Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

775

Kommenttia

193

1. ~¤ Jääthän ¤~

AAAAH~ ♥♥ ~AAAAH Hiustesi väreistä väreilen ~ aaltoilen ihollasi leijun pilvien lomitse Pysähdy rinnalleni älä enää et
    Rakkausrunot
    4
    164
  2. ~ Metodi ~

~~ ♥ Kulje ylöspäin askel askelmalta, kurottaudu menesty tielläsi luovu turhasta ja kehity paranna itsesi, tule paremma
    Rakkausrunot
    2
    164
  3. ~ Tarwin ~

*** Nuoruus on tuskien taival ja vanheneminen taidetta aivan Kahleitta kulkeepi nuuoruuden voima vanhuuden voimissa on
    Runot
    2
    162
  4. ~ Pysähtynyt ~

~~ ♥ Aika kulunut kuluu ovi niin raskas, sulkeutuu sen kerran, viimeisen Onko valon matkattava pimeyteen matkattava n
    Rakkausrunot
    7
    162
  5. TIEDOKSI TEILLE KAIKILLE ! ♥

KOSKA IP-OSOITTEENI ON NYT JO JÄÄDYTETTY TÄÄLLÄ SUOMI-24 KESKUSTELUISSA JO TOISEN KERRAN ELI KIRJOITTELUNI OMALTA KONE
    Adventismi
    7
    162
  6. ~ Ajanvirrassa ~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ajanvirrassa, ohitseni kulkeutuneet mielet, mielettömät Poikki parketin kuljen lävitse kaiken, ih
    Rakkausrunot
    3
    161
  7. * Garde *

~~~~ ♥♥ ~~~~ Mä nojaan, ja sä nojaat Mul on sun korva suussa ja kädessä sun sukkanauha Sun sormet haroo mun hiuksia p
    Rakkausrunot
    8
    161
  8. ^/ Jääpuikkoja /^

~ Se maistui keväälle kiiltävä räystäältä riipaistu pojalla kädessään raikas hymy huulillaan Se hymy etsii vieläkin ko
    Rakkausrunot
    8
    161
  9. Otakoppi: " Mikael YKSI suurimmista"

Johdantona: Dan 10:13 " mutta Mikael, YKSI SUURIMMISTA enkeliruhtinaista, tuli auttamaan minua." (1938 käännös ) " mut
    Adventismi
    66
    161
  10. Menneisyys

~~~ . Tyhjän voi täyttää täyttä ei . vasta riisuutuessa vanhoista vaatteista näet alastomuutesi . ja voit taas pukeutua
    Rakkausrunot
    1
    160
  11. # Naisen rakkaus #

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ... NAISEN RAKKAUS ... Mitä se rakkaus on Naisen halu tahto Olematon harhailu Päättymätön korp
    Rakkausrunot
    0
    159
  12. Aamunkajo ~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Sä olet mulle aamunkajo syy miksi hengittää Syy miksi nousta ylös juosta vastaan tuulen taa E
    Rakkausrunot
    0
    159
  13. Profeetoista...

- Profetoiminen samoin kuin kielilläpuhuminen tulee suorana välittömänä Hengen ilmoituksena ja se puhutaan hurmoksellise
    Uskonnot ja uskomukset
    98
    159
  14. ~¤ Soinnut ¤~

¤~~~~¤~~~~¤~~~~¤ Sinä soinnut minussa sävelesi hitaasti lämmittää temposi rajuun Tunnen sisälleni vereni virtaavan vär
    Rakkausrunot
    4
    158
  15. ~ Työmiehen rakkaustarina ~

~~ ♥ Ensin tuli Jorma ja puristi ja sitten... Meille saapuikin juristi. Ja ennen kuin huomasinkaan... Minusta oli t
    Rakkausrunot
    6
    158
  16. ¤ Time ¤

~~~~~~~~~~~~ Kävellen vierestä somasti ohittaa, yhtyvät tuoksut katseet kiinnittyneet Etsii, tavoittaa Tuulee,
    Rakkausrunot
    8
    157
  17. Ihmisen Poika ei ole "enkeli" !

Vrt. Matt 13:38 Pelto on maailma; hyvä siemen ovat valtakunnan lapset, mutta lusteet ovat pahan lapset. 13:39 Vihamies,
    Jehovan todistajat
    13
    157
  18. Joka päivä valmis...Paremmassa paikassa nyt...

Christina sanoo sivuillaan: https://www.facebook.com/christinagrimmie/photos/pb.113888165320453.-2207520000.1465933133./
    Adventismi
    11
    157
  19. Muutama sana kasteesta ! 2.0

Kasteen liitto otetaan Uskolla vastaan kun ihminen uudestisyntyy ylhäältä ja sanoo puolestaan "Tahdon" ! :))) Kun mo
    Adventismi
    22
    155
  20. ~ Voy age ~

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Wou ! Mikä se kynnys on, Ikäkö numerona painaa ? Elämähän on vain lainaa... Kerran saatu on lahja
    Rakkausrunot
    2
    155