otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
856
Kommenttia
199
~ Sano Se, Rakastan ! ~
~~~~~~♥♥~~~~~~ Liekein ~ lepattavin siivin liehuvin ~ laineilla lanteiden lähestyvin Sinun katseessasi sininen ~ a8272~ Fever ~
~~~ ¤ Kiitää ilta kuin elämä rataansa kuin luotijuna Ei pysähdy paraskaan ei etsi sydäntään Elämän kynnyskö liian ko8272~ Hippu ~
~~((♥))~~ Se lähti jo lapsesta kaikki turha lapasesta me eksyttiin yöhön harhaan maailman Me kaikki, Sinä ja Minä unoh7272~ Moukan siirto ~
~~~ ♥ Niin pieni niin vaatimaton moukan siirto Se voi ratkaista kaiken se voi avata taivaat suuret salat rakkauden Mo8272Otakoppi: Voiko sapatilla tuomita muut ? :O
Luetaanpa raamatusta miksi Lepopäivämuistutus on Israelin kansalle alun perin tarkoitettu... ja onko sitä siis oikeus kä44272~ Elämä on ~
~~ Elämä on lahja matka ja portti maailmankaikkeuteen Lahja, jonka lopulta luovutamme takaisin Takaisin lahjan antaj4271Yöpöllöhän se
*** Yöstä ne kasvavat luojan kukkaset kummat ja yöstä mä nyt tän mun lauluni laulan ja voi kuinka silmäni siintääkää0271OOT ERILAINEN
*************************** OOT ERILAINEN Ken itsensä unohtaa voi toista rakastaa. Ken ajatuksensa avartaa voi0270"Tutkiva tuomio" on lisäopinlisäopinlisäopinlisäoppi
Siiis oppi Tutkivasta tuomiosta on lisäopin lisäopin lisäopin lisäoppi ! 1) Ensin oli Jeesuksen takaisintulon ennustus13270~ Sanoitta ~
~~ ♥♥ ~~ Aamulla varhain kietoutuneina Se on parhain vailla sanoja Kosketuksesi Armain ~ ~~ ♥♥ ~~ http://www.yout6269~ Iisebel ~
~~ ♥ Mikä on se syli ~ Kasvot silmissä nauraa ja ajattelee vaan pahaa Mikä on se syli ~ Kääntää kylkeä ja huutaa.. R5269~ Unipilviä ~
~~ ♥ Sinä olit runoni tarinassa lempeät kasvot edessäni huulet huulillani Siemailin sinua unessa varauksetta välitit2268- KYLMÄ VESI -
^^^^^^^^^^^^^^^^^^ - KYLMÄ VESI - Kävelin kanssasi Kauniisti kuljin Sinä nojasit minuun Tulimme rantaan - Kylmä ve2267~ Kulkuri ~
~~ ♥ Tein runon rakkaudesta kuvittelin sen Tein runon kasvoistasi tein sen koska katseesi kosketti minua Tein tämän k8267S.O.S Save Our Souls
*** Seivaa elämäsi älä vain itseäsi seivaa majaasi, joka vain hetkisen kestää ja kun tuuli sen ylitse käy sitä ei enää2267ENNUSTUSTEN ITKUMUURILLA
" Kuulkaa siis teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille. " ( Luuk 13:35) " Kun Jeesus oli tullut ulos temppelistä7266,., ¤ Siivin hennoin ¤ ,.,
♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤♥ ,., SIIVIN HENNOIN ,., Ajatuksen siivin - Mä sua - Siivin hennoin - Sä tiedät - Muistatko eil5265~ Yksi Yö ~
#######♥~♥####### ~ YKSI YÖ ~ Kuin yksi yö Liittää kaksi - Yhdeksi - Luo onnen Ihmisonnen - Unelman - Kuin yksi yö2265Ihmisten henkiä vai Enkeleitä !
Johdantona Adventistien opetusta Pietarin kirjeestä: http://timoflink.wordpress.com/2010/11/24/saarna-hengille-1-piet-66265# Salassa ovi #
######################### ... SALASSA OVI ... Kuin ilman nähdä voisin Tuoksut löytää Värit tuulen maalata Kutsun2264