.

Tiestä puhuu rakkauden laista: tee toiselle sen minkä toivot itsellesi mutta minun kohdalla hän ei välitä sitä noudattaa.

Vai miksikäs syyttää minua saa-tanan kätyriksi? Ei hän itselleen sellaista kohtelua halua.

Turhaa hänen on saarnata kun käytäntö näyttää ettei hän sitä lakia noudata.

Kalamos on oikeassa, savis ja tiestä väärässä: uskovaiset tekevät syntiä. huolimatta suurista puheistaan.

Kohtelevat minua kuin ilmaa, ja niin se heidän luonteensa ja lihallisuutensa paljastuu.
  5. Sinä vaan satut olemaan ainoa kaikista uskovaisista jotka on kuulleet ääniä päässään ja saaneet uuden nimen.

Lihallisuusoppi on epätervettä. On aivan turhaakin koettaa tukahduttaa omaa syntymässäsaatua luonnettaan.