Aaaaarrgh

900 viestii ja on vasta iltapäivä alullaan....
Mä tossa aloin lukemaan ja karsimaan noita viestejä ja ihmettelin kun en pääse sivua kolme eteenpäin.. aina kun päivitti sivun lopussa niin olikin sivulla taas puolessa välissä :D

Jarruuuuu....

11

840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Archie Leach

      Tiinan hehkuttaja avaa aina uuden ja uuden linkin, sitten muiden Fanit tietysti jatkavat samaa rataa . . . ei ihme jos on ruuhkaa . . .

    • ole kiva taas

      tulla putsimaan, tietää ainakin miten tarpeellinen olet ;)
      Toki meistä moni klikkaa ilmoita asiattomasta viestistä, mutta ei ole tietoa meneekö se ylläpidolle vai jääkö odottamaan sinua.

      • Mutta luulen että ei ylläpito noita viestejä katso... Ainakaan palstoilta joissa on sefu...


      • Suvi***
        Cesar kirjoitti:

        Mutta luulen että ei ylläpito noita viestejä katso... Ainakaan palstoilta joissa on sefu...

        Eiks seriffin oo mahollista saada apulaisia? Tällasta palstaa on varmaan mahotonta ja turhauttavaa yrittää pitää puhtaana yksinään! No, kohtahan bb onneks loppuu ja tääkin palsta hiipuu. Jaksamista sinne!!!


    • Avaa..

      jokaisen kilpailijan nimellä aihe ja se joka saa eniten vastauksia eli pisimmän ketjun voittaa gallupin. Tiedota jollain ilveellä kaikille. Tää on vaan ehdotus.

      t: sivusta seuraaja

      • saisihan sillä näille muutamille hehkuttajille kymmeneksi minuutiksi tekemistä kun naputtelisivat kaksisataa viestiä joka muistaakseni on maksimi yhteen ketjuun


      • t:ss
        Cesar kirjoitti:

        saisihan sillä näille muutamille hehkuttajille kymmeneksi minuutiksi tekemistä kun naputtelisivat kaksisataa viestiä joka muistaakseni on maksimi yhteen ketjuun

        Jonkinlainen netiketti tarttis kyll saada tähänkin palstaan. Kaikilla kova kiire avata uusi aihe, niin ettei lukemaan kerkiä. Ei oo sun osassa tänään kadehtimista. Tsemppiä.


      • Jospa sittenkin hyödynnän sun ideaa ja laitan kisan... Kenen ketju täyttyy ekana... Nyt kyllä palsta kaatuu mutta saanpa syötyä edes sillä välin :D


    • nina

      Ota ihan rauhallisesti BB loppuu torstaina, joten kohta kirjoittelu huomattavasti vähenee ja jossain vaiheessa loppuu kokonaan.

      Että sikäli...

    • töitä

      sinäkin...

      • leipätyökin!!!

        seriffin tehtävät ovat vapaaehtoistyötä ja piste!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe