Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

367

Kommenttia

7039

1. Minusta jokaisen ajattelevan aikuisen pitäisi kunnioittaa ihmisen alkua, lasta niin paljon ettei ainakaan tuputa totena omaa uskontoaan.

Lapsihan uskoo sen aivan kuin lapsi uskoo joulupukkiin ja tonttuihin kun niistä hänelle totena kerrotaan.

Vasta kun lapsi on aikuinen ja kypsä hän voi itse miettiä ja tutustua uskontoihin, niin halutessaan.

Tiestä opettaisi pikkupiltit omaan uskontoonsa.

Se sotii ajattelun ja uskonnonvapauden lakeja vastaan.

Itse kasvatan lapsiani uskontoneutraalisti. En tyrkytä omaa kantaani, vaikka kyllä sen kerron jos sellainen tilanne tulee.

Kuten oli esm.viime kesänä kun nuorin kävi rippikoulun. Minä sanoin että minä en usko heidän jumaliinsa.

Lapsi sanoi ettei hänkään usko kenenkään kävelleen vetten päällä, että huijauksen makua koko ripari.

Jos hän olisi ollut toista mieltä niin olisin jättänyt asian siihen, enkä olisi pyrkinyt muuttamaan lastani ateistiksi.

Vapaus vastaan uskonto.

Vapaus voittaa ahdistavan ja kahlehtivan järjenvastaisen uskonnon.

Joku vastaa että vapaus tehdä syntiä. Minun lastani ei sillä syyllistetä, hän on turvassa :poissa uskontojen vaikutuspiiristä.

Hänellä on vapaus olla oma itsensä ja pitää itsestään ilman syntipuheita.

Hänellä on oikeus olla uskomatta vetten päällä kävelyihin yms.järjettömiin asioihin.

Tiestä yrittäisi opettaa lapselle satuja totena.

Siitähän on tehty tutkimuskin että uskovien, eli lasta aivopesevien keskuudessa todellisuuden taju on heikko. Uskovilla ja heidän lapsillaan.