otakoppi

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
832
Kommenttia
198
# Värttinä #
#-#-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-#-# # VÄRTTINÄ # Keskeltä kaaosteorian Myrskyn silmästä Aallot lyö rantaan Kivun kyyneleet Löydä3232Kuka vaiensi Lauran ~
~~~ ♥ Yö yksin huutaa tyhjyyteen kaikuu kanjonista hiljainen kuiskaus ~ Rakkaani ~ Rakkaimpani ~ Falling ~ Falling E4232~ Arkulla tanssija ~
* Kuolema saa odottaa sinun pistimesi ei osunut olit osua, mutta kaaduin ennen sinua minua taivuteltiin ja minä taivuin2232Tavallinen
*** Tavalinen tapa ilo, lohtu tylsyys keksitty ilo sirpaleina minuus Tavallinen ilo, lohtu tylsyys maine, kunnia velvo2231Shakkipatti
*** Ensin tulee elämän pelko se ajaa takaa ja ahdistaa kuin taivaanrannasta nouseva myrsky ajaa ihmisen pieneen nurkka1230-- Iäisyys --
*** Sanoja tuolta puolen on lohtuni mun, ja silloin kun joskus on vuoroni mun *** https://www.youtube.com/watch?v=B91230# Kinship #
#############♥############ * KINSHIP * Purtenain - ain vain Ääretön - ulapallain Etsijä loputon Kuin oisin8229~ Zyklon-B ~
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Tapa yksi, olet murhaaja Tapa tuhat, olet sankari Tapa kuusi miljoonaa, olet Evil Homo Sabi6229~ Oksa ~
♥ ~ ♥ Paratiisin oksat huojuvat tuulessa kuin lehvät kietoutuneena toisiinsa on kaksi niin viatonta Katseet kohtaavat8229~ Keidashetki ~
o~~ ♥♥ ~~o Tää haavemaa se mua kivussa kantaa auttaa eteenpäin toivoon parempaan Ei asu siel onni kuitenkaan vaan sy4228~ Valkoinen lippu ~
~~ ♥ On tauonnut taistelujen kentät tyrehtyneet veriset haavat vuotavat vihdoin ovat kuivaneet nääntyneet silmäkulmat2228Toivoton...
Pölyn alta hiljaisuus tuulee . Hämärän ikuisuuden varjo peittyy taas pimeyteen . Voi ihminen... . Kuvaksi luotu se heill0228~ Kimallus ~
~~ ♥ Tähden tähdistä kirkkaimman sen haluaisin nähdä mä vain jakaa kanssasi tunteen tään Tähden sen tuikkeen kirkkaude6227Suhteellista
Elämä on täynnä odotuksia ja toiveita Mutta olenko onnellinen kun tänään vaihdoin vaippani ihan itse Tai olenko onnell3227# Käväsin Armaassa #
####################### ... KÄVÄSIN ARMAASSA ... Portsari kysyi ovella Kuinka jaksat Voitko hyvin Vastasin Kiitos kys1226~ Niin irrallaan ~
♥ ~~ ♥ Sä olit mun edessäni pysäytit katseeni Sä olit siinä niin mun edessäni minun toiveeni Voi kun olis vielä nuori3226Avattu ja suljettu ovi ?!
Tässä on kanssa mielenkiintoinen tarina ja voisiko joku adventimin asiantuntija vähän avata tätä minulle, koska kuulemma83226Timpalle ~
~~~~~~~~~~~~~~~~ ` Sä pelasit mun kaa kasii sä osasit aina aina siihen asti kun me puhutettiin ` ..." tuolla mustaa "..2225- 8225
~ Outo mies ~
* Ota yksi tai kaksi tulet viisaammaksi Ota kolme jo tuleekin se toinen Mies ~ Ja se juo ja se mies ei ole tuo mies8225