Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

843

Kommenttia

198

1. ~ Muistatko ~

~ ♥♥ ~ Muistatko kun tanssittiin, muistathan sinä Muistathan kuinka nojasitkaan minua vasten silloin, ja kuinka me hen
    Rakkausrunot
    10
    296
  2. ME TARZAN YOU JANE

. Aromanttinen romantikko aseksuaalinen androkyynikko ollako vai ei olla . Entinen minä, deadname merkintä asiakirjoissa
    Rakkausrunot
    1
    295
  3. NIIN TUHANNESTI ....>

♥ ************** ♥ ...> NIIN TUHANNESTI ...> Niin tuhannesti Niin tuhannesti Tästä on kerrottu Tästä on laulettu M
    Rakkausrunot
    4
    294
  4. # Etsintäkuulutettu #

############################ ... ETSINTÄKUULUTETTU ... Voi että sinä Vallaton viiriäinen Versoava maa Itävä viherpi
    Rakkausrunot
    4
    294
  5. Mitä tarkoittaa SDA kirkko ?!

Siis keitä ovat ns. SEITSEMÄNNEN PÄIVÄN ADVENTISTIT ELI Seventh-day Adventist Church ! Linkki tekstiin tästä ! http://
    Jeesus
    9
    294
  6. ~ Kaulakoru ~

~~~~~~~~♥♥~~~~~~~~ Riipuksesi kaulan se olla tahtoisin arvossasi liki sydämen Mukana matkallas - laulussas maailman va
    Rakkausrunot
    3
    291
  7. ~ Hetken tie ~

~~~~~~♥♥~~~~~~ Hetken tie maku elämän sylissä kosketuksen kuiskaus tuoksuna hiuksissa Ihoa ääneen pehmeään silmät sul
    Rakkausrunot
    13
    291
  8. ... Kivet...

~~~ Olen tuntematon, tunnettu Olen koskettanut, monia Minulla on keltainen auto ~~~
    Runot
    0
    291
  9. Pieni runo...

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ PIENI RUNO Ennenkuin minut nöyryytettiin, eksyin. Sinä Uskollinen, nöyr
    Runot
    3
    290
  10. Olla uskonnollinen vai olla uskossa ?

Autoritaarisissa uskonnoissa synti merkitsee ensisijaisesti tottelemattomuutta ja toissijaisesti eettisten sääntöjen rik
    Adventismi
    11
    289
  11. Ei "LAIN TEOISTA" vaan RAKKAUDESTA !

Ef 2:8 "Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta-se on Jumalan lahja-2:9 ette tekojen kautta
    Adventismi
    9
    288
  12. ~ Nimi ~

~~~ ♥♥♥ ~~~ Ilokseni aamuviesti `Hyvää nimipäivää !` Siis nimi minullekin annettu arvonimi ylhäinen ojennettu ~ Isi ~
    Rakkausrunot
    13
    288
  13. ~ MutJos ~

~~ ♥ Kuinka Rakastaa Rakkaus Ei pakosta Rakasta Rakkaus Ei pala halusta kahlittu sydän Ei... Minä en rakasta Jossia
    Rakkausrunot
    10
    288
  14. ~ Katutöitä ~

~~ ♥ Kävelin kadulla siinä oli ihmisen mentävä reikä viemäriin Kävelin sen ohitse ja laitoin siihen kannen päälle En
    Rakkausrunot
    5
    287
  15. ~ Jeesus ja Sinä ~

~♥♥~ Kun luen raamattua näen siinä sisään kätketyn punaisen langan Kristuksen Kun luen runoja näen siinäkin sisään
    Runot
    7
    287
  16. ... Olipa kerran...

~~~ Mieluimmin on kuin olipa kerran Eteenpäin on eläväisen mieli Tikulla silmään vanhan muistelijoille Vanhuus elää
    Runot
    2
    287
  17. ~ Mitäänsaamaton ~

~~ ♥ Saa pyytää kaksi kertaa Pyytää ja jäädä ilman Ilmaa vainko tuo Mies Vai tyhjää vainko tuo Nainen ~~ ♥ http://
    Kirjallisuus
    8
    285
  18. Tavallinen

*** Tavalinen tapa ilo, lohtu tylsyys keksitty ilo sirpaleina minuus Tavallinen ilo, lohtu tylsyys maine, kunnia velvo
    Runot
    2
    285
  19. Jes 7:14

Profetia: " Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle
    Adventismi
    38
    285
  20. ^^ Pyramidi ^^

************************************** PYRAMIDI Kiipeän pyramidiin Sinäkin kiipeät Hän kiipeää He kiipeävät
    Runot
    7
    284