Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ristooo
profiilit
ristooo
ristooo
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
helppo juttu arvioitte talon nyky hinna ja moihkä olisit itse valmis myymään omas puolikkaasi ja jos on velkaa vähemmän kuin se kaupa hinta sun osuudesta eli 50% talon hinnasta niin äijäs maksaa sen erotuksen sulle ja jos sulla siitä talosta tulee myynti voittoo.eli jos maksoit vuosi sitten vähemmän kuin myyt nytte niin se yli menevän osuus on se myynti voitto josta maksat valtiolle verot.eli tää asunto juttu on teille helppo juttu ,kun ette itse tee siitävaikeeta
06.07.2014 19:24
soita autokouluun sovi yksityis tunnnit ja aja se tooinen vauhe viikos ei sen kummempaa
24.05.2014 11:12
EI rinnat merkkaa mitään vaan se nainen millanen itse on.. itse haluun eka nähdä millnen naisen luonne ja ajatus maailma.älä itse mieti sun rintoja vaan le oma itsesi ja katso niin löydät sellasen miehen joka arvostaa sua sellasena,kun olet
06.04.2014 13:56
ei s myyjällä vältämättä ole huono palkka kaverin vaimo onmyyjä.joka tienaa vähän yli 40tuhatta euroo.rli siis niistä huonoista myyjän palkoistsa
09.11.2013 14:45
itellä on edellisestä suhteesta viel yksi alaikänen ja nykyisestä 2lasta niin vaimoni maksaa vuokran ja minä muut kulut,eli maksan joka kuus tollast tuhat euroo pyöreesti ja elatus maksut päälle,..tuloihin mukaan sovittu meillä eli noin 50% molemmat maksaa yhteiseen perheeseen menoihin.....
27.10.2013 09:35
älä kitise eroo siitä ihmisestä.kumpi teistä halus sen avioehdon teistä,mut kumminki sulle on parempi puolisko jossain muualla kuin tää nykyne,itse elän myös avioliitos ,meillä on hyvä suhde,vaik mä tienään 2ketaa enemmän ,kuin toinen osa puoli,mut ei muaa haittaa, siitä oo,,kun olen onnellinen molemmat maksaa kykynsä mukaan meillä
06.05.2010 17:57
onko sinä mitään pahaa jos naonen on hyvän näkönen ja nättää sen, ei minusta vain päinn vastoin.eikä tarvi vahtia,jos on uskollinen
19.12.2009 19:00
se on jo poistettu asukas joka sinne menee tänään kuten Minna tai se homo oika joka kopeloili sen SAmpon munia tai persettä
15.11.2009 19:24
mikä todellinen syy miksi kyläkauppa haluaa näyttää tappiota viimme vuonna .onko se et maksoiko laajennuksen etukäteen kirjanpidossa,se vois selittää...Ei vesan käytös kaupas käynti'ä oo vähmtäny, päin vaston käyny enemmän asiakkaita kuin koskaan,,ehkä jossain muu syy miksi olis tuottanu tappiota
26.08.2008 17:47
1 / 1