Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kuulolla10
kuulolla10
kuulolla10
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2226
Kommenttia
24438
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+sanon+kaikkea+kaunista+uskovista+ihan+ilmaseksikin.
Kirkkoa+minä+en+kehu,+vaikka+saisin+miljoonan.
Tulen+ihan+hyvin+toimeen+ilman+ylimääräistä+miljoonaa.
18.03.2021 18:32
Kansanmurhan+johtaja+on+nyt+kuollut+koronaan.
ttps://www.bbc.com/news/world-africa-56293519
18.03.2021 07:20
Juu,+Halla-Aho+on+persujen+fiksuimpia,+mutta+on+aiemmin+liian+monta+kertaa+osoittanut+äärimmäisen+rasistiset+mielipiteensä.
Ei+kelvannut+Soinille+ministeriksi,+vaikka+Soinikin+on+aika+paha.
Halla-Aho+on+kuin+Turunen+patmoksessa,+ensivaikutelma+on+fiksu,+mutta+sisältä+paljastuu+se+kaiken+pahin.
17.03.2021 21:06
Äärioikeistolaisuus+ja+äärikommunismi+ovat+keskenään+aika+läheisiä.
Ne+jotka+joskus+olivat+Suomessa+kommunisteja,+ovat+nyt+suureksi+osaksi+persujen+kannattajia.
Siinä+vain+tapahtui+hyppy+toiseen+laitaan+ja+sama+tahti+jatkuu.
Samaa+vopi+sanoa+persujen+opeilla+toimivasta+Putinistakin,+hänkin+oli+kommunisti+ja+nyt+on+äärioikeistolainen.
17.03.2021 20:40
Tuo+on+sitä+valhetta,+eli+ääripopulismia,+jota+Halla-aholtakin+tulee.
Voit+itse+miettiä+sitä,+miksi+Halla-Aho+on+ministeriksi+kelpaamaton+samalla+tavalla+kuin+Huhtasaari+ja+Hakkarainenkin.
Soinikin+tiesi+Halla-Ahon+olevan+ministeriksi+kelpaamaton.
17.03.2021 20:22
Halla-Ahossa+on+se+vika,+että+hän+on+ministeriksi++kelpaamaton,+samalla+tavalla+kuin+Huhtasaarikin.
Sen+tiesi+jo+Soinikin+aikoinaan.
Halla-Aho+oli+eduskuntavaalien+ääniharavia,+mutta+ministeriksi+kelpaamaton.
17.03.2021 20:18
Juu,+sielläkin+ne+Ahvion+salaliittoteoriat+seisoo.
16.03.2021 20:58
Tämä+vaalien+siirron+vastustus+on+yksi+uusi+takinkääntö+perussuomalaisilta.
Aiemmat+2+suurta+takinkääntöä+toki+olivat+mittasuhteiltaan+paljon+suurempia.
Takki+kääntyi+Kreikan+tukipaketissa,+joka+sai+persujen+sinetin.
Toinen+takinkääntö+persuilla+oli+kun+ottivat+tänne+yli+30000+"pakolais"-miestä.
Ahvio+kirjoittaa:
Eli+siis,+entä+nyt+Suomessa,+vastaavassa+tilanteessa+kun+olemme:+Onko+täälläkin+nyt+vaalien+siirrossa+kyse+oikeusvaltion+ja+demokratian+perusteita+horjuttavasta+pyrkimyksestä,+kun+perussuomalaisten+vahvan+kannatusnousun+ajankohtana+siirretäänkin+vaalit?
Toinen+vastaa+Ahviolle:
"Jotkut+on+kääntäneet+ylösalaisin+koko+asetelman,+ikäänkuin+vaaleja+voitaisiin+siirrellä+tuosta+noin+vaan+miten+vain+,+ja+sitä+ei+saisi+ihmetellä+saatikka+vaatia+todellisia+vastauksia+,+nythän+ne+perusteet+on+selvästi+heikot!?"
Ahvio+ja+kaverinsa+voisi+lukea+neljän+vuoden+takaisen+vaalien+siirron+ja+toisen+epäonnistuneen+yrityksen,+joissa+persut+oli+arkkitehtina,+eikä+vaaleille+ollut+mitään+syytä+siirtää.
15.03.2021 22:29
Juu,+ovat+varmasti+Ahvion+kuijoituksia,+jonkun+epäilyistä+huolimatta,+kun+ovat+sanatarkasti+lainattu+Ahvion+kirjoituksesta.
15.03.2021 20:27
Juu,+Ahviolla+on+tapana+kiemurrella.
Hänelle+korona+on+punavihermarxilais-kiinalaisten+järjestämä+salaliitto,+josta+usein+on+kertonut.
Minun+koneella+toi+jonkun+nimimerkki+Naurattajan+linkki+ei+edes+auennut+ja+F-Securekin+otti+heti+käyttöön+pankkitoimintojen+suojauksen.
15.03.2021 18:35
Kyllä+se+totta+on.
KD-poliitikoiden+mainokset+pyörii+edelleenkin+uusnatsi-sivustolla.
ttps://kansallisromantikko.fi
14.03.2021 22:09
Yli-Vainio+on+itse+hyvä+esimerkki+parantumisesta.
Niilo+kertoi+Jumalan+parantaneen+hänen+vakavan+sydänsairauden.
Yli-Vainion+sydän+petti+61-vuotiaana.
Kuoli+täsmälleen+siihen+sydänvikaan,+josta+väitti+Jumalan+hänet+parantaneen.
14.03.2021 17:41
Eräs+tuttu+mummo+kertoi+Yli-Vainion+kaatotilaisuudesta.
Niilon+apuri+oli+kiertänyt+säkin+kanssa,+johon+oli+setelit+pitänyt+laittaa.
Kolikoita+ei+sanut+laittaa.
14.03.2021 17:15
Juu,+teikäläisillä+on++ne+trumpismi-opit+viikonloppuna+ja+viitenä+päivänä+siinä+välissä
14.03.2021 01:34
Unohdin+mainita,+että+Yli-Vainio,+kirjassaan+"Yö+ilman+unelmia"+kertoo+Jeesuksen+tempauksen+tulevan+vuonna+2000.
Matt.7:15+Kavahtakaa+vääriä+profeettoja,+jotka+tulevat+teidän+luoksenne+lammastenvaatteissa,+mutta+sisältä+ovat+raatelevaisia+susia.
13.03.2021 23:53
Kenttäpastorin++olisi+pitänyt+vastata+Matti+Miettisen+kyselyyn+parantumisista,+joiden+tulokset+hän+kertoi+väitöskirjassaan+"Uskonnolliset+ihmeparantumiset+lääketieteellis-psykologisesta+näkökulmasta"
Väitöskirjan+mukan+Yli-Mainio+ei+pystynyt+parantamaan+ainuttakaan+elimellistä+sairautta.
13.03.2021 23:48
Ehhehheheheeh+;)
Jaa+että+"rankkasateiden+ansiosta+vedenpinta+nousi".
Jokaineinen+vesipisara,+joka+taivaalta+tippuu,+on+noussut+ensin+maasta.
Mitään+vettä+ei+siis+tule+maan+ulkopuolelta.
On+olemassa+aineen+häviämättömyyden+laki.
Kerrot+maan+olevan+pallo,+mutta+Raamatun+mukaan+maa+on+littana+ja+roikkuu+neljän+pilarin+varassa.
Kysynkin+sinulta+Arto,+että+mihin+ne+pilareiden+toiset+päät+on+kiinnitetty,+kun+sitä+ei+Raamatussa+kerrota?
13.03.2021 20:22
Juu,+kyllä.
Samaa+mieltä+minäin+olen,+rehellisesti+pitää+kertoa+aatteensa+äänestäjille,+vaikka+olisikin+uusnatsi+ja+kristillisdemokraatti.
13.03.2021 19:56
Juu,+tuo+pitää+paikkansa.
Itse+veikkaan,+että+kaikista+Suomen+helluntailaisista+noin+3%+on+muslimeja.
13.03.2021 19:49
Nyt+kun+Trump+on+kaatunut,+niin+äärikristittyjen+ykkös-kristityksi+on+noussut+Putin.
Polsonaro+ja+Orban+on+Putinin+kintereillä+taistelemassa+kristittyjen+ykköspaikasta.
12.03.2021 21:33
59 / 1222