~ Mitä väliä ~

~~ ♥

Rakkaudessa kaksi tulee yhdeksi
himossa ei

Himo ei osaa yhtyä
rakkauteen

Se on rakkauden impotentti

Välitänkö sinusta jos himoitsen sinua
himo on itsekäs epätoivoinen ja vailla lohtua
sisäinen peto vailla rauhaa
ahdistuspilleri iloksi elämän harhaan

Välittääkö himo rakkautta
välittääkö...oikeesti
mitä se välittää mistään

Maailma huutaa sen himoa
rahaa ja rakkautta...pintaa
se huutaa kovalla äänellä

KUKA VÄLITTÄÄ !

Kukaan ei kuitenkaan kuule
et sinäkään

~~ ♥


Kirka: Pääsi rinnallein painuu
http://www.youtube.com/watch?v=IHUBUQEzId0

4

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika monimutkaista.
      Intohimo hieno asia.
      Sitähän on suhteessa
      jos sitä ei olisi niin aika laimeaa.
      Eikö??

      Rakastuminen niin helppoa..
      Rakastaminen vaikeaa.

      Vai onko??

      Pidin runostasi )

      • No hei enkelituli !

        Minun mielestäni intohimo on aivan eri asia kuin himo...

        Intohimo = engl `passion`

        - Se ei saa toista mielestään, se ajattelee toista, hakeutuu lähelle
        näkee unta, kirjoittaa jopa runoja :O, haluaa olla yhdessä,
        haluaa yhtyä toiseen sekä henkisesti että fyysisesti toisesta välittävällä Rakkaudella.

        Mutta HIMO

        - Se on itsekäs halu. Halu tyydyttää omia tarpeita toisesta juurikaan välittämättä, ajaa itsensä toisten edelle...
        " pyhä kolminainen maailmallisuus " : Rahaa, Valtaa, Seksiä.. sitä se on ja
        tällä elää myös seksiteollisuus.

        Kun kymmenessä käskyssä sanotaan " Älä himoitse " (vanhempi käännös) =
        " chamad " =`himoa`, `kiihkeää halua ` , niin sillä ei tarkoitettane "intohimoa" vaan juuri sitä himoa, joka on rakkauden vihollinen...

        Eräs sanonta sanoo, että " mikä lihassa alkaa se lihaan päättyy, mutta joka hengessä alkaa se henkeen päättyy " !

        Eli joteski näin kait olis ihanne... ( 1 Tess 4:3-5 vk)

        " tämä on Jumalan tahto teidän pyhitykseksenne, että kartatte haureutta,
        että kukin teistä tietää ottaa oman vaimon pyhyydessä ja kunniassa,
        ei himon kiihkossa niinkuin pakanat, jotka eivät Jumalaa tunne."

        Kiitos sinulle palautteestasi joka pani ajattelemaan sanan "intohimo" merkitystä joka kansan kielessä on aika monimääritteinen...

        Itse toivoisin tätä: ( Laulujen laulu 2:5)
        " Tuokaa minulle rusinaterttuja, että vahvistuisin,
        tuokaa omenoita, että virvoitun -
        minä olen rakkaudesta sairas ! "

        Kivaa päivää T :(*J*)

        LAURA VOUTILAINEN en mielestäin sua saa
        http://www.youtube.com/watch?v=FeOsaBfMJ68


      • Kopittelija007 kirjoitti:

        No hei enkelituli !

        Minun mielestäni intohimo on aivan eri asia kuin himo...

        Intohimo = engl `passion`

        - Se ei saa toista mielestään, se ajattelee toista, hakeutuu lähelle
        näkee unta, kirjoittaa jopa runoja :O, haluaa olla yhdessä,
        haluaa yhtyä toiseen sekä henkisesti että fyysisesti toisesta välittävällä Rakkaudella.

        Mutta HIMO

        - Se on itsekäs halu. Halu tyydyttää omia tarpeita toisesta juurikaan välittämättä, ajaa itsensä toisten edelle...
        " pyhä kolminainen maailmallisuus " : Rahaa, Valtaa, Seksiä.. sitä se on ja
        tällä elää myös seksiteollisuus.

        Kun kymmenessä käskyssä sanotaan " Älä himoitse " (vanhempi käännös) =
        " chamad " =`himoa`, `kiihkeää halua ` , niin sillä ei tarkoitettane "intohimoa" vaan juuri sitä himoa, joka on rakkauden vihollinen...

        Eräs sanonta sanoo, että " mikä lihassa alkaa se lihaan päättyy, mutta joka hengessä alkaa se henkeen päättyy " !

        Eli joteski näin kait olis ihanne... ( 1 Tess 4:3-5 vk)

        " tämä on Jumalan tahto teidän pyhitykseksenne, että kartatte haureutta,
        että kukin teistä tietää ottaa oman vaimon pyhyydessä ja kunniassa,
        ei himon kiihkossa niinkuin pakanat, jotka eivät Jumalaa tunne."

        Kiitos sinulle palautteestasi joka pani ajattelemaan sanan "intohimo" merkitystä joka kansan kielessä on aika monimääritteinen...

        Itse toivoisin tätä: ( Laulujen laulu 2:5)
        " Tuokaa minulle rusinaterttuja, että vahvistuisin,
        tuokaa omenoita, että virvoitun -
        minä olen rakkaudesta sairas ! "

        Kivaa päivää T :(*J*)

        LAURA VOUTILAINEN en mielestäin sua saa
        http://www.youtube.com/watch?v=FeOsaBfMJ68

        Ps. Mutta pikku kevennyksenä tähän jatkoksi, sillä laulaahan ne Sleepy Sleepersitkin taannoin, että
        on kaksi tapaa seksiä..oikea ja väärä... :D
        Ja asiat ei aina ole niin yksinkertaisia miltä ensi alkuun saattaa näyttää... ;D
        http://www.findance.com/uutiset/16350/harskeyden-huippu-vai-puhdas-sattuma


      • Kopittelija007 kirjoitti:

        No hei enkelituli !

        Minun mielestäni intohimo on aivan eri asia kuin himo...

        Intohimo = engl `passion`

        - Se ei saa toista mielestään, se ajattelee toista, hakeutuu lähelle
        näkee unta, kirjoittaa jopa runoja :O, haluaa olla yhdessä,
        haluaa yhtyä toiseen sekä henkisesti että fyysisesti toisesta välittävällä Rakkaudella.

        Mutta HIMO

        - Se on itsekäs halu. Halu tyydyttää omia tarpeita toisesta juurikaan välittämättä, ajaa itsensä toisten edelle...
        " pyhä kolminainen maailmallisuus " : Rahaa, Valtaa, Seksiä.. sitä se on ja
        tällä elää myös seksiteollisuus.

        Kun kymmenessä käskyssä sanotaan " Älä himoitse " (vanhempi käännös) =
        " chamad " =`himoa`, `kiihkeää halua ` , niin sillä ei tarkoitettane "intohimoa" vaan juuri sitä himoa, joka on rakkauden vihollinen...

        Eräs sanonta sanoo, että " mikä lihassa alkaa se lihaan päättyy, mutta joka hengessä alkaa se henkeen päättyy " !

        Eli joteski näin kait olis ihanne... ( 1 Tess 4:3-5 vk)

        " tämä on Jumalan tahto teidän pyhitykseksenne, että kartatte haureutta,
        että kukin teistä tietää ottaa oman vaimon pyhyydessä ja kunniassa,
        ei himon kiihkossa niinkuin pakanat, jotka eivät Jumalaa tunne."

        Kiitos sinulle palautteestasi joka pani ajattelemaan sanan "intohimo" merkitystä joka kansan kielessä on aika monimääritteinen...

        Itse toivoisin tätä: ( Laulujen laulu 2:5)
        " Tuokaa minulle rusinaterttuja, että vahvistuisin,
        tuokaa omenoita, että virvoitun -
        minä olen rakkaudesta sairas ! "

        Kivaa päivää T :(*J*)

        LAURA VOUTILAINEN en mielestäin sua saa
        http://www.youtube.com/watch?v=FeOsaBfMJ68

        Joo kyllä se näin menee.
        Olen kanssasi samaa mieltä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe