otakoppi
Vapaa kuvaus
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
775
Kommenttia
193
~ Näkökulma ~
~~ ♥ Ikuisuus katsoo sinua suurilla pyöreillä silmillään Elämän matka lyhyt tai pitkä aivan sama Suurempi kokonaisuus151~ Ihme ~
~~ ♥ Rakkaudesta rohtuneet huulet yhä etsivät arvoitusta Sydämet rikki revityt yhtyvät katseiden alla aseettomaan glad051~ Sweet Home ~
~ Tää ei toimi tää lagaa Mul on nälkä mikä vittu tää on Oota mä tiskaan Olkaa hiljaa turpa kiinni Nyt tää lataa Os051~ Ennustusten itkumuuri
####### Vain kiviä, vain kiviä Missä on kaikki ? Se loisto, se temppeli Jumalamme Kuinka kauan vielä jatkuu käden mu651~ Aika ~
~~ ♥ Kun ihmisyys loppuu loppuu aika Aika, joka meille on annettu .. aika rakastaa Kun aika loppuu jää jäljelle rakka150~ On ~
~♥♥~ On asioita mitä voi muuttaa ja on asioita mitä ei voi muuttaa ne vaan on, tahdoit tai et kuin vaikka sen, että150~ Houdini ~
~♥♥~ Ensin ei välähtänyt sitten yhtäkkiä käsitin ja päätin ottaa vain menolipun hulluutesi sinetöi minut arkkuun maa150~ Kaisla ~
~♥♥~ Kuin kaisla taipuu tuulessa ikävöiden sinun jokaista kosketustasi hentoa ääntäsi hiljaista suhinaa joka kantautu050~ Kohti ~
~♥♥~ Pohjoisen tuulen sen äänet mä kuulen vaikka et näekään minua nyt olen hiljaa vierelläsi mutta en ole yksin olet650~ Joulutarina ~
~♥♥~ On jouluaamu ja ulkona sataa vettä kaatamalla kuuntelen sitä räystäät ropisee toiselta pojalta hajos peli-tietok350Jumalan omaisuuskansa palaa diasporasta !
Aamos 9:9 Sillä katso, minä käsken seuloa Israelin heimoa KAIKKIEN KANSAIN SEASSA, niinkuin seulalla seulotaan: ei jyvää650~ Näkymätön ~
~~ ♥ Yön pedot pimeään vangitut Näkymättömät ihmiset teot niin sangen vieraat sotii vastaan Luojan luomien Ummistan s150~ Onnen poika ~
~~ ♥ On kaksi miestä vahvempaa viina ja naiset ilolla niitä siemaillaan mut surulla pannaa laata Ken onnen löytää ihan149~ Taidetta ~
Sanoja tähtisumusta sieltä täältä, Logos notkahtaa niskani Ei ota otetta kuljettaa kuulijaa Ottaa pois, jättää pukee149~ Paratiisi ~
~ Vastakappale ikään kuin vastaan kuin ruuvi ja mutteri Nainen ja Mies Yksin vailla kaksin yhdessä toisiaan vastaan k049~ Kumma ~
~ Olla olematon kuitenkin läsnä näkymätön Tuulenvire Se kesähelteellä hellii poskipäitä kipristää pakkasella Saisiko149~ Aamu ~
~ ♥♥ ~ Samalla kun avasin silmäni, heräsin ja katselen nyt maailmaani, jotenkin eri silmin Ja olen siitä suunnattoma149Minun Jumala vs Raamatun Jumala
~ Onko Minun Jumalani mielikuvitukseni kuvajainen tuotettu jostakin jollekin... Ja Raamatun Jumala... On... ~ ...749JEESUS ON HYVÄ PAIMEN !
Psalmi 139:1-6 "Herra, sinä tutkit minua ja tunnet minut. Istunpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät; sinä ymmärrät minu2749HERRA PUHDISTAA ITSE OMANSA !
11.01.2015 13:40 JOHTOAJATUS: Sakarja 13:7-9 "Heräjä, miekka, minun paimentani vastaan ja minun lähintä miestäni vas349