Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

~ Jeesus ja Sinä ~

~♥♥~


Kun luen raamattua
näen siinä sisään kätketyn
punaisen langan

Kristuksen


Kun luen runoja
näen siinäkin sisään kätketyn
punaisen langan

Sinut


~♥♥~


http://www.youtube.com/watch?v=FhKZ2Y1hVMg

7

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla on sellainen Jeesus ja Josefina ( tv-sarjasta ) kaulakoru kotona.
      Siinä on sellainen metallikiekko, jossa lukee jotain siansaksaa, mutta se sisältää salaisen viestin ja se viesti aukeaa kun siihen kiekkoon puhaltaa ja kun kiekko alkaa pyöriä niin silloin siihen ilmestyykin teksti : " I love you "

      Tässä videossa se näkyy 1.12min :D


      http://www.youtube.com/watch?v=SwJqcA49p6U

      • kops1

        Piti vielä tarkistaa onko se koru tallella ja kyllähän se tuossa seinällä on ja siitä roikkuu mun aurinkolasit... ;D


    • parta

      Näinhän se on... Korut ruostuu ja rapistuu. Ihmissuhteita tulee ja menee... Mutta yksi on joka PYSYY. Ja Hänen valossaan jokainen ihminen... Sekin, jonka kanssa on mennyt bänks. Sekin joka ehkä petti ja jätti... Näyttäytyy rakkaana, tärkeänä.

      "Yli kaiken varjeltavan, varjele sydämesi, sillä sieltä elämä lähtee... Sydämestä, ihmisen sisimmästä, lähtevät aviorikokset, haureudet yms."
      [muistinvarainen lainaus]

      Kunpa rakkautemme aina puhtaana säilyä vois! HÄNEEN kiintyen ja kiinnittyen se voi, on kristillinen kokemus, joka todistaa Sanan luotettavuuden ja Hänen hyvän tahtonsa kauneuden. :)

      • kops1

        Näin juuri... Sisältä kaikki lähtee, sydämestä, ei ulkopuolelta...

        Ps. Tän korun mä ostin mun nuoremmalle pojalle.. mut
        sit se poikana alkoi ajatella vähän ajan päästä, että
        " tää on tyttöjen koru " ;)...

        vaikka minun mielestä se sopii kyllä molemmille...


    • kops1

      Tuosta " tyttöjen koru " jutusta tulikin mieleen yks bilistuttu ja sen pikkupoika, joka oli sanonut isälleen että, " ootsä muka kova jätkä kun syöt noin maustettua ruokaa " ja siihen isä randomina, että " JOO " ... Noh siihen poika oli vastannut sitten että " ai oot vai.. ja sitten itket ja juot maitoo. " ;D

    • Anonyymi

      Moi. Voitko myydä jeesus ja Josefiina korun?

      • Anonyymi

        Se on annettu pojalle jo, ikävä kyllä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe