Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

841

Kommenttia

198

1. ~ Hetken tie ~

~~~~~~♥♥~~~~~~ Hetken tie maku elämän sylissä kosketuksen kuiskaus tuoksuna hiuksissa Ihoa ääneen pehmeään silmät sul
    Rakkausrunot
    13
    286
  2. ~ MutJos ~

~~ ♥ Kuinka Rakastaa Rakkaus Ei pakosta Rakasta Rakkaus Ei pala halusta kahlittu sydän Ei... Minä en rakasta Jossia
    Rakkausrunot
    10
    285
  3. Shakkipatti

*** Ensin tulee elämän pelko se ajaa takaa ja ahdistaa kuin taivaanrannasta nouseva myrsky ajaa ihmisen pieneen nurkka
    Runot
    1
    285
  4. ... Kivet...

~~~ Olen tuntematon, tunnettu Olen koskettanut, monia Minulla on keltainen auto ~~~
    Runot
    0
    284
  5. ~ Nimi ~

~~~ ♥♥♥ ~~~ Ilokseni aamuviesti `Hyvää nimipäivää !` Siis nimi minullekin annettu arvonimi ylhäinen ojennettu ~ Isi ~
    Rakkausrunot
    13
    284
  6. ~ Katutöitä ~

~~ ♥ Kävelin kadulla siinä oli ihmisen mentävä reikä viemäriin Kävelin sen ohitse ja laitoin siihen kannen päälle En
    Rakkausrunot
    5
    284
  7. ... Olipa kerran...

~~~ Mieluimmin on kuin olipa kerran Eteenpäin on eläväisen mieli Tikulla silmään vanhan muistelijoille Vanhuus elää
    Runot
    2
    283
  8. Jes 7:14

Profetia: " Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle
    Adventismi
    38
    282
  9. DAAVID EI OLE NOUSSUT YLÖS TAIVAASEEN !

Johdanto: Ap 2:34 Sillä ei Daavid ole astunut ylös taivaisiin, vaan hän sanoo itse: 'Herra sanoi minun Herralleni: Istu
    Adventismi
    23
    282
  10. ^^ Pyramidi ^^

************************************** PYRAMIDI Kiipeän pyramidiin Sinäkin kiipeät Hän kiipeää He kiipeävät
    Runot
    7
    281
  11. ~ Alppitähti ~

~ ♥♥ ~ Linnoissa kait kreivien häät vietetään hunnut helmat ihanaiset ne nyt peittää morsiamen pään Vaan kait alla alp
    Rakkausrunot
    7
    281
  12. ~ Mitäänsaamaton ~

~~ ♥ Saa pyytää kaksi kertaa Pyytää ja jäädä ilman Ilmaa vainko tuo Mies Vai tyhjää vainko tuo Nainen ~~ ♥ http://
    Kirjallisuus
    8
    281
  13. ME TARZAN YOU JANE

. Aromanttinen romantikko aseksuaalinen androkyynikko ollako vai ei olla . Entinen minä, deadname merkintä asiakirjoissa
    Rakkausrunot
    1
    280
  14. ...Asurim...

~~~ Ihminen, itsensä orja sidottu, vangittu tekee vaikka ei tahtoisikaan vasen käsi, miettii sitä mutta ei ymmärrä Tah
    Runot
    1
    279
  15. 2
    279
  16. ~ Yammy Yammy ~

~ ♥♥ ~ Sinun katseesi sen kertoi vailla sanoja kosketus Hetkessä olimme yhtä kaksi tuntematonta yhtä kuin aina... I
    Rakkausrunot
    8
    278
  17. Mitä tarkoittaa SDA kirkko ?!

Siis keitä ovat ns. SEITSEMÄNNEN PÄIVÄN ADVENTISTIT ELI Seventh-day Adventist Church ! Linkki tekstiin tästä ! http://
    Jeesus
    9
    278
  18. Ihmisen ruumis maatuu ja katoaa !

Room 8:22 Me tiedämme, että koko luomakunta yhä huokaa ja vaikeroi synnytystuskissa. 8:23 Eikä vain luomakunta, vaan my
    Adventismi
    65
    277
  19. ~ Kaunis ~

~~♥♥ Jos uskallat edemmäs merta niin tule kanssani Jos et pelkää verta niin tule todeksi elämääni Jos et pelkää kipua
    Rakkausrunot
    6
    277
  20. ~ Jeesus ja Sinä ~

~♥♥~ Kun luen raamattua näen siinä sisään kätketyn punaisen langan Kristuksen Kun luen runoja näen siinäkin sisään
    Runot
    7
    276