Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

856

Kommenttia

199

1. ~ Sano Se, Rakastan ! ~

~~~~~~♥♥~~~~~~ Liekein ~ lepattavin siivin liehuvin ~ laineilla lanteiden lähestyvin Sinun katseessasi sininen ~ a
    Rakkausrunot
    8
    272
  2. ~ Fever ~

~~~ ¤ Kiitää ilta kuin elämä rataansa kuin luotijuna Ei pysähdy paraskaan ei etsi sydäntään Elämän kynnyskö liian ko
    Rakkausrunot
    8
    272
  3. ~ Hippu ~

~~((♥))~~ Se lähti jo lapsesta kaikki turha lapasesta me eksyttiin yöhön harhaan maailman Me kaikki, Sinä ja Minä unoh
    Rakkausrunot
    7
    272
  4. ~ Moukan siirto ~

~~~ ♥ Niin pieni niin vaatimaton moukan siirto Se voi ratkaista kaiken se voi avata taivaat suuret salat rakkauden Mo
    Rakkausrunot
    8
    272
  5. Otakoppi: Voiko sapatilla tuomita muut ? :O

Luetaanpa raamatusta miksi Lepopäivämuistutus on Israelin kansalle alun perin tarkoitettu... ja onko sitä siis oikeus kä
    Adventismi
    44
    272
  6. ~ Elämä on ~

~~ Elämä on lahja matka ja portti maailmankaikkeuteen Lahja, jonka lopulta luovutamme takaisin Takaisin lahjan antaj
    Runot
    4
    271
  7. Yöpöllöhän se

*** Yöstä ne kasvavat luojan kukkaset kummat ja yöstä mä nyt tän mun lauluni laulan ja voi kuinka silmäni siintääkää
    Rakkausrunot
    0
    271
  8. OOT ERILAINEN

*************************** OOT ERILAINEN Ken itsensä unohtaa voi toista rakastaa. Ken ajatuksensa avartaa voi
    Runot
    0
    270
  9. "Tutkiva tuomio" on lisäopinlisäopinlisäopinlisäoppi

Siiis oppi Tutkivasta tuomiosta on lisäopin lisäopin lisäopin lisäoppi ! 1) Ensin oli Jeesuksen takaisintulon ennustus
    Adventismi
    13
    270
  10. ~ Sanoitta ~

~~ ♥♥ ~~ Aamulla varhain kietoutuneina Se on parhain vailla sanoja Kosketuksesi Armain ~ ~~ ♥♥ ~~ http://www.yout
    Rakkausrunot
    6
    269
  11. ~ Iisebel ~

~~ ♥ Mikä on se syli ~ Kasvot silmissä nauraa ja ajattelee vaan pahaa Mikä on se syli ~ Kääntää kylkeä ja huutaa.. R
    Rakkausrunot
    5
    269
  12. ~ Unipilviä ~

~~ ♥ Sinä olit runoni tarinassa lempeät kasvot edessäni huulet huulillani Siemailin sinua unessa varauksetta välitit
    Rakkausrunot
    2
    268
  13. - KYLMÄ VESI -

^^^^^^^^^^^^^^^^^^ - KYLMÄ VESI - Kävelin kanssasi Kauniisti kuljin Sinä nojasit minuun Tulimme rantaan - Kylmä ve
    Runot
    2
    267
  14. ~ Kulkuri ~

~~ ♥ Tein runon rakkaudesta kuvittelin sen Tein runon kasvoistasi tein sen koska katseesi kosketti minua Tein tämän k
    Rakkausrunot
    8
    267
  15. S.O.S Save Our Souls

*** Seivaa elämäsi älä vain itseäsi seivaa majaasi, joka vain hetkisen kestää ja kun tuuli sen ylitse käy sitä ei enää
    Runot
    2
    267
  16. ENNUSTUSTEN ITKUMUURILLA

" Kuulkaa siis teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille. " ( Luuk 13:35) " Kun Jeesus oli tullut ulos temppelistä
    Kristinusko
    7
    266
  17. ,., ¤ Siivin hennoin ¤ ,.,

♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤♥ ,., SIIVIN HENNOIN ,., Ajatuksen siivin - Mä sua - Siivin hennoin - Sä tiedät - Muistatko eil
    Rakkausrunot
    5
    265
  18. ~ Yksi Yö ~

#######♥~♥####### ~ YKSI YÖ ~ Kuin yksi yö Liittää kaksi - Yhdeksi - Luo onnen Ihmisonnen - Unelman - Kuin yksi yö
    Rakkausrunot
    2
    265
  19. Ihmisten henkiä vai Enkeleitä !

Johdantona Adventistien opetusta Pietarin kirjeestä: http://timoflink.wordpress.com/2010/11/24/saarna-hengille-1-piet-
    Adventismi
    66
    265
  20. # Salassa ovi #

######################### ... SALASSA OVI ... Kuin ilman nähdä voisin Tuoksut löytää Värit tuulen maalata Kutsun
    Runot
    2
    264