ege-63

Kerran sitä vaan eletään! Ja muitakin tekosyitä löytyy...... Suosikkibändit/artistit: juha tapio, sir elwoodin hiljaiset valot, Yö, kolmas nainen, karitapio, bruce, white snake...... Suosikkileffat: braveheart, patriot, viimeinen partio poika.... Lempikirjat: Reijo mäen kirjat Vapaa-aikanani: olut ja viini, grillaus ja mökki Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, kotikatu, metsolat...... Kotieläimet: koirat En pidä: politiikka Ruoka & juoma: grillatut rimpsuluut, wokit, pastat, olut, viini, zero cola............. Koulutus: Ammattikoulu Koulut: seikowin kansakoulu,pansion ala-aste,rieskalähteen ylä-aste,vakka-suomen ammattikoulu Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Ase tai siviilipalvelus: turun laivastoasema Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: [email protected]
Aloituksia
5
Kommenttia
16
Mitä sanoo laki?
Olen ollut seurakunnan palkkalistoilla ja nyt haluaisin tietää, onko muissa työyhteisöissä tosiaan samanlaiset työtavat.18682DIESELI POLO NYKII .....
Diesel polo vm.96 nykii tossa 70km kohdilla ihan älyttömästi kun painaa kaasua lopettaa, olisiko jotain tehtävissä itse?2528Luhti aitta
Luhti-aittaa pitäis ruveta kesällä rakentamaan mökille nukkuma tilaksi. Mahtaisko kellään olla kokemuksia? Mistä sais hy204882Kotitalo R 64-2
Onko kellään kokemuksia tästä mökistä? Miten paljon tohon 34500€ paketin hintaan tulee lisää ennen kuin valmis?1486Hevosenkengät
Vaihdetaanko hevosille talveksi erilaiset kengät? Vai onko ne kaikki samanlaisia?2271