cesar68
![]()
Hellurei
Aloituksia
209
Kommenttia
1207
41-59
Oho onpa täpärä tilanne... Kymmeniä prosentteja saattaa tialnne vielä muuttua tuosta.3837Linjaus linkeistä
Olen nyt viimeinkin saanut riittävät selvennykset linkkejä koskeviin linjauksiin, ja vastaedes siis tekijänoikeuksia rik0806Palstamuutokset toteutettu.
palstat ovat nyt muotoutuneet ja tänään viimeiset viilaukset tehty: --Yleistä Big Brotherista "Keskustelua Big Brothe0791Marianna Israeliin?
JOS marianna on laitettu matkalle toiseen BB:iin niin todennäköisin vaihtoehto on Israel. Alkaa olemaan kuitenkin selvää7787Eilisen purku suoritettu
Asukkaat istuivat sohvaryhmällä ja yksi kerrallaan he menivät istumaan muiden eteen ja kertoivat omat tuntemuksensa viik3770Palsta-asiaa
Kovin paljoa ei tänä viikonloppuna ehdi palstalla olemaan kun duunia pukkaa. Jää huominen pudotuskin näkemättä ja tietys6766BB-finaali varjobileet
Niin.. onko täällä palstalla niitä kiinnostuneita täysi-ikäisiä lukijoita/kirjoittajia lähtemään jonnekkin Helsingin baa4762BB-risteilyt Galaxylla
Jaa'a... 6 BB risteilyä tiedossa Hki-Tallinna reitillä: http://www.tallinksilja.com/fi/tab2/ships/galaxy/entertainment/0747Palsta kirjoittajien suosiossa
Pientä vertailua miten paljon on ollut aloituksia suosituimmilla palstoilla Suomi24:llä marraskuussa: Big Brother (51377736BB:"juhlat ovat ohi"
Syy: Rikottu mikrofoni ja sopimaton käytös.... Nyt haloo.. Ihme pelleilyä.. Pojat vähän kisaili ja mikrofoni meni rikki.2736aamuherätys?
Meniköhän nyt jotain ohi kun asukkaiden piti laittaa yöksi tunnin valvontavuorot, ja kaikki asukkaat nukkuu. Ne kyllä rä1733Kathy on turha
Nimeämiset kun tuli julki niin minulle ne olivat yllätys. Perttua en näistä vaihtoehdoista voi ajatellakkan lähtemään, m5731Jenni putosi (prosentit)
Lopulliset plussat: Mira 25,46% Jenni 17,62% Lopulliset prosentit Mira -0,61% Jenni -13,20% Eli miinuksia tuli lopussa3727vastaukset näkyviin näin
Palsta bugaa nyt sen verran että vaikka laskurista näkee että uusia vastauksia on tullut niin ne eivät aina tule näkyvii1722Toivon että Iina jää
Yhä edelleen olen sitä mieltä että Kathyn tulisi poistua talosta tänään. Ei sillä että hän mitenkään häätöä ansaitsisi,3719Uusi sefu haussa
Otanpa tuolta iltaselta yhden kirjoituksen tähän alustukseksi: Mikä ihme mammuttitauti sua vaivaa ? Kirjoittanut: JKL5719Äänestä putoajaa
http://www.suomi24.fi/survey2/show_votes.fcgi?question_id=81 Suomi24 äänestys "Kuka äänestetään ulos Big Brother -talos3706Ryhtiliike
Eikö ketään enään kiinnosta mitä talossa tapahtuu? Tuntuu siltä että menossa on paniikinomainen sielujen kalastelu pudon8702Fani- ym sivujen laittamisesta
Tästä eteenpäin sitten sellainen systeemi että kunkin asukkaan fanisivua saa mainostaa yhden kerran vuorokaudessa tällä1687- 1684