otakoppi
Vapaa kuvaus
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
775
Kommenttia
193
~ Delirium ~
~ Yön takaa loistaa kuu Katujen valoista yksinäisten ikkunoista Intohimoihin sekoittuu Todentuu taruja.. impulsseja6250~ Moukan siirto ~
~~~ ♥ Niin pieni niin vaatimaton moukan siirto Se voi ratkaista kaiken se voi avata taivaat suuret salat rakkauden Mo8250IHAN LÄHELLE
IHAN LÄHELLE Tulla lähelle, ihan lähelle... Tuntea sisälle, nähdä toinen ... hengittää toista... Ei vain käsin kos2249...Kohti...
~~~ Kuljen outoa tietä, nyt Sukuni vanhin, mies Kolmesta polvesta aiemmin ei muut täällä kulkeneet kirousko vai kiroo2249¤ Naisen kaipuu ¤
¤¤¤¤¤¤¤ ♥ 100 ♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ... Naisen kaipuu ... Kuinka ihana oletkaan Rakkautesi - Suloisuutesi Sinuun on minun hal2248~ Sano Se, Rakastan ! ~
~~~~~~♥♥~~~~~~ Liekein ~ lepattavin siivin liehuvin ~ laineilla lanteiden lähestyvin Sinun katseessasi sininen ~ a8248... Tuulen tie ...
♥;:;♥;:;♥♥;:;♥;:;♥ ...TUULEN TIE... Suljetut mietteet Salatut aatteet Ratsun selkä Ohikiitävä hetki Tuulen kosketu3247KATSEET
KATSEET Etsin , löysin ja kadotin. Kun katsoin, näin sen. Katseesi kertoi... Etsin, löysin ja kadotin. Kun katsoi2246~ Ascension Day ~
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ` ~ Ascension Day ~ ` Tänään taivaisiin siivin levitetyin kanssasi lent7246~ Kulkuri ~
~~ ♥ Tein runon rakkaudesta kuvittelin sen Tein runon kasvoistasi tein sen koska katseesi kosketti minua Tein tämän k8246~ Yksi Yö ~
#######♥~♥####### ~ YKSI YÖ ~ Kuin yksi yö Liittää kaksi - Yhdeksi - Luo onnen Ihmisonnen - Unelman - Kuin yksi yö2245Otakoppi: Katuvalot
~ Kun katuvalot sammuvat nostan katseeni ylöspäin vuoria kohti . en pakene varjoihin en nosta kaulusta . sill1245JEESUS ON KAIKEN ALKUPER
" Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka, joku nousisi kuolleista." ( Luuk 16:319245Kunnes kointähti koittaa sydämessä...
1 Piet 1:19 "Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pi14244~ Hetken tie ~
~~~~~~♥♥~~~~~~ Hetken tie maku elämän sylissä kosketuksen kuiskaus tuoksuna hiuksissa Ihoa ääneen pehmeään silmät sul13244~ Unipilviä ~
~~ ♥ Sinä olit runoni tarinassa lempeät kasvot edessäni huulet huulillani Siemailin sinua unessa varauksetta välitit2244~ Jos Rakkaus ~
~ *♥* ~ Sinä olit minun kanssani jos Rakkaus Sinä hait koko ajan parempaa koska nimesi on jos Rakkaus Sinä laskit tar6243Messias Psalmeissa !
- Kristusta halveksittiin Ps 22:7,8 / Ps 69:19-22 - Hänet hylättiin Ps 118:22 - Häntä pilkattiin Ps 22:7-8 / 89:51,52 -33243~ Sanoitta ~
~~ ♥♥ ~~ Aamulla varhain kietoutuneina Se on parhain vailla sanoja Kosketuksesi Armain ~ ~~ ♥♥ ~~ http://www.yout6242Miten vietät Juutalaista sapattia?
Juutalaisilla oli Jeesuksen aikaan rabbien säädöksiä, joissa oli luettelo 39 työstä mitä ei saa sapattina tehdä. Niihin20241