Tässä vaiheessa on myönnettävä että palsta on liikaa hallittavaksi. Ei voi enään keskustella mistään kun tulee liikaa aloituksia. Turha taistella vastaan.. Luovutan... Jos ei toteuteta mitään muutoksia ylläpidon toimesta, esim ehdottamaani rinnakkaispalstaa, tai rekisteröitymispakkoa tai jotain niin tulevaisuudessa myös minä poistun tältä palstalta.
Eilen tuli 2300 viestiä, ja huolimatta noista kolmesta isosta ketjusta tuo määrä on liikaa yhdelle palstalle. Jos noita yrittää poistaa se aiheuttaa niin paljon sanomista että sen jälkeen kaikki aika menee inttämiseen ja perusteluihin. Tähän menee tälla tavalla yksinkertaisesti liikaa aikaa ainakin minulle... Koitan nyt keskittyä niiden selkeästi törkeiden herjojen poistoon vain... vähintään kerran vuorokaudessa.
Sefu polvillaan
16
1039
Vastaukset
- se on liikaa
yhdelle miehelle. Kun ihmiset eivät noudata ohjeita, vaan aina aloittavat uuden viestin. Ei siis mitään tolkkua. Kyllä minusta kaikki herjaavat, ainakin törkeät ulkonäköön viittaavat herjat olisi poistettava. Siis voisit lopettaa koko palstan please.
- ei ole tulevaisuutta
Koita kestää ylihuomiseen, perjantaina varmaan vielä kovat ruuhkat, voittaja kiistoista. kyllä se sitten viikonlopun aikana hiljenee, ja päättyy pikku hiljaa.
- alfredjnussi
Pari päivää enää.. Kyllähän sen nyt jaksaa vai pyydetäänkö ihana saijja takaisin?
- saijja
en taijja tulla vaikka maksettais :p
propsit cesarille kun jakso melkein loppuun asti :)
saa nähdä kuka jatkaa sen jalanjälkiä, toivottavasti joku marisija joka on valitellut täällä miksei viestejä poistella, niin saa tietää MIKSEI niitä poisteta. >__
- Siltä?
Ettei ole enää aikaa omiin "herjaaviin " kommentteihin?
- vain poistaa viestit
ja olla kommentoimatta poistoja, eihän sinulla ole valvojana mikään pakko perustella postoja.
jos ei perustele viestien poistamisia joissa ei varsinaisesti ketään herjattu niin siitä saa taas uuden mylläkän aikaiseksi.. loputon noidankehä... Jossain vaiheessa jollain menee hermo ja siitä kärsii sitten taas koko palsta ei vain sefu... Tuokin on täällä jo nähty monesti.
- SELKÄRANKAA
Cesar kirjoitti:
jos ei perustele viestien poistamisia joissa ei varsinaisesti ketään herjattu niin siitä saa taas uuden mylläkän aikaiseksi.. loputon noidankehä... Jossain vaiheessa jollain menee hermo ja siitä kärsii sitten taas koko palsta ei vain sefu... Tuokin on täällä jo nähty monesti.
ETTÄ OTTAA VASTUUN POISTAMISISTA, ET OLE KENELLEKÄÄN SELITYKSIÄ VELKAA. SIIS HERJAT POIS!!!
- mutta valvojilla
Cesar kirjoitti:
jos ei perustele viestien poistamisia joissa ei varsinaisesti ketään herjattu niin siitä saa taas uuden mylläkän aikaiseksi.. loputon noidankehä... Jossain vaiheessa jollain menee hermo ja siitä kärsii sitten taas koko palsta ei vain sefu... Tuokin on täällä jo nähty monesti.
on täysi oikeus poistoihin, sen voimme kaikki lukea tuolta ohjeista. Ei muuta kuin raaka peli vaan. Tätä palstaa ei todellakaan ole enää kiva lukea.
"Sheriffit saavat käyttää harkintavaltaansa poistaessaan viestejä. Joillakin keskustelupalstoilla voi olla tiukempi linja kuin toisilla palstoilla ja tämä keskustelijoiden on hyväksyttävä.
Sheriffiä ei kannata turhaan syyttää sensuroinnista. Poistetut viestit eivät useinkaan edusta keskustelun laadukkainta tasoa.
Sheriffit voivat halutessaan siivota oman palstansa turhanpäiväisistä viesteistä, kuten tyhjistä tai lähes tyhjistä viesteistä."
http://keskustelu.suomi24.fi/sheriffi/toiminta.chtml - kaikki sama
Cesar kirjoitti:
jos ei perustele viestien poistamisia joissa ei varsinaisesti ketään herjattu niin siitä saa taas uuden mylläkän aikaiseksi.. loputon noidankehä... Jossain vaiheessa jollain menee hermo ja siitä kärsii sitten taas koko palsta ei vain sefu... Tuokin on täällä jo nähty monesti.
Poista vaan kaikki turha.Valittajille laitat selitykses linkin tähän ketjuun....
- KANNATETAAN
mutta valvojilla kirjoitti:
on täysi oikeus poistoihin, sen voimme kaikki lukea tuolta ohjeista. Ei muuta kuin raaka peli vaan. Tätä palstaa ei todellakaan ole enää kiva lukea.
"Sheriffit saavat käyttää harkintavaltaansa poistaessaan viestejä. Joillakin keskustelupalstoilla voi olla tiukempi linja kuin toisilla palstoilla ja tämä keskustelijoiden on hyväksyttävä.
Sheriffiä ei kannata turhaan syyttää sensuroinnista. Poistetut viestit eivät useinkaan edusta keskustelun laadukkainta tasoa.
Sheriffit voivat halutessaan siivota oman palstansa turhanpäiväisistä viesteistä, kuten tyhjistä tai lähes tyhjistä viesteistä."
http://keskustelu.suomi24.fi/sheriffi/toiminta.chtmlKANNATETAAN
- Perttu.best
mutta valvojilla kirjoitti:
on täysi oikeus poistoihin, sen voimme kaikki lukea tuolta ohjeista. Ei muuta kuin raaka peli vaan. Tätä palstaa ei todellakaan ole enää kiva lukea.
"Sheriffit saavat käyttää harkintavaltaansa poistaessaan viestejä. Joillakin keskustelupalstoilla voi olla tiukempi linja kuin toisilla palstoilla ja tämä keskustelijoiden on hyväksyttävä.
Sheriffiä ei kannata turhaan syyttää sensuroinnista. Poistetut viestit eivät useinkaan edusta keskustelun laadukkainta tasoa.
Sheriffit voivat halutessaan siivota oman palstansa turhanpäiväisistä viesteistä, kuten tyhjistä tai lähes tyhjistä viesteistä."
http://keskustelu.suomi24.fi/sheriffi/toiminta.chtmlPoista kaikki mikä poistettavalta tuntuu, jos tuntee kohdanneensa vääryyttä voi aina yrittää kauniinmin
uudelleen ja pannaan voi ip myös pistää.
Minusta ei tarvitse selitellä, sefu päättää
eli työrauha sefulle ja muut vois hillitä tunteitaan
kyllä se voittaja noista kolmesta löytyy, eikä sitä ratkaise panettelu vaan äänet
- Kiia
Raa'asti vaan asiattomuudet pois. Siivoustasi tarvitaan ja herran pieksut suomi24:n olisi maksettava sinulle kunnon korvaus työstäsi!
- make
olisiko joku 4€ per poistettu viesti??
- Kiia
make kirjoitti:
olisiko joku 4€ per poistettu viesti??
Kolmivuorotyö ja tuntipalkaksi vaikka 12 euroa. Esim.Jeesh.
- kyylätys
Ei taida mennä 2000 viestiä per päivä rikki tänä vuonna. Se kertoo jotain eiks je???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429