Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

856

Kommenttia

199

1. ~ Syvä vesi ~

~~ ♥ Minä etsin sitä jota ei ole olemassa Se joka ei ole olemassa etsii minua ~~ ♥ Emma Hewitt - Waiting http://ww
    Rakkausrunot
    2
    96
  2. ~ Ilta saapuu ~

~♥♥~ Yön outo hiljaisuus laskeutuu kaupunkiin Naamioasut ja varietee Kaipuuna sydämet itkut ja epävarmuus Mutta min
    Rakkausrunot
    5
    96
  3. JUMALAN KÄSKYT !

JOHDANTO: Matt 22:34 "Mutta kun fariseukset kuulivat, että hän oli tukkinut saddukeuksilta suun, kokoontuivat he yhteen
    Adventismi
    20
    96
  4. ~ Kulta ~

~♥♥~ Onpa outoja tapahtumia täällä nyt vähän käsittämätöntä en ymmärrä me emme saa mennä mukaan tässä seison sinun
    Rakkausrunot
    1
    95
  5. HYVÄ PAIMEN !

Vrt. Psalmi 139:1-6 "Herra, sinä tutkit minua ja tunnet minut. Istunpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät; sinä ymmärrät
    Adventismi
    6
    95
  6. Otakoppi: Luomiskertomuksesta vähän

Luomiskertomuksesta ja ns. "nuoren maan kreationismista" vähän... . Vrt. 1 Moos 2:13 "Toisen joen nimi on Gihon. Se k
    Adventismi
    8
    95
  7. Otakoppi: Kevätpörriäinen

Nuorena näin läpiä päähäni . uskomukset oudoimmatkin nyt tuulessa savun matka . ajatelmia hajatelmia . arjessa aivoitell
    Runot
    0
    95
  8. Oletko sinä Hurskas ?

Johtolause: Luukas 18:9-14 Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esit
    Helluntailaisuus
    21
    94
  9. ~ Avohakkuu ~

~ ~ ~ . Turhan takana asuu tyhjyys se lepattaa puhurin lailla . Syöksee kidastaan kaasua joka pilaannuttaa kedon kukkas
    Rakkausrunot
    0
    94
  10. ~ Mitä väliä ~

~~ ♥ Rakkaudessa kaksi tulee yhdeksi himossa ei Himo ei osaa yhtyä rakkauteen Se on rakkauden impotentti Välitänkö s
    Rakkausrunot
    4
    94
  11. HERRA PUHDISTAA ITSE OMANSA !

11.01.2015 13:40 JOHTOAJATUS: Sakarja 13:7-9 "Heräjä, miekka, minun paimentani vastaan ja minun lähintä miestäni vas
    Adventismi
    3
    93
  12. ~ Strange ~

~~ ♥ Live is strange... Famous person dies.. everyone cries... Million africans dies.. not one person cries... But w
    Rakkausrunot
    9
    93
  13. ~ Outo lintu ~

~~ ♥ Mies käveli metsässä tietämättä kuinka toimia maksuttoman naisen kanssa ~~ ♥ Jippu - Kuka teki minusta tän n
    Rakkausrunot
    2
    93
  14. ~ Onnen poika ~

~~ ♥ On kaksi miestä vahvempaa viina ja naiset ilolla niitä siemaillaan mut surulla pannaa laata Ken onnen löytää ihan
    Rakkausrunot
    1
    93
  15. ~ Pimeän takaa ~

~~ ♥ Minä haluaisin olla verho huoneessasi että voisin valon taittaa ja tuoda sen säteen huoneesi pimeyteen Aukaista i
    Rakkausrunot
    0
    93
  16. ~ On se vaan hyvä ~

~~ ♥ On se vaan hyvä... ..että on sen verran likinäköinen jotta kaikkia ilkeitä supattelijoita ei huomaa... On se v
    Rakkausrunot
    0
    93
  17. ~ Sitä itteesä ~

~~ En tykkää juhlapäivistä koska en tiedä mitä juhlia Jos en tietäisi mikä on pahasta ymmärtäisinkö silloin hyvää
    Rakkausrunot
    1
    93
  18. ~ Silkkiin ~

~♥♥~ Laineet liplattaa märkää kaislaa Minä katselen sitä, sivusta Maistan jokaisen liikkeen, heilahduksen jokaisen määr
    Rakkausrunot
    3
    93
  19. ~ Kaupungin valot ~

~~♥ Hälyt kaupungin laantuvat hiljaisuus on astunut kaduille silkkiverhoilla peitetyt ikkunat Himmeneviin valoihin on
    Rakkausrunot
    1
    92
  20. ~ Näkymätön ~

~~ ♥ Yön pedot pimeään vangitut Näkymättömät ihmiset teot niin sangen vieraat sotii vastaan Luojan luomien Ummistan s
    Rakkausrunot
    1
    92