Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

775

Kommenttia

193

1. ~ Näkökulma ~

~~ ♥ Ikuisuus katsoo sinua suurilla pyöreillä silmillään Elämän matka lyhyt tai pitkä aivan sama Suurempi kokonaisuus
    Rakkausrunot
    1
    51
  2. ~ Ihme ~

~~ ♥ Rakkaudesta rohtuneet huulet yhä etsivät arvoitusta Sydämet rikki revityt yhtyvät katseiden alla aseettomaan glad
    Rakkausrunot
    0
    51
  3. ~ Sweet Home ~

~ Tää ei toimi tää lagaa Mul on nälkä mikä vittu tää on Oota mä tiskaan Olkaa hiljaa turpa kiinni Nyt tää lataa Os
    Runot
    0
    51
  4. ~ Ennustusten itkumuuri

####### Vain kiviä, vain kiviä Missä on kaikki ? Se loisto, se temppeli Jumalamme Kuinka kauan vielä jatkuu käden mu
    Runot
    6
    51
  5. ~ Aika ~

~~ ♥ Kun ihmisyys loppuu loppuu aika Aika, joka meille on annettu .. aika rakastaa Kun aika loppuu jää jäljelle rakka
    Rakkausrunot
    1
    50
  6. ~ On ~

~♥♥~ On asioita mitä voi muuttaa ja on asioita mitä ei voi muuttaa ne vaan on, tahdoit tai et kuin vaikka sen, että
    Rakkausrunot
    1
    50
  7. ~ Houdini ~

~♥♥~ Ensin ei välähtänyt sitten yhtäkkiä käsitin ja päätin ottaa vain menolipun hulluutesi sinetöi minut arkkuun maa
    Rakkausrunot
    1
    50
  8. ~ Kaisla ~

~♥♥~ Kuin kaisla taipuu tuulessa ikävöiden sinun jokaista kosketustasi hentoa ääntäsi hiljaista suhinaa joka kantautu
    Rakkausrunot
    0
    50
  9. ~ Kohti ~

~♥♥~ Pohjoisen tuulen sen äänet mä kuulen vaikka et näekään minua nyt olen hiljaa vierelläsi mutta en ole yksin olet
    Rakkausrunot
    6
    50
  10. ~ Joulutarina ~

~♥♥~ On jouluaamu ja ulkona sataa vettä kaatamalla kuuntelen sitä räystäät ropisee toiselta pojalta hajos peli-tietok
    Runot
    3
    50
  11. Jumalan omaisuuskansa palaa diasporasta !

Aamos 9:9 Sillä katso, minä käsken seuloa Israelin heimoa KAIKKIEN KANSAIN SEASSA, niinkuin seulalla seulotaan: ei jyvää
    Adventismi
    6
    50
  12. ~ Näkymätön ~

~~ ♥ Yön pedot pimeään vangitut Näkymättömät ihmiset teot niin sangen vieraat sotii vastaan Luojan luomien Ummistan s
    Rakkausrunot
    1
    50
  13. ~ Onnen poika ~

~~ ♥ On kaksi miestä vahvempaa viina ja naiset ilolla niitä siemaillaan mut surulla pannaa laata Ken onnen löytää ihan
    Rakkausrunot
    1
    49
  14. ~ Taidetta ~

Sanoja tähtisumusta sieltä täältä, Logos notkahtaa niskani Ei ota otetta kuljettaa kuulijaa Ottaa pois, jättää pukee
    Runot
    1
    49
  15. ~ Paratiisi ~

~ Vastakappale ikään kuin vastaan kuin ruuvi ja mutteri Nainen ja Mies Yksin vailla kaksin yhdessä toisiaan vastaan k
    Runot
    0
    49
  16. ~ Kumma ~

~ Olla olematon kuitenkin läsnä näkymätön Tuulenvire Se kesähelteellä hellii poskipäitä kipristää pakkasella Saisiko
    Runot
    1
    49
  17. ~ Aamu ~

~ ♥♥ ~ Samalla kun avasin silmäni, heräsin ja katselen nyt maailmaani, jotenkin eri silmin Ja olen siitä suunnattoma
    Rakkausrunot
    1
    49
  18. Minun Jumala vs Raamatun Jumala

~ Onko Minun Jumalani mielikuvitukseni kuvajainen tuotettu jostakin jollekin... Ja Raamatun Jumala... On... ~ ...
    Uskonnot ja uskomukset
    7
    49
  19. JEESUS ON HYVÄ PAIMEN !

Psalmi 139:1-6 "Herra, sinä tutkit minua ja tunnet minut. Istunpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät; sinä ymmärrät minu
    Helluntailaisuus
    27
    49
  20. HERRA PUHDISTAA ITSE OMANSA !

11.01.2015 13:40 JOHTOAJATUS: Sakarja 13:7-9 "Heräjä, miekka, minun paimentani vastaan ja minun lähintä miestäni vas
    Adventismi
    3
    49