Vieti oli "Perttu on aivan ihana". Siinä ei ollut mitään pahaa, ei kenenkään haukkumista!
Miksi poistit viestini Cesar?
12
969
Vastaukset
MIKSI MIKSI SIIS MIKSI siitä piti tehdä uusi aloitus? Mikä siinä viestissä oli niin jumalainen sanoma että sillä olisi ehdoton oikeus olla? Mä tässä hiki hatussa poistelen AIVAN turhia viestejä.... MONTA viestiä on etusivulla joissa Perttua hehkutetaan... Laita sinne vastaus niin tulee jotain lukemista niihinkin..... Ja jokaisen kilpailijan hehkutusviestejä lähtee nyt ihan yhtälailla
Sori kun on kärkevä vastaus mutta nyt v****aa...- vaikka itkisit
Kyllähaän tuolla näyttää olevan noita Tiina/Antti hehkutuksiakin aikalailla.
- orgidea ensimmäinen
vaikka itkisit kirjoitti:
Kyllähaän tuolla näyttää olevan noita Tiina/Antti hehkutuksiakin aikalailla.
cesar poistanu vähän liikaa ..multakin 2 mielipidettä...ei tykkää ..
- F.U.U.F.F.
Eipä Cesari näytä poistavan "TIINA VOITTOON" viestejä. Sun pitäisi olla puolueeton täällä, toi Tiinan hehkuttaja on avannut minuutin välein uusia Tiina voittoon juttuja, erinimimerkeillä, etpä sä niitä näytä poistavan, huomaa taas mihin porukkaan kukin kuuluu.
- kyseinen Cesar
= ilmeisesti PerttuSucks nimimerkki... se kertoo paljon
- luulen
että kyseinen Cesar on PerttuSucks,eli 1 ja sama henkilö
- huomasin
luulen kirjoitti:
että kyseinen Cesar on PerttuSucks,eli 1 ja sama henkilö
Että yksi MINUN mielipide oli hävinnyt.Minusta sinun cesar pitäis vaihtaa nikkiä..jotenkin en tykkää siitä nikistä valitettavasti.t:Orgidea
- orgidea ensimmäine
huomasin kirjoitti:
Että yksi MINUN mielipide oli hävinnyt.Minusta sinun cesar pitäis vaihtaa nikkiä..jotenkin en tykkää siitä nikistä valitettavasti.t:Orgidea
Sori ,,siis yks mielipide oli hävinnu ei siis 2..:).
sori.. huomasin kirjoitti:
Että yksi MINUN mielipide oli hävinnyt.Minusta sinun cesar pitäis vaihtaa nikkiä..jotenkin en tykkää siitä nikistä valitettavasti.t:Orgidea
Itse sitä ei voi tehda, ja ylläpito ei suostu muuttamaan kuin ihan poikkeustapauksissa ja tämä ei sellainen ole. Tämä nick tuli aikoinaan valittua ja siiinä on pysyttävä.. Tosi on että nick on vähän huono kun se yhdistetään siihen Rooman heppuun Caesariin...
- PikkuPöö
Miksei Ceessari voi nostella niitä viestejä joihin on tullut paljo vastauksia ylös ja noi *** on paras jutut jäis automaattisesti taaemmas. Muillakin palstoilla seriffit toimii näin.
suomi24 palstoilla, että varmaan tarkoitit sitten jotain muuta foorumia... Ja niilläkin palstoilla joilla tuollainen systeemi on niin kommentoitu ketju nousee automaattisesti ylimmäksi.
- sen löytämminen vaati vaivaa
Ja minusta se oli Pertulle niin sopiva:
pilkettä silmissä
rehti luonne
ruista ranteissa
huumori herkässä
urheilullinen
hurmurin hymy
poikamainen veijari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491461
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402