Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

832

Kommenttia

198

1. ,., Mitä jos ,.,

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,., ,., MITÄ JOS ,., Sä tulit Sä riuhtasit Mun sydämen - irti
    Rakkausrunot
    2
    195
  2. Päivien kimallus

*** Hautasitko jo tomahawkisi minä myös, jo aikaa sitten... ajaessani kuunnellut jäänyttä levyäsi, piste vai olisikoha
    Rakkausrunot
    2
    195
  3. Polkuja ristin rastin

~~~ Sinä teit jäljen lähtemättömän olit kulkenut tästä ennenkin polkusi varrella eläimet tanssivat tanssivat elämääns
    Rakkausrunot
    0
    195
  4. ~ Askeleet ~

~~ ♥ Astutaan askel ~ edemmäs Astutaan tuuleen ~ tietämättömyyteen Astutaan ~ Sinetiksi syliisi sinä laita minut luj
    Rakkausrunot
    8
    194
  5. UNI

UNI Näin kerran unta... Se oli kaunis ja herkkä. Sointia suudelmain, kosketusta hellää... Mutta sitten heräsin. Avasin
    Rakkausrunot
    1
    193
  6. ~ Keidashetki ~

¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ Vain häivähdys varjokuva suureen kuvajainen kumma Retki salaperäinen sinuun Rakkaus ~ Minä voimaton
    Rakkausrunot
    7
    193
  7. ~ Tarwin ~

*** Nuoruus on tuskien taival ja vanheneminen taidetta aivan Kahleitta kulkeepi nuuoruuden voima vanhuuden voimissa on
    Runot
    2
    193
  8. ~ Kuvastin ~

~~ ♥ Laulu elää sinussa iloissaan kuin keväinen lintu tai suruissaan kuin kaatopaikan korppi Sielujen säveliksi sen vo
    Rakkausrunot
    6
    193
  9. ¤ Flowers of the universe ¤

¤~~~~¤~~~~¤~~~~¤ Avaruus matkaa, vapaana kuin uni siinä olet Sinä, Minä Etsii, syntyy jostain kulkee, kotiaan alati ka
    Rakkausrunot
    8
    192
  10. ~ Etäältä ~

~~ ♥ Kulkea etäällä vapaana kaikesta Sormi koskettaa pintaa se on rosoinen sen ei toivoisi olevan mutta se on Vapaan
    Rakkausrunot
    1
    192
  11. Ihmisten henkiä vai Enkeleitä !

Johdantona Adventistien opetusta Pietarin kirjeestä: http://timoflink.wordpress.com/2010/11/24/saarna-hengille-1-piet-
    Adventismi
    66
    192
  12. Otakoppi: Onko Jumala näkymätön ?

-Läsnä luonamme vai jossain kaukana ? -Onko iankaikkisuus aivokapasiteettimme ulkopuolella niin että emme voi sitä täs
    Adventismi
    21
    192
  13. - Maailma --

*** Sinä olet maa jossa tunnen seisovani Sinä olet ilma jossa tunnen hengittäväni *** https://www.youtube.com/watch?
    Rakkausrunot
    0
    192
  14. Onko juuri "sapatti" Jumalan merkki/sinetti ?!?!

Ilmestyskirja 7:3 "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Juma
    Adventismi
    0
    191
  15. ~ Kuilu ~

~~ ♥ Olen tässä Et revi et raasta Silti raavit sydäntäni kuin yrittäisit sisääni Mahdottoman takana köysitikkaat huo
    Rakkausrunot
    8
    190
  16. ~ Gehenna ~

# Iloton elämä etsii hakeutuu joukkoihin aitojen katveeseen aimomies löylynlyömäksi luhistuen Nurmikolla mennyt kuuma
    Rakkausrunot
    8
    190
  17. ~ Kaikuja ~

* Se tuli hetkellä jolloin ei pitänyt se tuli salaa, odottamatta Se oli törmäys jonka voimasta maa tärähdellen vavahtel
    Rakkausrunot
    8
    189
  18. Palkka Paimen vaiko Hengen Paimen !?

Johdantona: Joh 18:17 Niin palvelijatar, joka vartioi porttia, sanoi Pietarille: "Etkö sinäkin ole tuon miehen opetusl
    Adventismi
    20
    189
  19. Harhainen Ellen G White on epäraamatullinen !

Ellen G White näki näyn josta kertoo kirjassaan "Hengellisiä kokemuksia" (1851) näin: Esim. Sivu 38 Ellenin näkyä... .
    Adventismi
    53
    189
  20. Otakoppi: Tässä olen

. Rakkauteni pilvenpiirtäjien varjoista ei mikään ylevä romanttinen auringonlasku "magic hour", taikahetki Manhattan
    Runot
    1
    188