Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. karva.naamari
                                                1. Keskustelu24
                                                2. karva.naamari

karva.naamari

karva.naamari profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Vapaa kuvaus

Vanha jääräpää, lyhyesti sanoen. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Liittynyt 19v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                11 aloitusta · 1100 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Kiitos sinulle tästä harvinaisesta ilmiöstä näillä sivuilla, nimittäin kiitoksesta.06.05.2008 09:51
                                                • Luotan mielelläni enemmän rekkakuskien lainkuuliaisuuteen kuin joihinkin sään armoilla oleviin huijaustauluihin. Rekkatarkastus antaa lisäksi enemmän pelivaraa ajelussa. Se nopeus ei todennäköisesti ole paljoakaan liian suuri koska eipä juuri ole kuulunut juttua rekkojen ylinopeussakoista, eikä 5v Fiatin vitosta juurikaan alle "rekka 80" voi päällä pitää ellei ole alamäki.

Toisekseen en pidä kovinkaan suurena huolenaiheena matkailuautojen ajonopeuksia, maailmasta löytyy varsinaisiakin ongelmia jos jotain murehtia välttämättä haluaa.

Ongelmatonta kesää toivotellen

karva.naamari
                                                  06.05.2008 09:48
                                                • Vaikuttaa vähän Hamletin hommilta. Kyllä lähes kaikilla matkailuautoilla satasta (100km/h) voi ajaa, omallani olen Saksassa kokeillut moottoritiellä mittarinopeutta 130 km/h. Kysehän on vain siitä, että Suomessa ja Makedoniassa on matkailuautojen nopeus ollut perinteisesti rajoitettu 80 km/h nopeuteen poiketen siten muusta EU-alueesta.

Vaikka kaikilla voi ajaa 100 niin ei saisi jos ei ole katsastuksessa todettu siihen kelvolliseksi ja annettu lätkää perään liimattavaksi.

Itse olen tarkastanut nopeusmittarini ainakin 10 rekan perässä ja mittarini näyttää yli 10 km/h liian vähän koskapa rekan perässä pysyy vasta kun mittari näyttää 93 km/h ja niillähän on 80 rajoitus. Siinä oiva keino tarkastaa mittarin näyttämä.
                                                  05.05.2008 20:27
                                                • Mikä sen pitäisi olla lienee hieman uskonasia jos ei ole kemisti. Kuitenkin olen experimentaalitesteillä todennut sen ainakin toimivan kun etikkaa laitetaan kaksi isoa pulloa Euroshopper etikkaa ja 15 - 20 litraa vettä.

Sitruunahappoa olen käyttänyt kerran kokeeksi kun olin saanut Unkarista tosi kalkkivelliä veden asemasta ja vesipannukin oli parin kolmen aamun jälkeen aivan valkoinen. Ostin apteekista muistaakseni 4 tai 5 pussia happoa jauhemaisena, sekoitin veteen ja täytin suurin piirtein pariin kymmeneen litraan. Kalkki ainakin lähti, en tiedä olisiko lähtenyt laimeammalla?

Uutena pesin kloorilla mutta en sen jälkeen, uusi se oli alkuvuodesta 2002. Hyvin on vedet säilyneet tällä systeemillä kun olen pitänyt huolen, ettei käsittelemätöntä vettä laiteta. Siltä varalta, että joskus en saisi haluamaani vettä olen pitänyt takaluukussa 10l tyhjää vesikanisteria johon voin tarpeen tullen tankata muutakin vettä. Kerran olen sitä siihen tarkoitukseen tarvinnut 10v aikana.

Sen kanisterin suurin käyttö on ollut paikoissa joissa kraana on lähellä ja letku puuttuu, tällöin olen lisännyt vettä tratti-kanisteri-hyötyliikunta menetelmällä joten ei se siellä tyhjänpanttina ole ollut. Näitä kraanapaikkoja on varsinkin Keski- ja Etelä-Euroopassa.

Etikkahuuhtelun jälkeen olen tehnyt yleensä kaksi täydellistä huuhtelua eikä makua ole mielestäni esiintynyt. Täytyy muistaa tyhjentää myös boileri joka välissä. Klooripesulla huuhtelisin vielä yhden ylimääräisen kerran koska kloori aamukahvissa pieninäkin määrinä on varsin ikävää.
                                                  05.05.2008 07:20
                                                • Voit todella puhdistaa sen järjestelmän sitruunahapolla tai etikkahapolla (etikkaliuoksella). Jos se on oikein likainen ja epäilet bakteerikasvustoa niin käytä Kloritea kohtuullisen väkevänä (vrt. Nokian putket). Etikka- ja sitruunahappo ovat parhaita jos järjestelmään on saostunut kalkkia.

Pumppaa liuos myös kaikkiin putkiin ja anna vaikuttaa tunnin verran, säiliötä voi harjalla auttaa. Muista hyvä huuhtelu, olen kerran kiireessä jättänyt hieman liian vähälle ja aamukahvin kloorinmakuun en sitten tottunut joten nykyään huuhtelen riittävästi.
                                                  04.05.2008 10:05
                                                • Olen vieraillut muutaman kerran Italiassa matkailuautolla. Ensikertaa mennessäni tunsin juuri kaltaisiasi pelkoja paikallisesta liikenteestä. Huomasin kuitenkin niiden olleen aivan turhia, mitään ongelmia ei ole ollut ja nyt 4 Italian reissua on takana. Ensi syksynä taas on tarkoitus mennä tutustumaan lisää Rooman nähtävyyksiin.

Olen hieman erimieltä herran "päätäsi" kanssa, vaikka liikennekuri on hieman lepsua vaikkapa pysäköinnin suhteen niin kaikki toimii koska sieltä löytyy kohteliaisuutta eikä kukaan kokemukseni mukaan monikaan ole liikkeellä "minä ensin" otteella. Ainakin isolle matkailuautolle on aina löytynyt tilaa liikenteessä, parkkipaikat on sitten taas ihan eri juttu.
                                                  03.05.2008 09:12
                                                • Kertaanhan se on minullakin jäänyt ja silloinkin menen toisten toivomuksesta. Minua ei moiset huvipuistot kiinnosta mutta lapsukaiset on erimieltä. Pidin myös hieman arvokkaana mutta ei yksi yö tapa eikä vie konkurssiin.

Pois lähtiessä huomasin ainakin muutaman auton olleen siinä pellolla/niityllä yötä kun lähdetään isolta tieltä Power Parkkiin päin niin vasemmalla puolella. Silloin se oli lyhyellä nurmella ja pari autoa seisoi siellä vieläkin kun aamupäivällä ohi ajettiin. Aikaa on kulunut vissiin pari-kolme vuotta joten tästä päivästä en tiedä.
                                                  02.05.2008 19:36
                                                • Miksi et käyttäisi heidän omaa aluettaan. Olen kerran ollut eikä se mistään kehnommasta päästä ollut.02.05.2008 09:14
                                                • Nokiasta huolimatta normaali käyttövesi joka tulee puhdistettuna kunnalliselta vesilaitokselta säilyy testini mukaan yli 3 kk hyvänä säiliössä. Testi tosin tehtiin purjeveneessä jossa oli 2 kpl vesitankkeja, siellä vesi ei päässyt lämpenemään meriveden lämpöä korkeammalle.

Tankin pitää vain olla puhdas. Puhdistuksen olen suorittanut joko Kloriinilla (pari pulloa n. 15 - 20l vettä) jos tankki vaikuttaa likaiselta. Jos se taas on puhtaan tuntuinen ja näköinen niin laitan pari Euroshopperin isoa etikkapulloa tyhjäksi ja taas vettä lisää saman verran. Tankissa huiskimisen jälkeen pumppaan nesteen putkistoihin noin tunniksi ja sen jälkeen hyvät huuhtelut. Huuhtelussa ei kannata säästellä, olen kerran veneilyaikana kokeillut miltä kloorilla maustettu aamukahvi maistuu enkä suosittele.

Varsinkin jos käytät vettä ruokiin ja juomiin niin miksi lisätä sen kemikaalipitoisuutta. Tärkeä ohje on, älä koskaan laita minkään kaivon käsittelemätöntä vettä koska siellä saattaa olla yksi bakteeri joka alkaa valtaisan populaatiolisäyksen ja olet pulassa.

Olen tankannut hyvää vettä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Saksassa, Italiassa, Ranskassa ja ainakin Espanjassa Benelux maita unohtamatta.
                                                  02.05.2008 08:51
                                                • Huonoon liekkiin vanhassa kaapissa on muutama aivan yksinkertainen syy joihin voi itse vaikuttaa.

Poltin sijaitsee "savupiipun" alla ja siihen saattaa varista piippuun muodostuvaa karstaa. Irrota poltin ja karista karsta pois. Aika helppo homma jos on ristipää meisseli.

Jos karstaa tulee pitää piippu nuohota. Polttimen ollessa pois irrota myös ylämutka, poista piipun sisällä oleva kiertoelementti ja rassaa putki tyhjäksi. Muista koota homma oikein, jos muisti tuppaa pätkimään niin hyvänä apuna on kuvata digillä kaikki vaiheet muistin virkistämiseksi. Tämä homma vaatii hieman enemmän ajatusta kuin pelkkä roskien poisto.

Myös suuttimeen kertyy jotain kaasusta ja se kirpun pimpin kokoinen reikä kutistuu.Tähän auttaa ainoastaan suuttimen tai koko polttimen vaihto. Polttimen vaihto suuttimineen on aika helppo mutta suutin yksinään hieman enemmän hankalampi. Tein polttimen vaihdon viime keväänä eikä se montaa kymppiä ollut.

Koska kuitenkin olet tekemisissä kaasulaitteen kanssa niin jos et ole varma mitä teet niin älä tee vaan hanki joku muu vaikkapa ammattilainen tekemään se. Uuteen kulkineeseen ja kaikkeen mahdolliseen vaivaan verrattuna huoltokäynti huoltoliikkeessä on kuitenkin halpaa lystiä.
                                                  01.05.2008 08:59
                                                • Kysymykseesi lienee aika monta oikeaa vastausta ja se on mielipidekysymys, kuka mitäkin arvostaa.

Olen ostamassa kolmatta matkailuautoa, ensimmäinen oli 6,7 m pitkä alkoviauto ja toinen 7,2 m, molemmat alkoviautoja.

Nyt kun suunnittelimme vaihtoa aloimme katsella pienempiä juuri siitä syystä kuin moni muukin, parkkeeraus matkoilla. Aikamme autoja katseltuamme annoimme kuitenkin periksi ja päädyimme mukavuuden halusta taas 6,7m autoon joka nyt on integroitu.

Olemme noilla n. 7m autoilla kierrelleet Eurooppaa kymmenenä vuotena ja aina se pysähdyspaikka on löytynyt, ehkä pienen haun jälkeen ja kävelymatkan päästä. Loppujen lopuksikaan emme osanneet antaa niin paljoa arvoa pieneen parkkiruutuun sopimiselle kuin asumismukavuudelle.

Kuten sanoin tämä on mielipidekysymys enkä mitenkään arvostele 5,5 - 6m matkailuautoja jos ne ovat jonkun mieleen me emme oikein saaneet niihin pienempiin makua.
                                                  24.04.2008 18:28
                                                • Vai epäilet karva.naamari salaliittoa, aika hurja oletus jonka kuitenkin laitan tuonne roskiin. Salaliittoteorioita varten on aivan oma osastonsakin jos et ole huomannut. On aika vaikeaa käyttää rekisteröityä merkkiä jos ei saa toisen tunnuksia käyttöönsä.

Miksi antaisin ne muille, en yht'äkkiä keksi yhtään syytä. Se miksi aikoinaan rekisteröin oli se, että ensin käyttämääni merkkiä alettiin käyttää muiden taholta. Myös mahdollisesti tietämättäni lainasin jonkun aiempaa jota ei ollut rekisteröity. Todennäköisesti en olisi rekisteröitynyt muutoin mutta halusin, että minun kirjoittamakseni merkitty myös on minun kirjoittamani. En siksi, että ne sisältäisivät jonkun suuren viisauden vaan periaatteen vuoksi.

Täällähän ei koskaan voi tietää millään saitilla kuka mihinkin kuuluu tai on kuulumatta joten en kauheasti miettisi asiaa, ajoittain lienee kuitenkin sopivassa asiayhteydessä todeta.
                                                  23.04.2008 13:02
                                                • Kaikki tällä ja muilla samankaltaisilla saiteilla kirjoittavat eivät ole karavaanareita. Kun ottaa huomioon millaisia kommentteja täällä (ja varsinkin ennen karavaanaripuolella) esiintyy niin pidän mahdollisena joidenkin henkilöiden vakavaa henkistä sairautta. Toivottavasti olen väärässä mutta jos olen oikeassa niin mahdollisuus on aika hurjiinkin toimiin, sairaan mielen liikkeistä kun ei kukaan voi mitään sanoa ennakkoon. Tässä on ajateltava myös muiden perheenjäsenten mielipiteitä.

Suomessa, Euroopassa ja Telluksella on vain yksi henkilö jolla on sama nimi kuin minulla joten tästä jo tiedät, etten ole Virtanen, Lahtinen enkä Smith vaan jotain muuta.

Käytännön elämässä, jossa todella puhun ihmisten kanssa joka paikassa (myös hississä ja kassajonossa) sekä outojen että tuttujen, näen aina vastapelurini, täällä en. Täällä en tiedä olenko tänään vastaillut saman henkilön kommentteihin kuin eilen. (Impi ja muutamat muut ovat poikkeuksia) Arvella voin mutta se ei ole samaa kuin tietäminen.
                                                  23.04.2008 11:50
                                                • Tiedän, ettei rekisteröityminen ole pakollista mutta suosittelen sitä silti. Katsopa nyt tätäkin letkaa, heti huomaa kuka on kukin verrattuna käytäntöön jossa joka lauseessa on eri sanoja vaikka olisikin itseasiassa sama. Mitä sellainen keskustelu on jossa en voi osoittaa sanomaani kenellekään useammasta henkilöstä? Se ei olekaan keskustelua vaan puhe, puhe on osoitettu koko kuulijakunnalle (lue: lukijakunnalle). Käytettäisiin edes vakituista nimimerkkiä kuten muutamat ansiokkaasti tekevät, sekin jo auttaisi varsinkin jos lainaajat vietäisiin saunan taakse.

Tuo profiilijuttu on yhtä tyhjän kanssa, jos laitan sinne mielimusiikkini (klassinen), mielivaatteeni (prehjuhousu/lökäpöksy) tai muita mieltymyksiäni niin mitä sitten? Olen ne jo jollekin uteliaalle kertonut pariinkin otteeseen joten ne kyllä löytyvät jostain kunhan vain haet. Nämä palstathan ovat mielipidepalstoja ja tänne voi kirjoittaa mielipiteensä päivittäin jos haluaa. Miksi minun mielipiteeni olisi se joka pitäisi sensuroida?

Tässä häirikköporukassa en ole kovin halukas sen kummemmin paljastamaan henkilöllisyyttäni mutta rekisteröityneenä olen ylläpidon tavoitettavissa jos oikein hurjaksi heittäydyn. Jos sen sijaan huutelen puskasta kirjaston koneelta on tavoittamiseni erittäin vaikeaa.

Keskustelun aiheet ovat syystä hajaantuneet, en kuitenkaan usko minkään leirialuekeskustelun saavan suurta kannatusta, vaan kukapa tietää ennustamisessa on tunnetut vaikeutensa.
                                                  22.04.2008 08:40
                                                • Mainittu paikka on ainakin Norjan Raumalla.22.04.2008 00:23
                                                • Mikä se nyt niin Jessen sielunelämään ottaa? Olet kuitenkin hieman väärässä, sekalaiset ja rekisteröidyt nimimerkit eivät ole tasa-arvoisia. Rekisteröityneenä voin poistaa minkä tahansa kirjoittamani viestin ja kaikki sen perässä olevat. Tämänkin ketjun saisin aika tyngäksi jos haluaisin.

Mielestäni on kuitenkin niin, että jos arvostelee jonkun aktiivisuutta niin pitää myös asettaa itsensä samaan asemaan. Sitä sanotaan reiluksi peliksi jota minä kannatan. Sinunkin kannattaa lukea tuo psykologi huolella sieltä löytyy muutamia maukkaita murusia.

Edelleen suosittelen rekisteröitymistä koska se tuo aivan uuden hengen tänne, pahimmat törkyturvat varmasti häipyvät. Jo se, että pyrittäisiin käyttämään vakituista merkkiä kuten esim. "höh" ja moni muukin, tekisi keskustelun paljon mielekkäämmäksi.
                                                  21.04.2008 22:11
                                                • Kuten varmaan huomasit kirjoituksessani oli kyse akun kaapeloinnista kuormaan jota yleensä ymmärrän kun akun kaapeloinnista puhutaan.

Itselläni tulee auton laturista 6 mm2 kaapeli hupipuolelle laturiin asti kuten myös akulta. Tosin kyseessä on matkailuauto jossa ei ole väliliitinongelmaa.

Matkailuvaunun akun lataus ei todennäköisesti koskaan onnistu täyteen autosta käsin, kohtuulliseen varaukseen sen saattaa saada. Välillä on liikaa ohutta johdinta ja useita liittimiä.

Paras tapa lienee luotettavalla liitoksella (juotos ja kutistussukka päälle) liittimen lähellä lisätä johdinpaksuutta suojakotelossa. Vain latauspiiri on tärkeä sekä piiri johon jääkaappi on kytketty jos se on 12V käytössä. Jos on vain yksi 0-johto se on vielä tärkeämpi koska siinä kulkevat myös takavalojen virrat. Akun latauksessa sadat millivoltit ovat ratkaisevia jos täyteen halutaan.
                                                  21.04.2008 21:03
                                                • Työpsykologin ideoissa saattaa osin olla ideaa, tietäjä on aina erimieltä sanoi kuka tahansa mitä tahansa. Tietäjä on niitä nettikeskustelun mätäpaiseita, hänellä kun ei koskaan ole mitään sanottavaa mielipidettä muusta kuin edellisen tyylistä.

Itse pidän näitä mainitsemiasi "tappeluja" enemmänkin keskusteluna jossa vaan tuppaa joiltakin herneet loppumaan ja hiljaa olemisen sijaan aletaan suoltamaan ennalta "isoilta pojilta" opittuja herjoja.

Minua se ei juurikaan häiritse, itse asiassa on joskus mielenkiintoista lukea mihin asti ihminen on valmis menemään osaamatta lopettaa ajoissa. Luultavasti ne ovat kavereita (ehkä myös ystävättäriä) joilla väkivalta olisi herkässä jos lähekkäin oltaisiin, tässä nyt työpsykologille analysoitavaa.

Ainoa keino asiattomien vastauksien estämiseen on sama mikä aikoinaan tehtiin järjestäytyneellä puolella eli omat nimet kehiin, vähintään rekisteröidyt nimimerkit joita jotkut häiriköt viimeiseen asti vastustavat. Täällä kun ei ole mitään järjestystä tuon nimimerkkiongelman suhteen, voit samana päivänä esiintyä vaikka kymmeninä henkilöinä johon oikeassa elämässä ei ole mitään mahdollisuutta. Tuokin "tietäjä" esiintyy joka kerran eri nimisenä ja kehtaa kuitenkin haukkua vakimerkillä osallistujia runsaasta osallistumisesta, paljonkohan häneltä löytyisi jos oikein alettaisiin laskea?
                                                  21.04.2008 10:08
                                                • Se kestää miten milloinkin, joskus äkkiä joskus hitaammin. Mitenkä mahtaa elämä olla sinulla kun jaksat muiden tekemisiä vahtia haukkana, onko sinulla omaa elämää ollenkaan? Minä kiinnittäisin enemmän huomiota asiaan tai olisin vaiti, eikö sinulla ole varsinaisesta aiheesta mitään sanottavaa vai onko mielestäsi kaikki jo sanottu?

Ajattele mihin sinäkin aikasi käyttäisit jos alkaisin samanlaisen nimerkkisurffailun kuin sinä, kenen aikoja sitten mittaisit. Kun näin minua arvostelet niin ota sinäkin itseäsi niskasta kiinni ja käy rekisteröitymässä niin olemme samalla viivalla ja voisit lopettaa tuon raukkamaisen puskasta ilkkumisen.
                                                  21.04.2008 09:46
                                                • Diodeita saa vaikka sadalle ampeerille joten se ei yleensä ole este niiden käytölle vaan ylimenojännite joka vähentää jännitettä niiden jälkeen 0,7 - 1,5V tyypistä ja virrasta riippuen. Suurivirtaiset on yleensä laitettava jäähdytyslevyyn. 1V ylimenojännite ja 10A virralla tarkoittaa 10W tehohäviötä joka käräyttää isonkin diodin hetkessä ilman jäähdytystä. 12V piirissä rele-erotus onkin suositeltavampi muoto aivan kuten kapteeni loihe lausumaan.21.04.2008 09:36
                                                Edellinen
                                                Sivu 30 / 30

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7
                                                • 8
                                                • 9
                                                • 10
                                                • 11
                                                • 12
                                                • 13
                                                • 14
                                                • 15
                                                • 16
                                                • 17
                                                • 18
                                                • 19
                                                • 20
                                                • 21
                                                • 22
                                                • 23
                                                • 24
                                                • 25
                                                • 26
                                                • 27
                                                • 28
                                                • 29
                                                • 30
                                                Lista loppui

Osallistu keskusteluun

• Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiin2

Nico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…

• Jymy-yllätys: Elämäni biisi -sarjassa historialliset hetket - Nyt jysähti uutinen tv-katsojille0

Elämäni biisi ei jätä kylmäksi. Elämäni biisi naulitsee vankan joukon suomalaisia tv-ruudun äärelle katsomaan suoraa lähetystä lauantaisin. Nyt tiedossa on isoja uutisia ohjelman suhteen. Lue lisää: https://www.suomi24.…

• Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteen121

Riikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…

• Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta - Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaan0

Ellinoora on yksi Tanssii Tähtien Kanssa -kauden kisaajista. Hänen opettajanaan on toinen oululainen, koreografi-tanssinopettaja Marko Keränen. TTK:ssa matka voi olla pomppuista, ja pari on saanut kokea onnistumisia ja …

• Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.100

Mitä mieltä olette asiasta?

Suomi24 Viihde

• Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.
                                                • Eronnut maajussi-Asko umpirehellisenä farmiviikosta: "Totta kai nyt vähän..."Maajussille morsian sarjassa yksi maajusseista on nauravainen Asko.
                                                • Maajussi-Tarja ei peittele – Äimän käkenä, kun Maajussille morsian tuli tv:stä: "Hyvänen aika"Totuus tv-kameroiden kautta voi olla yllättävä.

Stara

• Tippuri leviää erityisesti yhdellä alueella: ”Ei kosketa vain ja nuoria”Tippuritartunnat ovat kasvussa erityisesti yhdellä alueella Suomessa. Tartuntojen määrä on
                                                • Mallorcalla poljetaan – miljoonien panostus turistien liikuttamiseenSuomalaisten suosituimpiin lomakohteisiin lukeutuva Mallorcan saari Espanjassa panostaa pyöräilyturismiin, sillä
                                                • Vakuutusyhtiöltä huolestuttava luku hirvikolareistaHirvikolareiden määrä on kasvanut Suomessa kahden vuoden aikana. Lauantaina 10.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia