Olen katsonut eilen, maanantaina BB.n tv.stä mieheni kanssa yhdessä. EILEN ANTTI NIMENOMAAN SANOI SAUNASSA JUURI NÄIN:PAPAN KUOLEMAA EI HÄNELLE ILMOITETA;JOTTA KISA JATKUU RAUHASSA.Jo on kumma kun näin selvistä asioista täytyy kinata. TÄYSIN FAKTAA, juuri mieheni kanssa keskustelimme!!!
Kuulepas keessari
13
680
Vastaukset
- uuzzaaa
Miksi siitä ei saa keskustella?
- puolueellinen
Sen vuoksi viestit Antille epäedulliset faktat poistetaan!!
- siinä oli...
Antilla ala-arvoinen mielipide ja vieläpä niin läheisestä ihmisestä noin sanoi. Minulta kuoli juuri anoppi ja jos olisin ollut vaikka silloin talossa niin en pystyisi yhtään viettämään aikaani siellä. Todella tyhmää ajatuskantaa tollainen on mielestäni. HÄPEÄIS VÄHÄN!!
- Lea-mummi
Katsoimme mekin eilen telkkaria ja pahaltapa tuntui tuon Antti pojan puhheet. Itsekin olemme jo vanhoja. Toivon,ettei omat lapsenlapseni sanoisi noin.Eikö vanhalla ole nuoren miehen mielestä mittään arvoa?
- .............
Ei voi tietää faktoja tonkin jutun takaa.Ehkä mummin ja papan kanssa puhuttu siitä ennen ohjelmaan lähtöä ja eivät halua että poika tulee ulos talosta.Ehkä pappa jo vuosia ollut sängyn pohjalla ymparistöstä mitään tietämättä tai vastaavaa.Kilahti kyllä omassakin korvassa pahalta,mut kun ei tiedä miksi niin sanoi....
- sentään
Johan on raha tärkeässä asemassa Antilla.Ällö jätkä.
- kuin lähisuku
Sanon vaan että en toivois Antista voittajaa.
- jos mikä..
kuin lähisuku kirjoitti:
Sanon vaan että en toivois Antista voittajaa.
olen pahoillani vanhempien puolesta..
Tuokin asia... Katselin sen saunakohtauksen ja siinä Antti ja perttu keskustelee siitä että ulkomaailmassa on saattanut sattua vaikka mitä ja he eivät tiedä siitä mitään... Että siinä vaiheessa ihan sama jos kukaan ei ookkaan tätä kattonu jos joku uus WTC-tapaus esim ollu. Antti sitten toteaa kohta että siitä sovittiin että jos pappa (ja tässä kohtaa tarkoittaa isoisäänsä) sattuu kuolemaan ohjelman aikana, sitä tietoa ei hänelle perhe välitä. "Samahan se sitten siinä vaiheessa on... sille mitään voi... vanha ihminen ja kaikkee". "Jos isälle jotain sattunu ois niin kyllä ne sen ilmottas" jatku juttu sitten...
Ihan kauheeta juttua väännetään tuosta.- kUULEPAS
oLET SINÄKIN ANTEEKSIPYYNNÖN VELKAA KUN NOIN VAAN JUTTUJA POISTAT, ILMAN PAREMPAA TIETOUTTA SEFU!!
- mieltä ..
kUULEPAS kirjoitti:
oLET SINÄKIN ANTEEKSIPYYNNÖN VELKAA KUN NOIN VAAN JUTTUJA POISTAT, ILMAN PAREMPAA TIETOUTTA SEFU!!
..rahikaisen kanssa. Ole sefu nyt mies ja pyydä anteeksi!!!!
kUULEPAS kirjoitti:
oLET SINÄKIN ANTEEKSIPYYNNÖN VELKAA KUN NOIN VAAN JUTTUJA POISTAT, ILMAN PAREMPAA TIETOUTTA SEFU!!
Että en heti tarkistanut tuota
- olet mies..
Cesar kirjoitti:
Että en heti tarkistanut tuota
..olen aina tykännyt sinun toiminnastasi ja nyt oli ihan pieni moka jonka kyllä heti korjasit. HYVÄÄ ILLAN JATKOA SINULLE!!Terv. Sari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439