Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

274

Kommenttia

1718

  1. Joo, ei minuakaan tuo hinta haittaa, mutta tuo ns eriarvoisuuden ylläpito huvíttaa, varsinkin, kuten sanot, ne maksut menevät pääsääntöisesti niiden luomaan byrokratiaan.
    Ehkä sillä pyritään jarruttamaan turhia käyntejä. En vaan oikein ymmärrä. haluaako joku käydä huvikseen terveyskeskuslääkärillä. Ehkä sellaisiakin on.

    Yhtä hyvä jarru on tietysti, jos lääkäriin ei päästetä, kuten tuolla eräs ystävämme kertoo.