Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

832

Kommenttia

198

1. # Värttinä #

#-#-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-#-# # VÄRTTINÄ # Keskeltä kaaosteorian Myrskyn silmästä Aallot lyö rantaan Kivun kyyneleet Löydä
    Rakkausrunot
    3
    232
  2. Kuka vaiensi Lauran ~

~~~ ♥ Yö yksin huutaa tyhjyyteen kaikuu kanjonista hiljainen kuiskaus ~ Rakkaani ~ Rakkaimpani ~ Falling ~ Falling E
    Rakkausrunot
    4
    232
  3. ~ Arkulla tanssija ~

* Kuolema saa odottaa sinun pistimesi ei osunut olit osua, mutta kaaduin ennen sinua minua taivuteltiin ja minä taivuin
    Runot
    2
    232
  4. Tavallinen

*** Tavalinen tapa ilo, lohtu tylsyys keksitty ilo sirpaleina minuus Tavallinen ilo, lohtu tylsyys maine, kunnia velvo
    Runot
    2
    231
  5. Shakkipatti

*** Ensin tulee elämän pelko se ajaa takaa ja ahdistaa kuin taivaanrannasta nouseva myrsky ajaa ihmisen pieneen nurkka
    Runot
    1
    230
  6. -- Iäisyys --

*** Sanoja tuolta puolen on lohtuni mun, ja silloin kun joskus on vuoroni mun *** https://www.youtube.com/watch?v=B9
    Runot
    1
    230
  7. # Kinship #

#############♥############ * KINSHIP * Purtenain - ain vain Ääretön - ulapallain Etsijä loputon Kuin oisin
    Rakkausrunot
    8
    229
  8. ~ Zyklon-B ~

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Tapa yksi, olet murhaaja Tapa tuhat, olet sankari Tapa kuusi miljoonaa, olet Evil Homo Sabi
    Runot
    6
    229
  9. ~ Oksa ~

♥ ~ ♥ Paratiisin oksat huojuvat tuulessa kuin lehvät kietoutuneena toisiinsa on kaksi niin viatonta Katseet kohtaavat
    Rakkausrunot
    8
    229
  10. ~ Keidashetki ~

o~~ ♥♥ ~~o Tää haavemaa se mua kivussa kantaa auttaa eteenpäin toivoon parempaan Ei asu siel onni kuitenkaan vaan sy
    Rakkausrunot
    4
    228
  11. ~ Valkoinen lippu ~

~~ ♥ On tauonnut taistelujen kentät tyrehtyneet veriset haavat vuotavat vihdoin ovat kuivaneet nääntyneet silmäkulmat
    Rakkausrunot
    2
    228
  12. Toivoton...

Pölyn alta hiljaisuus tuulee . Hämärän ikuisuuden varjo peittyy taas pimeyteen . Voi ihminen... . Kuvaksi luotu se heill
    Runot
    0
    228
  13. ~ Kimallus ~

~~ ♥ Tähden tähdistä kirkkaimman sen haluaisin nähdä mä vain jakaa kanssasi tunteen tään Tähden sen tuikkeen kirkkaude
    Rakkausrunot
    6
    227
  14. Suhteellista

Elämä on täynnä odotuksia ja toiveita Mutta olenko onnellinen kun tänään vaihdoin vaippani ihan itse Tai olenko onnell
    Runot
    3
    227
  15. # Käväsin Armaassa #

####################### ... KÄVÄSIN ARMAASSA ... Portsari kysyi ovella Kuinka jaksat Voitko hyvin Vastasin Kiitos kys
    Runot
    1
    226
  16. ~ Niin irrallaan ~

♥ ~~ ♥ Sä olit mun edessäni pysäytit katseeni Sä olit siinä niin mun edessäni minun toiveeni Voi kun olis vielä nuori
    Rakkausrunot
    3
    226
  17. Avattu ja suljettu ovi ?!

Tässä on kanssa mielenkiintoinen tarina ja voisiko joku adventimin asiantuntija vähän avata tätä minulle, koska kuulemma
    Adventismi
    83
    226
  18. Timpalle ~

~~~~~~~~~~~~~~~~ ` Sä pelasit mun kaa kasii sä osasit aina aina siihen asti kun me puhutettiin ` ..." tuolla mustaa "..
    Runot
    2
    225
  19. ~ Loputon yö ~

♥>
    Rakkausrunot
    8
    225
  20. ~ Outo mies ~

* Ota yksi tai kaksi tulet viisaammaksi Ota kolme jo tuleekin se toinen Mies ~ Ja se juo ja se mies ei ole tuo mies
    Viihde ja kulttuuri
    8
    225