Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
j.pellervoinen
profiilit
j.pellervoinen
j.pellervoinen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
274
Kommenttia
1718
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Osa pommin kantajista saattaa olla poikasia naisen vaatteissa, koska hameisiin on helppo kätkeä pommeja.
Itse räjäyttäjästähän ei jää kuin muistokuvia jälkeen, joten sukupuolen tutkiminen jälkikäteen on vähän vaikeaa.
Naisten osuus räjäytyksissä on kuitenkin ollut kasvussa niin kuin sanoit.
18.01.2009 10:28
Kun surfailee netissä oikein ahkeraasti, niin käy helposti niin että halut ylittää koneen kyvyn. Sillion koneen muisti tukkiintuu niin täydellisesti, että se ei osaa itse solmujaan aukaista.
Tavallisessa pöytäkoneessa homma hoituu sammuttamalla kone nappulasta (ei siis Windowsin sammutusohjelmalla) ja käynnistämällä se kohta uudelleen, jolloin kone hävittää nuo rönsyt ja aloittaa työskentelyn puhtaalta pöydältä.
Koska läppärissä on akku, joka pitää virran päällä, vaikka nappulasta sammuttaisikin.
Läppärissä täytyy siis irroittaa akku, jotta tuo muistien hävitys tapahtuisi.
18.01.2009 10:17
Kyllä sitä tuolla ajatuksissaan autoillessa joskus tulee mieleen, missähän sitä nyt oikein ollaan?
Tauti saattaa levitä myös jalkamieheenkin, tämä tiedoksi saatettakoon kaikille.
16.01.2009 20:25
mutta tuo viime päivien yltiöpäinen feninistihössötys panee kyllä miettimään.
16.01.2009 12:00
Minulle nuo markkinoilta ostetut Viipurin rinkilät ovat tuottaneet pettymyksen muistaakseni lähes aina.
Tuoksu on turkasen hyvä, mutta maku on mauton.
16.01.2009 11:51
Tuohon eläkkeiden komeaan korotukseen taisi olla kuitenkin suurimpana syyllisenä viimevuoden inflaatio, joka johtui mm. polttoaineiden ja ruoan hinnan korotuksista, sekä tietysti kovista palkkaliukumista.
Ne kynnykset oli sovittu jo ennen tätä hallituskautta.
16.01.2009 11:29
Ei kai ole ammatin mollaamista, jos tuloksen hintaa ihmetellään.
Jos kaikki maat maksaa tukiaisia, niin miksi meillä tukiaisten lisäksi maksetaan noin paljon enemmän samasta tuotteesta.
Ketjutko, eli kauppa ja kuljetusko, se välistä vetää?
Toi kotimaisuus, mikä on nimenomaan hyvä asia, tuo tullessaan monopoliaseman ja sitä tässä käytetään ehkä hyväksi.
15.01.2009 10:14
mutta muualla Euroopassa maito maksaa paljon vähemmän kuin Suomessa, enkä minä usko, että se on ainoastaan tuotantokustannuksien erosta johtuvaa.
14.01.2009 19:19
Mutta nimimerkki "minunkin mies" viittaa kyllä minun mielestäni naiseen.
14.01.2009 13:20
mutta jostakin se hintaero tulee nykyäänkin.
Suomessa on maitolitra 2 kertaa kalliinpaa kuin esim. Saksassa ja aika paljon kalliinpaa kuin esim. Ruotsissa.
Jollekin maito tuottaa, kenties koko ketjulle.
Se on hyvä tuote hinnoitella, koska se on lähes pakko-ostos ainakin lapsiperheille ja kotimaiselle ei ole kilpailua.
14.01.2009 13:14
Kiva, kun tulit tänne kirjoittelemaan ja kiva, kun jotkut naisetkin haluavat olla kuin mallimiehet.
14.01.2009 10:34
Sinä kirjoitat asiaa.
Vaikka en itsee vielä noita palveluja tarvitse, niin voin kuvitella, miltä tuntuu, kun hoidon tarve tulee.
14.01.2009 10:17
Kun oikein ajattelet jotakuta, niin kohta hän jo soittaa.
13.01.2009 15:37
Ollin suurimman osan työelämästäni hommissa, joissa työtulos ratkaisi, paljonko liksaa tuli.
Silloin huono aika näkyi automaattisesti tilipussissa. Raakaa, mutta myös tuottoisaa.
Silti en minäkään voi hyväksyä optioita, jotka tulevat ansiottomasta arvonnoususta, joten olen Ruuneperin kanssa samaa mieltä.
Ketjun alku käsitteli Veikkauksen voittovaroja.
Nehän tulevat jo elvytykseen, eli suomalaisen urheilun ja kulttuurin käyttöön ja työllistävät omalta osaltaan ihmisiä.
Niiden rahojen jakoperusteet on kai sitten oma kädenvääntönsä.
13.01.2009 15:23
kukaan ole. Stadionit ovat kilpailuja varten.
Ja vaikka kilpailtaisiinkin, niin tarvisisin niin paljon tasoituspisteitä, ettei niitä mistään löytyisi.
On minunkin hengentuotteitani tuonne Huuhaa osastolle joutunut ja joutanut.
Mistäpä meikäläinen tietää mitä täällä saa kirjoittaa ja mitä ei, ennen kuin tuuli käy.
Ja ihmisiähän nuo Seriffitkin ovat ja heidän virheensä sallittakoon
Oppia ikä kaikki.
13.01.2009 15:07
kautta kiven ja kannon.
13.01.2009 14:55
Minä pidän kännykkää usein rinta- tai povitaskussa.
Joskus rinta lihakseni värisi kummasti.
Kysyinkin kumppaniltani, voiko miehelle tulla rintasyöpä?
Hänen mielestään ei, mutta kehotti minua ottamaan värinähälytyksen pois, jos asia huolestuttaa ja panemaan äänen päälle.
Krooninen rahapula on kuitenkin sellainen sairaus, joka voi liikaa kännykällä puhuville tulla.
Se onkin aika vakava sairaus, koska sen oheissairaudet ovat moninaiset.
13.01.2009 14:46
Minun nenä vähän hajosi työtapaturmassa ja sen rustoja vähän korjailtiin, jotta henki kulkisi paremmin. Ulkonäkö ei korjaantunut, muuten leikkaus onnistui hyvin ja tuulenhalkaisuominaisuudetkin säilyivät ennallaan.
12.01.2009 14:48
Kiva, kun ei ole yksi täällä ajatuksineen.
12.01.2009 14:39
Kuinka usein me olemmekaan kuulleet kirkoissa esirukouksen "Herra auta israelin kansaa".
Nyt rukous on kuultu, israelilaiset saivat tuhottua myös Kirkon Ulkomaanavun toimitilat. Gazassa.
Kannattaa siis rukoilla.
12.01.2009 10:53
40 / 86