otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
843
Kommenttia
198
~ Muistatko ~
~ ♥♥ ~ Muistatko kun tanssittiin, muistathan sinä Muistathan kuinka nojasitkaan minua vasten silloin, ja kuinka me hen10296ME TARZAN YOU JANE
. Aromanttinen romantikko aseksuaalinen androkyynikko ollako vai ei olla . Entinen minä, deadname merkintä asiakirjoissa1295NIIN TUHANNESTI ....>
♥ ************** ♥ ...> NIIN TUHANNESTI ...> Niin tuhannesti Niin tuhannesti Tästä on kerrottu Tästä on laulettu M4294# Etsintäkuulutettu #
############################ ... ETSINTÄKUULUTETTU ... Voi että sinä Vallaton viiriäinen Versoava maa Itävä viherpi4294Mitä tarkoittaa SDA kirkko ?!
Siis keitä ovat ns. SEITSEMÄNNEN PÄIVÄN ADVENTISTIT ELI Seventh-day Adventist Church ! Linkki tekstiin tästä ! http://9294~ Kaulakoru ~
~~~~~~~~♥♥~~~~~~~~ Riipuksesi kaulan se olla tahtoisin arvossasi liki sydämen Mukana matkallas - laulussas maailman va3291~ Hetken tie ~
~~~~~~♥♥~~~~~~ Hetken tie maku elämän sylissä kosketuksen kuiskaus tuoksuna hiuksissa Ihoa ääneen pehmeään silmät sul13291... Kivet...
~~~ Olen tuntematon, tunnettu Olen koskettanut, monia Minulla on keltainen auto ~~~0291Pieni runo...
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ PIENI RUNO Ennenkuin minut nöyryytettiin, eksyin. Sinä Uskollinen, nöyr3290Olla uskonnollinen vai olla uskossa ?
Autoritaarisissa uskonnoissa synti merkitsee ensisijaisesti tottelemattomuutta ja toissijaisesti eettisten sääntöjen rik11289Ei "LAIN TEOISTA" vaan RAKKAUDESTA !
Ef 2:8 "Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta-se on Jumalan lahja-2:9 ette tekojen kautta9288~ Nimi ~
~~~ ♥♥♥ ~~~ Ilokseni aamuviesti `Hyvää nimipäivää !` Siis nimi minullekin annettu arvonimi ylhäinen ojennettu ~ Isi ~13288~ MutJos ~
~~ ♥ Kuinka Rakastaa Rakkaus Ei pakosta Rakasta Rakkaus Ei pala halusta kahlittu sydän Ei... Minä en rakasta Jossia10288~ Katutöitä ~
~~ ♥ Kävelin kadulla siinä oli ihmisen mentävä reikä viemäriin Kävelin sen ohitse ja laitoin siihen kannen päälle En5287~ Jeesus ja Sinä ~
~♥♥~ Kun luen raamattua näen siinä sisään kätketyn punaisen langan Kristuksen Kun luen runoja näen siinäkin sisään7287... Olipa kerran...
~~~ Mieluimmin on kuin olipa kerran Eteenpäin on eläväisen mieli Tikulla silmään vanhan muistelijoille Vanhuus elää2287~ Mitäänsaamaton ~
~~ ♥ Saa pyytää kaksi kertaa Pyytää ja jäädä ilman Ilmaa vainko tuo Mies Vai tyhjää vainko tuo Nainen ~~ ♥ http://8285Tavallinen
*** Tavalinen tapa ilo, lohtu tylsyys keksitty ilo sirpaleina minuus Tavallinen ilo, lohtu tylsyys maine, kunnia velvo2285Jes 7:14
Profetia: " Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle38285^^ Pyramidi ^^
************************************** PYRAMIDI Kiipeän pyramidiin Sinäkin kiipeät Hän kiipeää He kiipeävät7284