Kuulepas keessari

se sama väittäjä

Olen katsonut eilen, maanantaina BB.n tv.stä mieheni kanssa yhdessä. EILEN ANTTI NIMENOMAAN SANOI SAUNASSA JUURI NÄIN:PAPAN KUOLEMAA EI HÄNELLE ILMOITETA;JOTTA KISA JATKUU RAUHASSA.Jo on kumma kun näin selvistä asioista täytyy kinata. TÄYSIN FAKTAA, juuri mieheni kanssa keskustelimme!!!

13

680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuzzaaa

      Miksi siitä ei saa keskustella?

      • puolueellinen

        Sen vuoksi viestit Antille epäedulliset faktat poistetaan!!


    • siinä oli...

      Antilla ala-arvoinen mielipide ja vieläpä niin läheisestä ihmisestä noin sanoi. Minulta kuoli juuri anoppi ja jos olisin ollut vaikka silloin talossa niin en pystyisi yhtään viettämään aikaani siellä. Todella tyhmää ajatuskantaa tollainen on mielestäni. HÄPEÄIS VÄHÄN!!

    • Lea-mummi

      Katsoimme mekin eilen telkkaria ja pahaltapa tuntui tuon Antti pojan puhheet. Itsekin olemme jo vanhoja. Toivon,ettei omat lapsenlapseni sanoisi noin.Eikö vanhalla ole nuoren miehen mielestä mittään arvoa?

      • .............

        Ei voi tietää faktoja tonkin jutun takaa.Ehkä mummin ja papan kanssa puhuttu siitä ennen ohjelmaan lähtöä ja eivät halua että poika tulee ulos talosta.Ehkä pappa jo vuosia ollut sängyn pohjalla ymparistöstä mitään tietämättä tai vastaavaa.Kilahti kyllä omassakin korvassa pahalta,mut kun ei tiedä miksi niin sanoi....


    • sentään

      Johan on raha tärkeässä asemassa Antilla.Ällö jätkä.

      • kuin lähisuku

        Sanon vaan että en toivois Antista voittajaa.


      • jos mikä..
        kuin lähisuku kirjoitti:

        Sanon vaan että en toivois Antista voittajaa.

        olen pahoillani vanhempien puolesta..


    • Tuokin asia... Katselin sen saunakohtauksen ja siinä Antti ja perttu keskustelee siitä että ulkomaailmassa on saattanut sattua vaikka mitä ja he eivät tiedä siitä mitään... Että siinä vaiheessa ihan sama jos kukaan ei ookkaan tätä kattonu jos joku uus WTC-tapaus esim ollu. Antti sitten toteaa kohta että siitä sovittiin että jos pappa (ja tässä kohtaa tarkoittaa isoisäänsä) sattuu kuolemaan ohjelman aikana, sitä tietoa ei hänelle perhe välitä. "Samahan se sitten siinä vaiheessa on... sille mitään voi... vanha ihminen ja kaikkee". "Jos isälle jotain sattunu ois niin kyllä ne sen ilmottas" jatku juttu sitten...

      Ihan kauheeta juttua väännetään tuosta.

      • kUULEPAS

        oLET SINÄKIN ANTEEKSIPYYNNÖN VELKAA KUN NOIN VAAN JUTTUJA POISTAT, ILMAN PAREMPAA TIETOUTTA SEFU!!


      • mieltä ..
        kUULEPAS kirjoitti:

        oLET SINÄKIN ANTEEKSIPYYNNÖN VELKAA KUN NOIN VAAN JUTTUJA POISTAT, ILMAN PAREMPAA TIETOUTTA SEFU!!

        ..rahikaisen kanssa. Ole sefu nyt mies ja pyydä anteeksi!!!!


      • kUULEPAS kirjoitti:

        oLET SINÄKIN ANTEEKSIPYYNNÖN VELKAA KUN NOIN VAAN JUTTUJA POISTAT, ILMAN PAREMPAA TIETOUTTA SEFU!!

        Että en heti tarkistanut tuota


      • olet mies..
        Cesar kirjoitti:

        Että en heti tarkistanut tuota

        ..olen aina tykännyt sinun toiminnastasi ja nyt oli ihan pieni moka jonka kyllä heti korjasit. HYVÄÄ ILLAN JATKOA SINULLE!!Terv. Sari


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe