Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
cesar68
profiilit
cesar68
cesar68
Vapaa kuvaus
Hellurei
Aloituksia
209
Kommenttia
1207
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nyt jo kasassa sen verran että kyllä me yks pöydällinen saadaan sinne juttelemaan :)
29.11.2005 22:46
jos ei perustele viestien poistamisia joissa ei varsinaisesti ketään herjattu niin siitä saa taas uuden mylläkän aikaiseksi.. loputon noidankehä... Jossain vaiheessa jollain menee hermo ja siitä kärsii sitten taas koko palsta ei vain sefu... Tuokin on täällä jo nähty monesti.
29.11.2005 22:45
olis tosi kiva jos saapuisit... Sun kanssa vois vaihtaa pari ajatusta sefuilusta :)
29.11.2005 22:39
Että en heti tarkistanut tuota
29.11.2005 21:21
Tuokin asia... Katselin sen saunakohtauksen ja siinä Antti ja perttu keskustelee siitä että ulkomaailmassa on saattanut sattua vaikka mitä ja he eivät tiedä siitä mitään... Että siinä vaiheessa ihan sama jos kukaan ei ookkaan tätä kattonu jos joku uus WTC-tapaus esim ollu. Antti sitten toteaa kohta että siitä sovittiin että jos pappa (ja tässä kohtaa tarkoittaa isoisäänsä) sattuu kuolemaan ohjelman aikana, sitä tietoa ei hänelle perhe välitä. "Samahan se sitten siinä vaiheessa on... sille mitään voi... vanha ihminen ja kaikkee". "Jos isälle jotain sattunu ois niin kyllä ne sen ilmottas" jatku juttu sitten...
Ihan kauheeta juttua väännetään tuosta.
29.11.2005 21:08
En odota kovin montaa tulevaksi. Mutta eipähän pääse kukaan sanomaan ettei olisi ollut tietoa :)
Baarissa on kaksi videotykkiä joten kyllä näkyy oli kumpi vaan ja ajankohta on nyt varovaisesti tuo kun pelaavat sitä totoa siellä niin se loppuu noin yhdeksältä (joku toto-kanava siellä käytössä).
29.11.2005 20:09
Mutta ei tuo mikään teinimesta ole. Enempi sellanen rento paikallinen / lounasravintola päivisin. Muutaman kerran olen vain käynyt kylläkin.
29.11.2005 17:06
ohjelman jälkeen viralliset jatkobileet ovat saman ketjun toisessa paikassa eli Studio 51:ssä. Ovet avataan klo 22. Eri asia sitten on kauanko joutuu jonottamaan ja montako pääsee ilman VIP-lippua sisään.
29.11.2005 16:09
Äsken se varmistui... Alan kirjoittelemaan uutta ketjua aiheessa... :))
29.11.2005 15:12
Mitenkäs tämmönenkin tieto oli jäänyt huomaamatta? Nyt vasta kun alkoi vähän penkomaan niin tuli vastaan tämä että torstaina järjestetään viralliset jatkobileet Helsingissä Studio 51:ssä klo 22 alkaen. Mutta miksi vasta klo 22 alkaen??? Miksi ihmeessä virallisissa bileissä ei voi katsoa itse lähetystä? Ja ilmeisesti on aika turha mennä jonottelemaan ovelle koska ilman kutsua sinne tuskin kovinkaan montaa pääsee... Eli tällaiselle vähän rennommalle varjobileelle on ihan selkeää tilausta...
29.11.2005 09:34
Kyllä tulee taas offtopicia mutta menköön heh...
Mä just oon tässä miettiny eri vaihtoehtoja mutta huomenna pääsee vasta selvittelemään missä moinen miitti onnistus
29.11.2005 01:21
Eli täällä voi käydä ihailemassa mun kuvaa jotka haluaa :D
http://galleria.suomi24.fi/Rasec
29.11.2005 01:10
En oo ainakaan nähny koskaan... Ja mulla on kyllä kuva ollu kokoajan täällä, mutta mun siviilinickillä... Ihan käytännön syy poistoon oli se että kun kirjautuu sisään ,ja galleriassa on kuva, niin pääsee gallerian etusivulle http://galleria.suomi24.fi/ "viimeksi sisäänkirjautuneet" osioon kuvan kera... Mua alko nolottaa kun mun kuva oli siellä kokoajan, koska tässä hommassa joutuu kirjautumaan sisään useita kertoja päivässä. Otin sitten pois, mutta tulee takasin kun kunhan bb loppuu ja palstakin rauhottuu... Mutta hei! Torstaina sulla on todennäköisesti tilaisuus tulla tarkistamaan kuinka jakautunu mä olen jos saadaan aikaseksi se bb-miitti johonkin Helsingin baariin. Tuu siellä sanomaan toi sama naamatusten :)
29.11.2005 01:02
Yhtäkkiä oli viestejä laskurin mukaan vähemmän... Mulla oli taulussa ensin 196 ja sitten olikin ykskaks tuo 183.. Joku bugi kai...
28.11.2005 16:38
Heh ilmaisenpa nyt taas sitten julkisesti ketä nyt kannatan, vaikka kadunkin sitä taatusti myöhemmin :D
28.11.2005 16:09
Ainakin oon nauhottanut jokaisen sunnuntai-lähetyksen kun se on niin helppoa tolla kovalevydigiboxilla... Onko ne kaikki enään tallella niin en oo ihan varma kyllä...
28.11.2005 16:05
Itse sitä ei voi tehda, ja ylläpito ei suostu muuttamaan kuin ihan poikkeustapauksissa ja tämä ei sellainen ole. Tämä nick tuli aikoinaan valittua ja siiinä on pysyttävä.. Tosi on että nick on vähän huono kun se yhdistetään siihen Rooman heppuun Caesariin...
28.11.2005 15:22
Jospa sittenkin hyödynnän sun ideaa ja laitan kisan... Kenen ketju täyttyy ekana... Nyt kyllä palsta kaatuu mutta saanpa syötyä edes sillä välin :D
28.11.2005 15:17
saisihan sillä näille muutamille hehkuttajille kymmeneksi minuutiksi tekemistä kun naputtelisivat kaksisataa viestiä joka muistaakseni on maksimi yhteen ketjuun
28.11.2005 15:09
ja niinkö ei voi ajatella että ketjun pituus jotain kertoisi, ja niiden viestien sisältö... Kilpa-aloituksiksi menee jos yritetään valita voittaja aloitusten määrällä... Tämä on KESKUSTELUPALSTA! Armotta vaan pois sisällöttömat turhat aloitukset.
28.11.2005 15:07
40 / 61