Miksi poistit viestini Cesar?

Kirjoitin runon

Vieti oli "Perttu on aivan ihana". Siinä ei ollut mitään pahaa, ei kenenkään haukkumista!

12

969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIKSI MIKSI SIIS MIKSI siitä piti tehdä uusi aloitus? Mikä siinä viestissä oli niin jumalainen sanoma että sillä olisi ehdoton oikeus olla? Mä tässä hiki hatussa poistelen AIVAN turhia viestejä.... MONTA viestiä on etusivulla joissa Perttua hehkutetaan... Laita sinne vastaus niin tulee jotain lukemista niihinkin..... Ja jokaisen kilpailijan hehkutusviestejä lähtee nyt ihan yhtälailla

      Sori kun on kärkevä vastaus mutta nyt v****aa...

      • vaikka itkisit

        Kyllähaän tuolla näyttää olevan noita Tiina/Antti hehkutuksiakin aikalailla.


      • orgidea ensimmäinen
        vaikka itkisit kirjoitti:

        Kyllähaän tuolla näyttää olevan noita Tiina/Antti hehkutuksiakin aikalailla.

        cesar poistanu vähän liikaa ..multakin 2 mielipidettä...ei tykkää ..


      • F.U.U.F.F.

        Eipä Cesari näytä poistavan "TIINA VOITTOON" viestejä. Sun pitäisi olla puolueeton täällä, toi Tiinan hehkuttaja on avannut minuutin välein uusia Tiina voittoon juttuja, erinimimerkeillä, etpä sä niitä näytä poistavan, huomaa taas mihin porukkaan kukin kuuluu.


    • kyseinen Cesar

      = ilmeisesti PerttuSucks nimimerkki... se kertoo paljon

      • luulen

        että kyseinen Cesar on PerttuSucks,eli 1 ja sama henkilö


      • huomasin
        luulen kirjoitti:

        että kyseinen Cesar on PerttuSucks,eli 1 ja sama henkilö

        Että yksi MINUN mielipide oli hävinnyt.Minusta sinun cesar pitäis vaihtaa nikkiä..jotenkin en tykkää siitä nikistä valitettavasti.t:Orgidea


      • orgidea ensimmäine
        huomasin kirjoitti:

        Että yksi MINUN mielipide oli hävinnyt.Minusta sinun cesar pitäis vaihtaa nikkiä..jotenkin en tykkää siitä nikistä valitettavasti.t:Orgidea

        Sori ,,siis yks mielipide oli hävinnu ei siis 2..:).
        sori..


      • huomasin kirjoitti:

        Että yksi MINUN mielipide oli hävinnyt.Minusta sinun cesar pitäis vaihtaa nikkiä..jotenkin en tykkää siitä nikistä valitettavasti.t:Orgidea

        Itse sitä ei voi tehda, ja ylläpito ei suostu muuttamaan kuin ihan poikkeustapauksissa ja tämä ei sellainen ole. Tämä nick tuli aikoinaan valittua ja siiinä on pysyttävä.. Tosi on että nick on vähän huono kun se yhdistetään siihen Rooman heppuun Caesariin...


    • PikkuPöö

      Miksei Ceessari voi nostella niitä viestejä joihin on tullut paljo vastauksia ylös ja noi *** on paras jutut jäis automaattisesti taaemmas. Muillakin palstoilla seriffit toimii näin.

      • suomi24 palstoilla, että varmaan tarkoitit sitten jotain muuta foorumia... Ja niilläkin palstoilla joilla tuollainen systeemi on niin kommentoitu ketju nousee automaattisesti ylimmäksi.


    • sen löytämminen vaati vaivaa

      Ja minusta se oli Pertulle niin sopiva:

      pilkettä silmissä
      rehti luonne
      ruista ranteissa
      huumori herkässä
      urheilullinen
      hurmurin hymy
      poikamainen veijari

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe