Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ja1978
profiilit
ja1978
ja1978
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
1995
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Turhuutta. Mieluummin lyhyet. Pitkät kynnet ovat vähän "petomaiset".
29.10.2010 04:42
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kantoraketti
"Miehittämätön kantoraketti kehittyi V-2-ohjuksen kehitystyön jälkeen nopeasti"
27.10.2010 17:14
Vika voi olla anturissa tai mittarissa, tod.näk. kosketushäiriö, anturin korjaaminen on työlästä, koska tankki on irrotettava autosta. Ainakin jos ei anturin huoltoa varten ole tehty koriin mitään aukkoa ja tankki on auton alla.
Minä nollaan aina trippimittarin tankkauksen yhteydessä vanhassa suzuki swiftissäni, jossa mittari ei tosin näytä nollaa, mutta kuitenkin vähän mitä sattuu, luottaa siihen ei voi. Trippi kertoo, paljonko tankatulla bensalla on ajettu, ja jos tuntee auton keskikulutuksen suurinpiirtein, voi tankata sitten ajoissa.
Silloin onkin jo vaikeampaa, jos ei kilometrimittarikaan toimisi.
27.10.2010 02:58
Kyllä kannattaa ajaa silloin tällöin, ja jarrujakin kannattaa käyttää silloin. Ne jumiutuvat muuten ja edessä on remontti sitten, kun auton ottaa taas käyttöön.
26.10.2010 19:57
Mitä yksinkertaisempi, sitä parempi. Polkupyörä on tässä suhteessa paras ajoneuvo, mutta sen heikkous on siinä, ettei sillä pysty ajamaan kovin pitkiä matkoja. Eikä voi kuljettaa paljon tavaroita. Ja kevyen liikenteen väyliähän ei ole tarpeeksi myöskään.
26.10.2010 19:32
Nykyautojen taloudellisuus perustuu pelkästään elektroniikkaan, joka alkaa temppuilla muutaman vuoden ikäisenä. Jos volvon kokoisessa autossa olisi yhä kaasutin, paljonkohan sitä bensaa menisi yhä.....
Onhan se varmaan kivaa nollata vikakoodeja ja muuta paskaa. Jos sensijaan haluaa auton toimivan ja haluaa itsekin ymmärtää sen tekniikasta jotain, on ajettava vanhalla kaasutinmoottorisella.
Ja miksi pitää olla sellaisia varusteita, jotka menevät vain rikki kun niitä ei kuitenkaan huolleta?
26.10.2010 19:20
http://www.youtube.com/watch?v=eACoaT1FjPI&feature=related
24.10.2010 19:52
Eikös se ole yleensä niinpäin, että köyhä mies ei kelpaa varakkaalle naiselle?
Ainakin näiltä nettipalstoilta on saanut lukea, kuinka naiset pitävät miehen hyvää yhteiskunnallista asemaa "seksikkäänä".
Jos kaltaisiasi naisia on, joille köyhempi mieskin kelpaa, sehän on hyvä asia.
21.10.2010 20:34
Voisitko joskus kertoa senkin, mikä mielestäsi sitten ON auto?
Kun se on jo niin moneen kertaan luettu, mikä on pelkkää paskaa....
11.10.2010 20:05
Eihän se 30-luvun auto omallakaan moottorilla ole automaattisesti museoauto, vaan vasta museorekisteröitynä.
02.10.2010 20:21
Minkä auton helmat ja jarruputket YHDESSÄ talvessa ruostuu puhki? Jos ruostuu, kyllä ne on ollut melkein puhki jo siihen asti.
21.09.2010 20:25
Joillekin se vesiliirto tuntuu olevan täysin tuntematon käsite. Kun tiellä lainehtii vettä ja urissa seisoo vesi lammikoittain, silti sitä vain ajetaan sataa, nopeutta ei pudoteta. Kahdeksaakymppiä ajava ohitetaan. Takavuosina ainakin rengastesteissä todettiin, että kesärengas ei ole hääppöisesti kiinni tien pinnassa sataa ajettaessa, jos vettä on runsaammin. En jaksa uskoa, että nykyrenkaissa olisi jotain ihmeellistä kehitystä tuon asian suhteen tapahtunut?
Tässä perjantaina taas kerran minä jouduin estämään ohituskolarin, kun minut ohitettiin päättömästi, ajaessani kahdeksaakymppiä vesikelillä, vaikka omat renkaani nyt ovatkin kohtalaiset, lähtihän sieltä kiireisempi ohi, luonnollisesti vastaantulijan ollessa lähellä, eihän sitä nyt voi odottaa, että kaista olisi tyhjä. Jarruttamaanhan sitä minä jouduin, ettei ohittaja kolahtanut vastaantulijan kanssa yhteen.
Ei osata ohittaa, ei huomioida vastaantulijoita, eikä huonoa keliä.
Vai onko se niinkin, että koska autoni on 22 vuotta vanha pikkuauto, se nyt on vain pakko nyky-statusautoilijoiden ohittaa, hinnalla ja nopeudella millä hyvänsä? Maantiellähän sitä "premium-autoilijan" pitää päteä.
20.09.2010 05:55
Autoilu ei todellakaan aina ole öky-elämäntapaa. Purjeveneily ja lentomatkustus saavat mennä siihen kategoriaan, kun en itse niitä harrasta.
Itse asun maalla, jossa auto on välttämättömyys, ei vain välimatkojen, kelien tai vähäisen tai jo kokonaan lopetetun joukkoliikenteen vuoksi, vaan myös siksi, että polkupyörällä ei uskalla kesälläkään ajaa maaseudun valtaväylillä, kun 60-70-luvulla rakennettuja teitä ei ole yhtään suunniteltu polkupyöräilyä silmälläpitäen. Kevyen liikenteen väyliä ei ole, ei edes kunnon pientareita.
Siksi ajan halvalla autolla, vaikka voisin ajaa polkupyörälläkin, mikäli sitä ei olisi tehty niin hankalaksi ja turvattomaksi.
Markkina-arvoosi voisin todeta, että lapsettomuus on plussaa, muuten sitten yli 40-vuotiaan naisen markkina-arvo riippuu tietenkin ulkoisesta viehätysvoimasta. Kuten oikeastaan kaiken ikäisten....
19.09.2010 19:55
Laadukkaimmat pyörät tehtiin 1950-luvulla. Minulla käytössä 50-luvun kotimainen naistenpyörä.
15.09.2010 04:27
Sillä 370 eurolla. Minulla ei mikään auto ole ollut tuon kalliimpi.
15.09.2010 04:24
Ensinnäkin, ne ovat kaikki takavetoisia Sunnyja varsinaiselta nimeltään jo 60-luvun 1000-mallista lähiten,
http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Sunny
Se mitä suomessa alettiin 120Y:ksi kutsua, tuli 1974, sitten seuraava kori 1978, se oli sitten vähäisin uudistuksin siihen asti kunnes etuveto tuli 1982.
Mutta siis: etuvetoinen Sunny tuli vasta 1982. Se joka väittää muuta, on kyllä tässä se paskanpuhuja...
Cherry, eli 120A, ei siis Y, oli etuveto. Taidat sekoittaa nämä?
03.09.2010 05:01
Minä aloin käyttää nettiä vasta 27-vuotiaana.
22.08.2010 02:40
"Ihmisten ilmoilla" ei saa MITÄÄN kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Netissä voi sentään yrittää edes jotain. Jos ei muuta niin häiriköintiä.
22.08.2010 02:38
En tykkää kakaroista minäkään. Naisen tulisi minulle ehdottomasti olla sellainen yksilö, joka ei halua lapsia.
Miksi tänne pitää tehdä lisää niitä, joista suurimmalla todennäköisyydellä tulee poikia, vääristämään entisestäänkin väärää sukupuolijakaumaa, ja myöskin todennäköisyys sille,m että niistä kakaroista tulee ongelmatapauksia, on suuri.
Ihmisillä ei ole itsekritiikkiä. Kaikki kuvittelevat olevansa oikeutettuja jatkamaan omia geenejään, vaikka monilta kaikenmaailman roskaihmisiltä se pitäisi suorastaan kieltää lailla.
21.08.2010 03:08
....
21.08.2010 02:17
72 / 100