***
Kolmekymmentä rekkaa piilossa
viisitoista ajaa himmeillä valoilla
Runontie huutaa
etusivun lapset, ne suloiset
ilkkuu sivutiellä
Rakkautta hinataan rahtilaivaan
orjamarkkinoille
joukkoon kaleeriorjien
Hinnaksi mainitaan
kolmekymmentä
hopearahaa..
***
http://www.youtube.com/watch?v=dBdtL85L8KY
* Rakkaudettomuus *
2
225
Vastaukset
- 22
jonka sanomaa oli pakko jäädä pohtimaan tai oikeastaan yrittää saada kiinni runoilijan ajatuksista...
täytyy taas lukea jospa tämä avautuisi; ainakin jollakin tavalla:
Näin sen sitten lopulta koin (metsään taitaa mennä, mutta menköön, mitäs kirjoittelet näin monimutkaisia runoja).
Rakkausrunot -palstasta on tullut rakkauden irvikuva; osa rekisteröidyistä kirjoittajista lymyilee parkissa levähdyspaikoilla, osa pitänee matalaa profiilia tai kirjoittaa puskista ja osa vahingoniloisena nauraa muualla; ovat tainneet siirtyä Runot -palstalle ??
Rakkaus myydään halpatavarana; arvottomana markkinavoimille... Juudas Iskariot ja 30 hopearahaa...
petturi ja kuolema...mutta Jeesushan tiesi, että joukossa on petturi, kavaltaja...
Jotenkin Rakkausrunot -palsta on muuttunut ja osa vakikirjoittajista on kadonnut tai ehkäpä heille on tullut joulukiireitä... Ihmettelen kuitenkin runosi tavallaan tummaa sävyä: mihin oikea Rakkaus katoaisi...onko se vain illuusio rakkaudesta, mitä tälläkin palstalla on saanut lukea. Viime aikoina olen kuitenkin ihmetellyt niitä peukkuja alaspäin ja kommentteja "tämä on huono runo...." Jos runoilijat eivät kirjoita omista tunteistaan/rakkaudestaan ja kirjoitukset ovat jotenkin feikkiä niin silloin ehkäpä pitää pysyäkin poissa. Olen aina ajatellut, että tällä palstalla kirjoitetaan omista tuntemuksista/rakkaudesta ja en halua uskoa että kukaan voisi olla niin pahansuova, että ilkkuisi sivutiellä...oikeastaan toivon sitä heidän takiansa, koska se minusta kertoo suunnattoman paljon ihmisestä ja hänen empatiastansa tai oikeastaan sen puutteesta :(
Toivoisin, että sheriffi antaisi palautteeni olla täällä vaikka tämä on aika kovaa (ei ilkeää) tekstiä ja kaikki tämä teksti syntyi runosta jolle palautteen annoin ja niin lisäksi myös siitä, että jotkut runoilijat ovat loistaneet poissaolollaan, mutta kuten aikaisemmin sanoin Joulu on tulossa ja kiireitä on varmaan myös runoilijoilla :)
Kuten sanoin aikaisemmin jo mielenkiintoinen, kiehtova ja vaikeaselkoinen on runosi :)Jätän sen paremmin kommentoimatta tätä kun oli aikas hyvä, mielenkiintoinen ja syväanalyyttinen !
jotain aina kai voisin sanoa.. mutta enpä nyt sano muuta kuin,
että oikein kivaa päivää sinulle ! :)
Kiva jos runoni nostatti sinulle ajattelemisen aihetta Rakkaudesta ja siitä kuinka me ihmiset
sitä kohtelemme...
Joulunajan Syntymäpäivää odotellessa !
Terkuin (*J*)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634
