Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. siunausta!
  2. arvasin.
  3. voit todistaa?
  4. Ekivaarin pitkistä sepustuksista kuin sen että hän on selittänyt itselleen kaikki vaikeat kohdat Raamatusta kuten neitseellisen syntymän niin että ne ovat ikään kuin sopusoinnussa tämän maailman kanssa.
    Mutta neitsyt-sana pysyy sanana "neitsyt" ja hän ei varmasti ole itsekkään sinut oman "oppinsa"kanssa vaikka hän on varmasti joskus oikeasti luullut jo ratkaisseensa "ongelman."
    Ymmärrän häntä tietyiltä osin siinäkin että hän ajattelee Jeesuksen olleen pelkkä ihminen.
    Luin Eroen kehoituksesta evankeliumit ja ymmärsin sen ajan ihmisten monesti ajatelleen Jeesuksen olleen tavallinen ihminen. Siksihän he Hänet tappoivatkin. Ihmeet ja juuri yliluonnollinen syntymä sisältävät kuitenkin sellaisen salaisuuden josta voi vaan aavistella että jotain sellaistakin oli joka kertoo että Hän oli kuitenkin enemmänkin.
    Minunkin mielestä on väärin, että he "tyrkyttävät "omaa oppiaan muillekkin.
    Jos Jeesus oli pelkkä ihminen niin eihän meillä ole mitään toivoa ja "joku"on valehdellut meille koko ajan! Ihan kauheeta.
    Poikalapsesta...en minä väitä etteikö homous olisi Jumalan silmissä mitenkään hyvä asia, tietenkään, mutta sitä minä vaan että ärsyttää kun jotkut itseään hurskaina pitävät(sitten tämäkin etsii jotain"mieltä avartavaa"miilloin mistäkin jumalattomien palstoilta)keskittyvät vain ja ainoastaan muiden synteihin ja epäkohtiin.
    Joskus poikalapsenkin kohdalla voisi unohtaa sen synnin ja kuunnella mitä hänellä on muuta sanottavaa.
    Onhan hänkin Jumalan kuva. Rikottu niin kuin muutkin.
    Ei kukaan jaksa jos aina omaan syntiin puututaan ja silloin voi sanoa pahastikin kun oikein rääkätään.
    Minulle olisi tuossa tilanteessa jo epäselvää sekin haluaako Jumala pelastaa minua ollenkaan.