Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ja1978
profiilit
ja1978
ja1978
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
1995
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ulkonäköhän on mielipidekysymys, mutta minusta moni kauniin naisen saanut mies ei ole mitenkään komea, vaan paremminkin mitäänsanomattoman näköinen.
Ulkonäkökliseet eivät siis aina päde.
14.05.2010 16:46
Mutta toisaalta, yhteen mieheen vakiintuvat naisethan ovat heti pysyvästi poissa markkinoilta. Ei se ole hyvä juttu.
Kyllä niitä ihmisiä tarvitaan, jotka eivät vietä koko ikäänsä saman ihmisen kanssa. Silloin on edes marginaalinen mahdollisuus, että parisuhteista syrjäytyneemmätkin saisivat edes hetken hellyyttä joskus...
13.05.2010 23:05
Sota teki monesta nuorestakin naisesta lesken. Nuoria leskiä oli siksi. Nykyään lesket on yleensä vanhoja. Tilanne on aika eri.
Sota-aikana tapahtui sellaistakin, että 15-vuotiaat pojat panivat aikuisia naisia, kun aikuiset miehet oli rintamalla.
13.05.2010 21:09
Kyllä ainakin naisten olisi hyvä se parisuhdetilanne siellä kertoa. Ettei miehet lähesty turhaan.
12.05.2010 05:26
54-vuotiaissa on naisia yhtä paljon kuin miehiä, TOISIN kuin esim. noin 30-vuotiaissa. Joten keskity omaan ikäryhmääsi.
30-vuotiaita naisia ei riitä edes 30-vuotiaille miehille, niin vieläkö pitäisi riittää 50-vuotiaille?
Minä ottaisin itseäni vanhemmankin naisen, jos hyvin on säilynyt. Mutta naiselle kelpaaminen onkin sitten eri juttu.
Te eronneet viisikymppiset miehet, te olette jo aiemmin saaneet tilaisuutenne. Tyytykää siihen.
Kun taas 30-vuotiaissa miehissä on yksilöitä, jotka eivät ole saaneet koskaan ketään.
12.05.2010 05:00
Miksi sitten kauniille naiselle kelpaa ruma mies? Moni kaunis nainen seurustelee ruman miehen kanssa. Se on minusta kaikkein oudointa.
10.05.2010 17:49
Ei se uskalla. Overdrivelle pitää rekisteröityä, ja ylläpitäjän kanssa keskustellessa tulee käyttää omaa nimeään. Vihertäjän kaltaisethan eivät ikinä uskalla rekisteröityä minnekään, missä oma henkilöllisyys on tultava jonkun tietoon....
Näillä suomi24, iltalehti-ym. palstoilla on niin helppo häiriköidä ilman rekisteröitymistä.....
Ihmeen pitkään onkin ollut hiljaa....
09.05.2010 20:09
90-luvun autohan on lähes uusi.
Minulla on 2 kpl 1988-mallisia, ne ovat uusimmat autot mitä olen omistanut, vanhin on vm 1970. Ikähaitaria on siis.
1989 rupeaa olemaan yleensäkin auton viimeinen vuosimalli, sen jälkeen alkoi tulla katalysaattorit, ja niihinhän minä en koske.
08.05.2010 22:44
Vituttako se noin paljon, että menit ostamaan velaksi kalliin audin? Nyt sitten pitää perustella sen ostoa itselleen....
Uudet autot muuten ovat vaarallisempia kanssaliikkujille kuin vanhat. Vanhat autothan ovat kevyempiä.
07.05.2010 21:55
Minä ymmärrän sisätilanlämmittimen sähkölämmittimeksi, jolla auto lämmitetään, kun moottori ei vielä käy. Auton oma lämmitin pitää sitten ajon aikana lämpimänä.
Eihän kyllä kaikissa vanhemmissa autoissa ollut lämmityslaitetta. Esim. vielä 70-luvulla myytiin joitain halpoja autoja lämpimämmissä maissa ilman lämmityslaitetta...
07.05.2010 02:52
Luulen, että ohjaustehostin on syynä siihen, miksi esim. alle 900-kiloisen pikkauton ajettavuus saa moitetta nykyisin. Se on vain liian kevyessä autossa se ohjaustehostin silloin, se vain pilaa tuntuman.
Kaikkiaan touhu on kyllä sellaista, että nykyihminen ei pian osaa pyyhkiä persettäänkään itse.....
Edellämainituista sisätilanlämmitintä minä käytän 80-luvun autoissani talvella, ikkunat sulaa valmiiksi ja auto lämpiää. Mutta se onkin irtonainen sähkölämmitin eikä auton varuste. Muut mainituista ovat turhakkeita.
05.05.2010 20:55
Ei tuotu. Ei varmaankaan ole yhtään. Näköispainoksia on tehty ulkomaillakin. Jossain oli, että viitisenkymmentä alkuperäistä olisi englannissa jäljellä.
GLS-mallikin, missä oli kangasverhoilu, paksukehäisempi ratti ym. oli sellainen mitä ei tuotu. Sen ajankin autot pystyttiin tekemään varustelulla paljon mukavammaksi, mutta suomeen tuli vain halvimpia. Mutta tyhmintä oli se, että suomeen tuotiin halvimpien mallien myötä myös tiheimpiä perävälityksiä, vaikka nimenomaan täällä olisi tarvittu pitempi maantievälitys.
05.05.2010 20:45
Neliovinen isompikoneinen 70-mallinen, josta löytyy edellämainitut varusteet. Kaikkein köyhimpiä olivat 1974-malliset pienikoneiset kaksioviset, puuttui mm. lämpömittari. Tosin suomessa oli aina levyjarrut edessä, sellainenkin malli on ollut englannissa jossa oli vain rummut edessäkin. Monen muun auton halvimmassa mallissahan oli vain rummut ympäriinsä suomessakin.
04.05.2010 21:53
Itseasiassa kyse oli siitäkin, että monesta autosta tuotiin suomeen vain kahta halvinta mallia, ja se toiseksi halvin (deluxe yleensä) oli sitten jo oikein "varustelumalli"....vaikka paljon muutakin olisi tehtaan valikoimasta löytynyt.
03.05.2010 20:03
Mustat muovipuskurit pitää olla. Korinväriseksi maalatut on rumat. Musta muovi nyt edes VÄHÄN tekee jonkinlaista vähäistä ulkonäön tynkää nykyautoonkin...
Jos minulla olisi nykyauto korinvärisillä puskureilla, maalaisin ne itse mustaksi. Kojelauta ja rattikin saavat mielellään olla mustat.
03.05.2010 20:00
Normaali luovutustodistus vain, jos auto on ollut sinun nimissäsi. Se kuitenkin on huomioitava, että jos auto ei ole ollut sinun nimissäsi, et voi tehdä paperia itseltäsi, vaan sen paperin joutuu hankkimaan siltä, jonka nimissä se on viimeksi ollut. Näin ainakin silloin, jos rekisteristä poistosta on vasta muutama vuosi.
03.05.2010 02:27
Minä ainakin olen tehnyt kaikki hitsaukset täytelankakoneella. Ja ulkona, sään salliessa. Missäs sitä muuallakaan hitsaa kuin ulkona, kun kunnon tallia ei ole.
Kyllä sillä ruostekorjaukset tekee ja muutakin.
02.05.2010 20:05
Taajamissa hidastekorotukset aiheuttavat turhia vaihtamisia, kun ei niihin voi normaalinopeudella ajaa. siinä automatti vähentäisi vaihtamista. Tosin takavuosina suomeen ei lainkaan tuotu automaattina sellaisia autoja, jotka jossain muualla olivat yksinomaan automaatteja. Esim. jotkut pikkuautot.
01.05.2010 22:40
Mitä tarkoittaa jarrujen "luutuminen"? Voihan ne avata ja puhdistaa.
01.05.2010 21:08
Kyllä se mitataan käsijarrukin.
01.05.2010 21:05
75 / 100