Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kuulolla10
kuulolla10
kuulolla10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2226
Kommenttia
24438
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kukin tulkitsee miten tulkitsee.
Alla kyseiset kohdat raamatussa tuntemattomien väärentäjien kirjoittamina.
Ensimmäinen kirje Timoteukselle ja kirje Titukselle on kirjoitettu n. sata vuotta Paavalin kuoleman jälkeen eli kyseessä on väärennökset.
1.Tim.1:4 eivätkä puuttuisi taruihin ja loppumattomiin sukuluetteloihin, jotka pikemmin edistävät turhaa mietiskelyä kuin Jumalan armotaloutta, joka perustuu uskoon, niin kehoitan nytkin.
Tiit.3:9 Mutta vältä mielettömiä riitakysymyksiä ja sukuluetteloita ja kinastelua ja kiistoja laista, sillä ne ovat hyödyttömiä ja turhia.
15.10.2007 23:34
olet kyllä käynyt jossain nauruherätyksen sessioissa vai mitä orgioita ne on ja kikattelet vieläkin puujalalles.
15.10.2007 20:24
aikaisemmassa viestissäsi mielestäni sekoitat uskon ja järjen käytön mutta lopuksi toteat että niitä ei pidä sekoittaa.
Ja tässä viestissä taas sekoitat.
15.10.2007 19:22
Sä elät vaan omassa vangitussa mielikuvitusmaailmassa ja tuokin Partasen kirja on viisi vuotta vanha mutta vasta nyt heräsit.
http://www.kotisatama.net/kauppa/?sid=30003&tuoteid=571&luokkaid=65&from=/kauppa/?sid=30000&luokkaid=65&a=20
Tuossapa eräs kirja-arvostelu:
http://www.wwnet.fi/users/veijone/ilmestyskirja.htm
15.10.2007 19:13
miten verellä pesu tai kristuksessa eläminen liittyy mielikuvitukseen.
Molemmat asiathan on mielikuvitusta itseään.
Se on selvää että oikeasti uskova ei voi ajatella vapaasti mutta ei se keneltäkään voi täysin onnistua ja kaiken lisäksi Jumalan sana on ristiriitainen joten ei sitten tiedä mihin suuntaan mielikuvitustaan liikuttelee.
Seuraapas itse mielikuvitustasi niin pystytkö kauan elämään siinä Jumalan sanan mukaisesti tai edes sen sanan mukaisesti jonka oletat olevan Jumalan sanaa.
Jo pelkkä iloinen ajatus jostain asiasta voikin jo olla ristiriidassa Jumalan sanan kanssa ja senhän Jumala raamatun mukaan näkee.
Se on selvää myös että varsinkin fanaattisimmat uskovaiset yrittää ajatella niin ja heillä on "vangittu mieli".
Noita levitaatio-hommia löytyy myös raamatusta ja niitä ei ole pystytty todistamaan aidoiksi.
Jos joku osais levitoida niin siitä sais helposti miljoona dollaria.
http://www.randi.org/research/
15.10.2007 18:56
Ja Jos ihmiset ei eläisi sukupuoli-viettien viemänä niin siinä kuoltaisiin lyhyessä ajassa sukupuuttoon mukaan lukien uskovaiset.
Ilman viettiä spermapankkikin olisi tyhjä.
15.10.2007 17:05
myös mielikuvitusta.
Jumalahan näkee raamatun mukaan myös mielikuvituksen ja se ei silloin saa olla ristiriidassa Jumalan sanan kanssa.
15.10.2007 16:45
sen kun ajattelunvapaus on riistetty ja mihin se henkilökohtaisesti johtaa.
15.10.2007 07:59
yhteystietoja.
Ois samalla kysäisty miksi ei tullut takaisin.
15.10.2007 07:54
Minua ei ole kai tuomittu tuleen ainakaan viikkoon.
Johtuneeko siitä kun olen viestiä kirjoittaessani pyrkinyt ajattelemaan asiaa Pyhän hengen näkökulmasta.
Jeesus-veljet vaan hokee "tee parannus" enkä minä edes tiedä mitä se tarkoittaa enkä ole moista tohtinut heiltä edes kysyä kun voin joutua naurunalaiseksi.
15.10.2007 02:32
Ensinnäkään siinä ei ole mitään profetiaa vaan sen ajan kuviteltuja tapahtumia eikä kyseisiä tapahtumia ole sen jälkeenkään tapahtunut.
Jesajan kirja luvusta 40 eteenpäin ei ole Jesajan kirjoittama.
Mainitsemasi luvun 53 kirjoitti joku tuntematon Deuterojesaja.
15.10.2007 01:30
Minä en hetkahtais mihinkään suuntaan jos pitäis tavoitella omaa voittoa ja päähän kruunuseppelettä.
14.10.2007 21:55
Siinäpä taas hyvä esimerkki "kaikkitietävästä" Jumalasta.
14.10.2007 21:44
senkin ja siksi lainailenkin varovasti pääasiassa raamatuntekstejä ja yritän pitäytyä johdonmukaisesti vain niissä ettei käy niin kuin sulle on usein tapana käydä.
14.10.2007 21:41
Jumala ei siis näekään kaikkea.
Ja myös Kain onnistui häipymään Jumalan näkökentästä:
1Moos.4:16 Niin Kain lähti pois Herran kasvojen edestä ja asettui asumaan Nodin* maahan Eedenin itäpuolelle.
14.10.2007 19:32
Jätit lainaamastasi jakeesta loppuosan pois.
Itse avauksessani laitoin koko jakeen ja tässä se vielä uudelleen:
Matt.28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
14.10.2007 15:14
että Jeesus ja Paavali ei koskaan edes tavanneet toisiaan sillä olivathan he pahimpia vihamiehiä keskenään.
Paavali kuitenkin integroi itsensä opetuslapseksi ja kirjoitti kirjeitäkin siinä "virassa" joita raamatusta löytyy.
14.10.2007 14:58
Kokeilepas tuota testiä:
http://www.vihrearouva.net/usko/lasi.html
14.10.2007 14:39
pariin kysymykseen?
Ketä tai keitä Jumala tarkoitti kun kahdessa alla olevassa tekstissä puhuu "meistä" (me-muodossa)
Jumala sanoi: 1.Moos. 1:26 Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme..
1.Moos. 3:22 Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan.
------------------------------------------------
Luotiinko ihmiset vai eläimet ensin?
1.Moos. 1:25,26 eläimet luotiin ennen ihmistä.
1.Moos. 2:18,19 Ihminen luodaan ennen eläimiä.
13.10.2007 23:15
Olet siis sitä mieltä että Jumala on se joka voittaa Jeesuksen.
Jeesuksen on siis tultava häveten Jumalan tykö kun on tuominnut hänet helvetin tuleen.
13.10.2007 14:57
1199 / 1222