otakoppi
Vapaa kuvaus
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
775
Kommenttia
193
~¤ Jääthän ¤~
AAAAH~ ♥♥ ~AAAAH Hiustesi väreistä väreilen ~ aaltoilen ihollasi leijun pilvien lomitse Pysähdy rinnalleni älä enää et4164~ Metodi ~
~~ ♥ Kulje ylöspäin askel askelmalta, kurottaudu menesty tielläsi luovu turhasta ja kehity paranna itsesi, tule paremma2164~ Tarwin ~
*** Nuoruus on tuskien taival ja vanheneminen taidetta aivan Kahleitta kulkeepi nuuoruuden voima vanhuuden voimissa on2162~ Pysähtynyt ~
~~ ♥ Aika kulunut kuluu ovi niin raskas, sulkeutuu sen kerran, viimeisen Onko valon matkattava pimeyteen matkattava n7162TIEDOKSI TEILLE KAIKILLE ! ♥
KOSKA IP-OSOITTEENI ON NYT JO JÄÄDYTETTY TÄÄLLÄ SUOMI-24 KESKUSTELUISSA JO TOISEN KERRAN ELI KIRJOITTELUNI OMALTA KONE7162~ Ajanvirrassa ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ajanvirrassa, ohitseni kulkeutuneet mielet, mielettömät Poikki parketin kuljen lävitse kaiken, ih3161* Garde *
~~~~ ♥♥ ~~~~ Mä nojaan, ja sä nojaat Mul on sun korva suussa ja kädessä sun sukkanauha Sun sormet haroo mun hiuksia p8161^/ Jääpuikkoja /^
~ Se maistui keväälle kiiltävä räystäältä riipaistu pojalla kädessään raikas hymy huulillaan Se hymy etsii vieläkin ko8161Otakoppi: " Mikael YKSI suurimmista"
Johdantona: Dan 10:13 " mutta Mikael, YKSI SUURIMMISTA enkeliruhtinaista, tuli auttamaan minua." (1938 käännös ) " mut66161Menneisyys
~~~ . Tyhjän voi täyttää täyttä ei . vasta riisuutuessa vanhoista vaatteista näet alastomuutesi . ja voit taas pukeutua1160# Naisen rakkaus #
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ... NAISEN RAKKAUS ... Mitä se rakkaus on Naisen halu tahto Olematon harhailu Päättymätön korp0159Aamunkajo ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Sä olet mulle aamunkajo syy miksi hengittää Syy miksi nousta ylös juosta vastaan tuulen taa E0159Profeetoista...
- Profetoiminen samoin kuin kielilläpuhuminen tulee suorana välittömänä Hengen ilmoituksena ja se puhutaan hurmoksellise98159~¤ Soinnut ¤~
¤~~~~¤~~~~¤~~~~¤ Sinä soinnut minussa sävelesi hitaasti lämmittää temposi rajuun Tunnen sisälleni vereni virtaavan vär4158~ Työmiehen rakkaustarina ~
~~ ♥ Ensin tuli Jorma ja puristi ja sitten... Meille saapuikin juristi. Ja ennen kuin huomasinkaan... Minusta oli t6158¤ Time ¤
~~~~~~~~~~~~ Kävellen vierestä somasti ohittaa, yhtyvät tuoksut katseet kiinnittyneet Etsii, tavoittaa Tuulee,8157Ihmisen Poika ei ole "enkeli" !
Vrt. Matt 13:38 Pelto on maailma; hyvä siemen ovat valtakunnan lapset, mutta lusteet ovat pahan lapset. 13:39 Vihamies,13157Joka päivä valmis...Paremmassa paikassa nyt...
Christina sanoo sivuillaan: https://www.facebook.com/christinagrimmie/photos/pb.113888165320453.-2207520000.1465933133./11157Muutama sana kasteesta ! 2.0
Kasteen liitto otetaan Uskolla vastaan kun ihminen uudestisyntyy ylhäältä ja sanoo puolestaan "Tahdon" ! :))) Kun mo22155~ Voy age ~
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Wou ! Mikä se kynnys on, Ikäkö numerona painaa ? Elämähän on vain lainaa... Kerran saatu on lahja2155