Viikonloppu sai kerrankin positiivisen alun. Kävin töiden jälkeen eräässä erikoisliikkeessä, jossa monien muiden lisäksi aivan mielettömän söpö nuori nainen. Normaalisti etsisin ostettavani itse, ellei kyseessä ole joku aivan mahdoton asia (eli esimerkiksi pitäisi ostaa vaatteita). Sattumalta juuri tämä nainen oli työvuorossa, eikä häntä (nähdäkseni) piirittänyt kukaan komea, urheilullinen ja sikarikas mies. Kukaan ei varmaan usko, mutta päätin sillä hetkellä ylittää rimani kymmenentuhatkertaisesti, ja lähestyin tätä tyttöä!
Siis menin kysymään häneltä neuvoa tuotteen paikantamisessa. Huvittavaa kyllä, olin juuri oikean hyllyn vieressä, enkä muka ollut nähnyt etsimääni tuotetta, jota oli siinä niin näkyvällä paikalla, ettei voi olla näkemättä. Tyttö ei kyllä kovin iloiselta vaikuttanut joutuessaan asiakaspalvelemaan minua, mutta hän kuitenkin neuvoi, ja yritin heittää rennohkoa ns. "läppää" kuin mikäkin adhd-klovni. Kiitinkin vielä ja yritin hymyillä, vaikken ole varma, pystyykö naamani vääntymään lainkaan hymyyn.
Poispäin kävellessäni mietin, miten voisin teoriassa pyytää häntä ulos, mutta lopputulema oli se, etten voisi pyytää. Syynä on se, että
1.1) koska hän on nainen, hänellä on poikaystävä tai hän on lesbo.
1.2) jos hän ei ole lesbo eikä hänellä ole poikaystävää, on häntä paraikaa piirittämässä joku kansainvälinen malli tai huippuluokan jääkiekkoilija tai joku professoritason hurmuriälykkö.
2.1) olen liian ruma hänelle kuten kaikille muillekin naisille.
2.2) kuten kaikki muutkin naiset, hän on liian kaunis minulle. Muutenkin koska kiinnostukseni lähtee ulkonäöllisistä seikoista (en tunne häntä muuten), olisin vain pinnallinen-paska-atm-joka-ei-naista-ansaitse jos yrittäisin jotain.
3) olen liian lihava hänelle kuten kaikille muillekin naisille.
4.1) olen liian tyhmä hänelle kuten kaikille muillekin naisille.
4.2) hän on korkeakoulutettu, joten hänelle ei kelpaa tällainen käytännössä kouluttamaton juntti.
5) olen ollut niin kauan sinkku, etten osaisi olla seurustelusuhteessa tai edes tapailla ketään, joten jos hän olisi sattumalta se yksi miljardista naisesta, joka seuraani jaksaisi, särkisin kuitenkin vain hänen sydämensä lopulta.
6) en kuitenkaan olisi osannut sanoa mitään sortumatta änkytykseen ja takelteluun, joten olisin vain suotta nolannut itseni ja saanut hänet kokemaan olonsa uhatuksi työpaikallaan.
7) muutenkaan Suomessa ei ole, ainakaan näin kalpeanaamana kantasuomalaisena, lupa lähestyä naista muualla kuin humalassa jossain savuisessa yökerhossa tai korkeintaan harrastuspiirissä.
Mutta ei se mitään. Saavutus se on pienikin saavutus, ja nyt ei ole lainkaan sitä perjantaimelankoliaa, josta tavallisesti kärsin perjantaisin, kun näen työpaikan ikäisteni naisten lähtevän poikaystäviensä kyydeissä viikonlopun viettoon.
Teeskentelin hetken normaalia miestä
32
750
Vastaukset
- oisko taviksempia
Alenna rimaa. Miksi miehet jää 15v tasolle ja haikailevat kaunottarien perään? Itse ehkä noin 15v opin että kaikkein komeimmat menevät kaikkein kauneimmille. Paras olla haaveilematta niistä.
Ulkonäköhän on mielipidekysymys, mutta minusta moni kauniin naisen saanut mies ei ole mitenkään komea, vaan paremminkin mitäänsanomattoman näköinen.
Ulkonäkökliseet eivät siis aina päde.- ........
Koska rumalla naisella ei tee mitään.
Alentaisin kyllä mielelläni rimaa, mutta melkein kaikki naiset ovat kauniita. Tässäkin neidossa on itse asiassa selvä ulkonäkövirhe, mikä kuitenkin vain korostaa söpöyttä.
Olet tietenkin täysin oikeassa siinä, että on paras olla haaveilematta. Enkä itse asiassa edes haaveilekaan, mutta oli vain niin virkistävää eläytyä hetkeksi normaaliksi mieheksi, jollaisen tiedetään kelpaavan riittävän monelle, ja joka sen vuoksi voi tehdä itseään toisinaan tykökin.- .............
LordBoredom kirjoitti:
Alentaisin kyllä mielelläni rimaa, mutta melkein kaikki naiset ovat kauniita. Tässäkin neidossa on itse asiassa selvä ulkonäkövirhe, mikä kuitenkin vain korostaa söpöyttä.
Olet tietenkin täysin oikeassa siinä, että on paras olla haaveilematta. Enkä itse asiassa edes haaveilekaan, mutta oli vain niin virkistävää eläytyä hetkeksi normaaliksi mieheksi, jollaisen tiedetään kelpaavan riittävän monelle, ja joka sen vuoksi voi tehdä itseään toisinaan tykökin."Alentaisin kyllä mielelläni rimaa, mutta melkein kaikki naiset ovat kauniita"
Tämä kommentti osoitta minkälainen hyväntahtoinen junttieinari olet. M1978 kirjoitti:
Ulkonäköhän on mielipidekysymys, mutta minusta moni kauniin naisen saanut mies ei ole mitenkään komea, vaan paremminkin mitäänsanomattoman näköinen.
Ulkonäkökliseet eivät siis aina päde.Niin, olen kyllä samaa mieltä ulkonäöstä - se on makuasia, ja kaitpa on turha valehdella, etteikö ulkonäöllä olisi merkitystä. Tietenkään se, että sillä on merkitystä, ei tarkoita että se olisi tärkein asia, ja olen vielä lisäksi myös sitä mieltä, että havaittuun ulkonäköön vaikuttaa myös henkilön persoona.
Tarkoitan sitä, että kuvitellaan, että on kaksi siskosta, identtiset kaksoset. Heidät laitetaan seisomaan rinnakkain, ja kumpikin sitten kertoisi jollekin heidän edessään seisovalle miehelle mahdollisimman paljon itsestään. Oletetaan vielä, että mies pystyisi erottamaan siskokset toisistaan jonkun tuntomerkin perusteella, jolla ei ole vaikutusta heidän viehättävyyteen. Väitän, että se joka kertomansa mukaan vastaa enemmän miehen makuun olevaa naista, alkaisi myös näyttämään tämän silmissä kauniimmalta.
Käytännössä ei tietenkään tällaista tilannetta ole, mutta luulen, että aina kun täälläkin itketään kuinka "tavallisen" tai jopa "ruman" näköisellä miehellä tai naisella onkin "kaunis" kumppani, niin tämä "kaunis" ei miellä lainkaan seurustelevansa "tavallisen" tai "ruman" ihmisen kanssa, vaan näkee tämän kokonaan toisessa valossa kuin joku ulkopuolinen tarkkailija.
- Lycklig
Koko ajan mietit mielessäsi, millaisen kirjoituksen tuosta tilanteesta laadit kohta Sinkut-palstalle?
Lopeta analysointi ja ala elää. - lkjljljlkjk
Hetkinen, hetkinen.
"4.1) olen liian tyhmä hänelle kuten kaikille muillekin naisille.
4.2) hän on korkeakoulutettu, joten hänelle ei kelpaa tällainen käytännössä kouluttamaton juntti."
Olet käsittääkseni opettaja = korkeakoulutettu, ja oletat että jonkun kaupan myyjä pitäisi sinua liian kouluttamattomana? Tekstiesi perusteella olet sitäpaitsi huomattavasti keskimääräistä fiksumman oloinen. Taidat asettaa itsellesi vähän turhan kovia vaatimuksia joka osastolla.
Kaupassa on kenellä tahansa aika kova kynnys tehdä aloitteita naisten suuntaan. Olen lähellä YTM -tasoa oleva adhd-klovni, mutta kyllä iskemiset jättäisin mieluummin baariympäristöön. Ulkona on komea ilma, ainakin täällä päin, joten kannattaa mennä terasseille ottamaan muutama!No, en itse asiassa ole opettaja, mutta ylempi korkeakoulututkinto kyllä on. Satun tietämään, että tällä kaupan työntekijällä on ainakin alempi korkeakoulututkinto, koska kyseessä on sellainen erikoisliike, että sitä vaaditaan tietääkseni. Ja koska hänellä on jonkinlainen korkeakoulututkinto, pitäisi minun olla vähintään tohtori. Maisteri on kouluttamaton juntti tohtoriin tai edes lisensiaattiin verrattuna.
Uskon kyllä, ettei minuakaan rohkeammalla ja kovatasoisella kaverilla ole helppoa tehdä kaupassa aloitetta, on vain harmi, jos joku kaupan myyjä saa kiinnitettyä ihmisen huomion jollain tavalla, ei käytännössä ole vaihtoehtoja tutustua häneen. Toki aina voisi jäädä odottamaan, että henkilö lähtee töistä, mutta kun en oikein kannata vaanimiskulttuuria. Pitäisi sattumalta vaan törmätä jossain ja muistaa että "Hei, sinähän olit se...".- m29.
LordBoredom kirjoitti:
No, en itse asiassa ole opettaja, mutta ylempi korkeakoulututkinto kyllä on. Satun tietämään, että tällä kaupan työntekijällä on ainakin alempi korkeakoulututkinto, koska kyseessä on sellainen erikoisliike, että sitä vaaditaan tietääkseni. Ja koska hänellä on jonkinlainen korkeakoulututkinto, pitäisi minun olla vähintään tohtori. Maisteri on kouluttamaton juntti tohtoriin tai edes lisensiaattiin verrattuna.
Uskon kyllä, ettei minuakaan rohkeammalla ja kovatasoisella kaverilla ole helppoa tehdä kaupassa aloitetta, on vain harmi, jos joku kaupan myyjä saa kiinnitettyä ihmisen huomion jollain tavalla, ei käytännössä ole vaihtoehtoja tutustua häneen. Toki aina voisi jäädä odottamaan, että henkilö lähtee töistä, mutta kun en oikein kannata vaanimiskulttuuria. Pitäisi sattumalta vaan törmätä jossain ja muistaa että "Hei, sinähän olit se...".Apteekeissa on kyllä hyvännäköisiä kinkkuja usein. Tuli mieleen keino, jolla voisi iskeä farmaseuttitytön apteekista. Tai siis voisi, jos olisi pokkaa... Menee ostamaan jotain ns noloa tuotetta, vaikka kortsuja, ripulilääkettä tai liukuvoidetta. Sitten alkaa kyselemään neuvoja tuotteen käyttöön siltä ihastukseltaan. Kun keskustelu käy tarpeeksi intiimiksi ja noloksi jo tuotteesta keskustellessa, niin treffipyynnön esittäminen on helpompaa, ja toisaalta naiselle myöskin vastata suoraan ei tai kyllä treffipyyntöön, ilman mitään kiertelyjä ja väkinäisyyksiä. Ainoa vaan, ettei mulla ainakaan ole pokkaa tähän.
Jos olit jossain muualla, esim pankissa, niin sitten en kyllä keksi mitään jippoa millä voisi iskeä. m29. kirjoitti:
Apteekeissa on kyllä hyvännäköisiä kinkkuja usein. Tuli mieleen keino, jolla voisi iskeä farmaseuttitytön apteekista. Tai siis voisi, jos olisi pokkaa... Menee ostamaan jotain ns noloa tuotetta, vaikka kortsuja, ripulilääkettä tai liukuvoidetta. Sitten alkaa kyselemään neuvoja tuotteen käyttöön siltä ihastukseltaan. Kun keskustelu käy tarpeeksi intiimiksi ja noloksi jo tuotteesta keskustellessa, niin treffipyynnön esittäminen on helpompaa, ja toisaalta naiselle myöskin vastata suoraan ei tai kyllä treffipyyntöön, ilman mitään kiertelyjä ja väkinäisyyksiä. Ainoa vaan, ettei mulla ainakaan ole pokkaa tähän.
Jos olit jossain muualla, esim pankissa, niin sitten en kyllä keksi mitään jippoa millä voisi iskeä.No, itse asiassa... Joo. Apteekissa kävin.
Yritän sanoa, etten luultavasti osaa pitkäaikaissinkkuuteni vuoksi enää olla suhteessa. Tai mistä sitä tietää, mutta ainakin on syytä epäillä vähän.
Olin tosiaan suhteessa, ja se kuivahti kokoon nähdäkseni paljolti juuri siksi, etten osannut olla siinä. En tietty voi olla varma, olisiko ongelma mennyt itsestään ohi hieman enemmän ajan kanssa, vai kiikastiko siinä tosiasiassa jokin muu seikka, jota en tajua tai suostu myöntämään edes itselleni.
- syö
m29. kirjoitti:
Apteekeissa on kyllä hyvännäköisiä kinkkuja usein. Tuli mieleen keino, jolla voisi iskeä farmaseuttitytön apteekista. Tai siis voisi, jos olisi pokkaa... Menee ostamaan jotain ns noloa tuotetta, vaikka kortsuja, ripulilääkettä tai liukuvoidetta. Sitten alkaa kyselemään neuvoja tuotteen käyttöön siltä ihastukseltaan. Kun keskustelu käy tarpeeksi intiimiksi ja noloksi jo tuotteesta keskustellessa, niin treffipyynnön esittäminen on helpompaa, ja toisaalta naiselle myöskin vastata suoraan ei tai kyllä treffipyyntöön, ilman mitään kiertelyjä ja väkinäisyyksiä. Ainoa vaan, ettei mulla ainakaan ole pokkaa tähän.
Jos olit jossain muualla, esim pankissa, niin sitten en kyllä keksi mitään jippoa millä voisi iskeä.täh? ostaa ensin liukuvoidetta ja kortsuja ja sitte pyytää treffeille ;)
- Satunnainen jäykkis
No jos koko kirjoitus ei ollut pelkkää sarkasmia, niin hieno juttu että sait aikaiseksi edes sen pienen jutun.
Yhtä asiaa en tajua: Miksi pieni rento "läppä" muka olisi heti jotain ADHD-pelleilyä? Sehän on ihan luonnollista ja normaalia kanssakäymistä. Ei aina tarvitse olla niin kauhean jäykkä ja virallinen. Se tekee ihmisestä vaikeasti lähestyttävän oloisen.
Vaikka olen itsekin melko näkymätön naisten silmissä ja kaiken lisäksi ujo ja hiljainen, niin kyllä minäkin usein heitän jotain rentoa juttua tuntemattomien kanssa, ihan sukupuolesta riippumatta. Se on tietysti eri asia jos se "läppä" on sellaista överiksi heitettyä yliväkinäistä makeilua tai jotain "huomatkaa mut" -älämölöä.
Kuten jokju jo sanoikin: Uskalla elää. Heitä vaan ihan rohkeasti pientä "läppää", äläkä pelkää että nolaisit itsesi. Jos nolaat, niin älä jää sitä loppuillaksi miettimään. Ei se niin vakava asia ole. Heittäydy vähän, älä kontroilloi itseäsi niin kovasti. Ei vähän rennompi asenne elämään sitä tarkoita että heittäisi kaiken lekkeriksi ja perseilisi miten sattuu.
Tuntuu vähän siltä, että sinä itse olet kaikkein kovin tuomitsemaan omaa käytöstäsi. Ei siihen ole mitään syytä.Se ADHD-klovni kohta oli tietysti hieman liioittelua. Selvittelinkin jossain toisessa keskusteluketjussa, että ymmärrän sen tarkoittavan pikemminkin yli-impulsiivista ja älämölö-sosiaalista miestä, enkä normaalia kaveria, joka taipuu välillä rentoon kielenkäyttöön, jopa naisten kanssa. Voit(te) olla varma, että jopa minä heitän "rentoa läppää", mutten yleensä kauniilla ja vieraille naisille, ja vielä harvemmin isoissa porukoissa (esimerkiksi juhlissa).
- nnn nnn
No seuraava askel on tietenkin että alat käymään siellä apteekissa useemmin ja aina änkeät hänen palveltavakseen. Niin usein että hänelle alkaa tulla aavistus että jotain on meneillään. Yritä keksiä apteekkituotteita joista saa kivaa läppää heitettyä. Ekana nyt tuli mieleen aurinkorasva josta voi siirtyä puhumaan lomista, ulkomaista. Siitä se lähtee. Mutta voi olla että hän on varattu/ei-kiinnostunut eli yritä nyt kuitenkin pitää pää kylmänä ettei tule kova takaisku.
En minä halua häntä ahdistella. Oikeasti ainoa tapa minulle tutustua yhteenkään tyttöön jotain romanssia toivoen on joko nettitreffit, tai sitten tutustua ensin kaverina jossain muussa yhteydessä ja toivoa oikein kovasti, että jos jonkinlainen yhteys löytyy, niin suhde ei jää vaan-kaveri -tasolle, kuten se aina jää. Jos juoksisin tyttöjen perusteella pelkän minua viehättävän ulkonäön perusteella, saisin olla keksimässä tekosyitä käydä siellä sun täällä kaiken valveillaoloaikani.
- nnn nnn
LordBoredom kirjoitti:
En minä halua häntä ahdistella. Oikeasti ainoa tapa minulle tutustua yhteenkään tyttöön jotain romanssia toivoen on joko nettitreffit, tai sitten tutustua ensin kaverina jossain muussa yhteydessä ja toivoa oikein kovasti, että jos jonkinlainen yhteys löytyy, niin suhde ei jää vaan-kaveri -tasolle, kuten se aina jää. Jos juoksisin tyttöjen perusteella pelkän minua viehättävän ulkonäön perusteella, saisin olla keksimässä tekosyitä käydä siellä sun täällä kaiken valveillaoloaikani.
Okei, no älä ahdistele. Mee sinne apteekkiin vaan kerran ja juttele esim. aurinkorasvasta. Sitten sujauta naiselle kirjekuori ja sano tää on sulle. Lähde heti miten pois apteekista. Kun nainen avaa kirjekuoren sisällä on yhteistietosi ja pieni viesti jossa kerrot että kiinnostaisi tavata. Jos hän ei ota yhteyttä niin älä enää koskaan mene apteekkiin.
- tarantiino
on jo aika lapsellista kuvitella mitään elokuva satuja toteutuvaksi lihavalle epävarmalle miehelle,ei ne vaan asiat ihan mene tost vaan.
Sitäpaitsi tyhmänähän ne pitää miestä joka päivittäin ramppaa aurinkorasvoja ostamassa apteekista.
- MAHTAVAA!
TÄMÄHÄN ON MAHTAVAA!
- Reipas poikamies
Ostat sitä aurinko rasvaa siten kerran että kysyt siltä myyjältä mikä on hyvä tuote...Pidät hyvää iloista läppää voidetta valitessa, myyjä naiselle jotta kohta b ei tule yllärinä, kuten siihen ainä tökkää. Ei liian suoraan kysymistä...
Eli kohta B on tämä: juttele matkoista kesästä uimisesta yms. Sitten kassalla
voi vihjaista että oon menossa biitsille sillon ja sillon, olispa kiva kun joku laittaisi aurinkorasvaa selkään-->reaktio-->kyllä tai ei iloinen/nyrpeä-> seuraava vaihe.
->Kirjoita kassakuittiin puh.nrosi nopeesti ja anna se tytölle. Nyt jos tää onnistuu ilman tökkimistä on aika, paikka ja tyttö kunnossa tässä yhtälössä. Sitten se oma naama ja supliikki ratkaisee mitä tästä toteutuu.
Elokuvien "lähde töitten jälkeen teelle" toimii kans yrityksenä, ehkä helpompi toteuttaa nopeasti. Nopeus onkin tärkeää.
Älä stalkkaa liikkeessä pyörimällä, kysy heti niin se on sillä selvä tilanne. Se epävarma kieppuminen kun kissa kuuman puuron äärellä näkyy satojen metrien päähän. Lähikaupassa kassaneiti tulee tutuksi kuin huomaamatta, mutta naisethan eivät tee aloitteita-eikä varsinkaan työaikana missään, voi olla sen suhteen rauhassa.
Voin kyllä puhua yleistä läppää naisille kauppajutuissa, enkä edes mitään iskemistä aja takaa silloin.
"kun näen työpaikan ikäisteni naisten lähtevän poikaystäviensä kyydeissä viikonlopun viettoon."
Erinomainen lause johon kiteytyy hyvä ajatus. Perus-miehen on todella vaikea horjuttaa "cooliudella" tätä asetelmaa. Ehkä mieletön jenkki-rassi tai motskari aiheuttaisi hakija-poikaystävä parissa vastaavan kaipuuden tunteen mutta toisin päin..Tiedä häntä. Tyttöystävä vai easy rider kohti kesäyötä? Tai molemmat? On se mahdollista. Peace. - nnn nnn
Reipas poikamies kirjoitti:
Ostat sitä aurinko rasvaa siten kerran että kysyt siltä myyjältä mikä on hyvä tuote...Pidät hyvää iloista läppää voidetta valitessa, myyjä naiselle jotta kohta b ei tule yllärinä, kuten siihen ainä tökkää. Ei liian suoraan kysymistä...
voi vihjaista että oon menossa biitsille sillon ja sillon, olispa kiva kun joku laittaisi aurinkorasvaa selkään-->reaktio-->kyllä tai ei iloinen/nyrpeä-> seuraava vaihe.
->Kirjoita kassakuittiin puh.nrosi nopeesti ja anna se tytölle. Nyt jos tää onnistuu ilman tökkimistä on aika, paikka ja tyttö kunnossa tässä yhtälössä. Sitten se oma naama ja supliikki ratkaisee mitä tästä toteutuu.
Elokuvien "lähde töitten jälkeen teelle" toimii kans yrityksenä, ehkä helpompi toteuttaa nopeasti. Nopeus onkin tärkeää.
Älä stalkkaa liikkeessä pyörimällä, kysy heti niin se on sillä selvä tilanne. Se epävarma kieppuminen kun kissa kuuman puuron äärellä näkyy satojen metrien päähän. Lähikaupassa kassaneiti tulee tutuksi kuin huomaamatta, mutta naisethan eivät tee aloitteita-eikä varsinkaan työaikana missään, voi olla sen suhteen rauhassa.
Voin kyllä puhua yleistä läppää naisille kauppajutuissa, enkä edes mitään iskemistä aja takaa silloin.
"kun näen työpaikan ikäisteni naisten lähtevän poikaystäviensä kyydeissä viikonlopun viettoon."
Erinomainen lause johon kiteytyy hyvä ajatus. Perus-miehen on todella vaikea horjuttaa "cooliudella" tätä asetelmaa. Ehkä mieletön jenkki-rassi tai motskari aiheuttaisi hakija-poikaystävä parissa vastaavan kaipuuden tunteen mutta toisin päin..Tiedä häntä. Tyttöystävä vai easy rider kohti kesäyötä? Tai molemmat? On se mahdollista. Peace."oon menossa biitsille sillon ja sillon, olispa kiva kun joku laittaisi aurinkorasvaa selkään"
Ei, ei, ei!!! Vaikka oisin kiinnostunu miehestä niin tommonen suora viittaus fyysiseen kosketukseen ja tavallaan hänen tyydytykseensä olis turn-offf...en ikinä lähtis mukaan. Ajattelisin et on mahdollisesti pervo tai hullu kun tulee heti tommosta heittää tuntemattomalle. Mieluummin näin:
"oon menossa puistoon kokeilee tätä aurinkorasvaa, saanko tarjota jätskin?" - ei aina kivaa
Reipas poikamies kirjoitti:
Erinomainen lause johon kiteytyy hyvä ajatus. Perus-miehen on todella vaikea horjuttaa "cooliudella" tätä asetelmaa. Ehkä mieletön jenkki-rassi tai motskari aiheuttaisi hakija-poikaystävä parissa vastaavan kaipuuden tunteen mutta toisin päin..Tiedä häntä. Tyttöystävä vai easy rider kohti kesäyötä? Tai molemmat? On se mahdollista. Peace.Ja toi kaupan kassan-iskeminen on niin raivostuttavaa että en jaksa enää ottaa tosissaan edes sitä mukavan näköistä tyyppiä. Tiedättekö kuinka monta kertaa päivässä sitä saa kuulla ja millaisilta "ehdokkailta"? Kun isäsi ikäinen mies heittää "rentoa läppää" ja vihjailevaan sävyyn muutaman muun asiallisen kommentin niin kyllä vaatii todellista asennetta ja ammattitaitoa pitää pokka ja jatkaa iloisesti työtään. Mikään ei ole ällöttävämpää kuin tulla iskemään toisen työpaikalle. Ajatelkaa asiaa joskus sieltä toiseltakin kantilta. En minäkään tule sinun työpaikallesi tekemään ehdotuksia. Työ työnä ja vapaa-aika erikseen.
- Matti Viikate
Otat vain rennosti nais asioiden suhteen, joku kyllä pyytää sinua ulos hetken odotettuasi. Turhaa itseäsi tuolla vaivaat. http://mattiviikate.newsvine.com/
- oi voi
Jos ei yhtään tykkää itsestään, niin vaikea kai se on tosissaan kenestäkään muustakaan tykätä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1492816Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.272744- 1801587
- 2051465
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3101381- 971353
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,591154Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �151138Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja711108Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi2111029