otakoppi
Vapaa kuvaus
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
775
Kommenttia
193
@ Marionetti @
@@@@@@@@@@@@ Neiti marionetti letti, liehuva setti leiki feikki, neitileikki niiaa, suloihisi suukotan Käännä, käännyt8205~ Surun sävel ~
~~(♥) Tunteet itkee lyö päätään kallioon kovaan kraniittiin iskeytyy ilo On naurun varjossa peite peite mikä odottaa p7205Otakoppi: "Legalistisille" adventisteille !
Jeesus täytti LAIN puolestamme kun siihen ei kukaan ihminen ole aiemmin pystynyt eikä pysty tulevaisuudessakaan... (Vrt.59205Mihin sijoitan " KAKSOISPISTEEN " ! Luuk 23:43
JOHDANTO: - Ryövärin viimeinen päivä: ( Luuk 23:42,43) "Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi.106204Tuulen hyminä
TUULEN HYMINÄ Olla hiljaa ja rento, sulkea silmät ja nähdä. Olla hetki, tämä hetki... Minä olen, Kaikkeus on. Hiljaisu2204~ Taivaanmaalarit ~
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~ TAIVAANMAALARIT ~ Kaartuvan taivaansinen illassa reunalla kohtaavat hävittäjien v0203~ End ~
~~ ♥ Kun lyö arven päälle ei se paljoa satu se on jo ammoin kipunsa kärsinyt Rystysten yö huutaa tyhjyyttään pakenee,2203~ Tanssi ~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Joka päivä, joka aika, joka hetki Tanssi ! sillä sydämeni lyö, yhä kiivaammin sinulle takoo, yhä kuum7202~ Loppiainainen ~
~~ ♥ Keski-ikäinen mies istuu baarin ikkunassa punoittavat silmät, rosoiset kasvot lasissa edessään mennyt elämä tämä a1200~ Kotimatkalla ~
~~ ♥ On nuoruus ain ilon lähde sen jokainen kait voi ymmärtää on toiveet rakkaus ja lähde mik ilon aikaan täällä saa K0199AVERA OOL...
. Väkivallan synti ylitsekäyden kumartakaa . Put In, Put Out . Valta turmelee miekkako miehen mitta . Put In, Put Out .5199¤ Sateliitti ¤
~~~¤)) ♥ Sinä taivaallani näkymätön seuralaiseni peilailevan maan sinä et kulje matkaasi mittaillen maan ääristäkin kan6197Mitä tarkoittaa SDA kirkko ?!
Siis keitä ovat ns. SEITSEMÄNNEN PÄIVÄN ADVENTISTIT ELI Seventh-day Adventist Church ! Linkki tekstiin tästä ! http://9197Maapallon ikä... 6000 vuottako ?!
Lainaus kirjasta Suudelma Hunnun läpi - Risto Santala s. 29 " Luomiskertomuksessa on kohtia, joista syntyi kirkolliskok54196Ihmisen ruumis maatuu ja katoaa !
Room 8:22 Me tiedämme, että koko luomakunta yhä huokaa ja vaikeroi synnytystuskissa. 8:23 Eikä vain luomakunta, vaan my65196...Asurim...
~~~ Ihminen, itsensä orja sidottu, vangittu tekee vaikka ei tahtoisikaan vasen käsi, miettii sitä mutta ei ymmärrä Tah1196* Outokumpuja *
~~~~~~~~~~~~~~ Tuoksussasi, sulaa, suloutta sääriesi voiteet Sukeltaa, ajatuksia, sylissäsi Outokumpuja, silittävät s8196~/ Silta \~
~~/~\~~ Se vanha tarina kait kun rantaviivaan piirtyneet on askeleet Nuo yhdet jäljet ihmisen hetkeksi kuitenkin loppu3196~ Iloksi luotu ~
~ ♥♥ ~ Erotiikan ilot ja sen surut Tuomiot ja sen turut Yksinäisyys.. ja laulujen lunnaat varjot väärän oikean Kos4196~ Valoperhosia ~
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~ VALOPERHOSIA ~ Hajalle hakattu pimitetty kuoleman varjon maa Yhdentekevä elämä syödään juo0195