Vapaa kuvaus

Vanha jääräpää, lyhyesti sanoen. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

11

Kommenttia

1100

1. Luotan mielelläni enemmän rekkakuskien lainkuuliaisuuteen kuin joihinkin sään armoilla oleviin huijaustauluihin. Rekkatarkastus antaa lisäksi enemmän pelivaraa ajelussa. Se nopeus ei todennäköisesti ole paljoakaan liian suuri koska eipä juuri ole kuulunut juttua rekkojen ylinopeussakoista, eikä 5v Fiatin vitosta juurikaan alle "rekka 80" voi päällä pitää ellei ole alamäki.

Toisekseen en pidä kovinkaan suurena huolenaiheena matkailuautojen ajonopeuksia, maailmasta löytyy varsinaisiakin ongelmia jos jotain murehtia välttämättä haluaa.

Ongelmatonta kesää toivotellen

karva.naamari
  2. Mikä sen pitäisi olla lienee hieman uskonasia jos ei ole kemisti. Kuitenkin olen experimentaalitesteillä todennut sen ainakin toimivan kun etikkaa laitetaan kaksi isoa pulloa Euroshopper etikkaa ja 15 - 20 litraa vettä.

Sitruunahappoa olen käyttänyt kerran kokeeksi kun olin saanut Unkarista tosi kalkkivelliä veden asemasta ja vesipannukin oli parin kolmen aamun jälkeen aivan valkoinen. Ostin apteekista muistaakseni 4 tai 5 pussia happoa jauhemaisena, sekoitin veteen ja täytin suurin piirtein pariin kymmeneen litraan. Kalkki ainakin lähti, en tiedä olisiko lähtenyt laimeammalla?

Uutena pesin kloorilla mutta en sen jälkeen, uusi se oli alkuvuodesta 2002. Hyvin on vedet säilyneet tällä systeemillä kun olen pitänyt huolen, ettei käsittelemätöntä vettä laiteta. Siltä varalta, että joskus en saisi haluamaani vettä olen pitänyt takaluukussa 10l tyhjää vesikanisteria johon voin tarpeen tullen tankata muutakin vettä. Kerran olen sitä siihen tarkoitukseen tarvinnut 10v aikana.

Sen kanisterin suurin käyttö on ollut paikoissa joissa kraana on lähellä ja letku puuttuu, tällöin olen lisännyt vettä tratti-kanisteri-hyötyliikunta menetelmällä joten ei se siellä tyhjänpanttina ole ollut. Näitä kraanapaikkoja on varsinkin Keski- ja Etelä-Euroopassa.

Etikkahuuhtelun jälkeen olen tehnyt yleensä kaksi täydellistä huuhtelua eikä makua ole mielestäni esiintynyt. Täytyy muistaa tyhjentää myös boileri joka välissä. Klooripesulla huuhtelisin vielä yhden ylimääräisen kerran koska kloori aamukahvissa pieninäkin määrinä on varsin ikävää.
  3. Tiedän, ettei rekisteröityminen ole pakollista mutta suosittelen sitä silti. Katsopa nyt tätäkin letkaa, heti huomaa kuka on kukin verrattuna käytäntöön jossa joka lauseessa on eri sanoja vaikka olisikin itseasiassa sama. Mitä sellainen keskustelu on jossa en voi osoittaa sanomaani kenellekään useammasta henkilöstä? Se ei olekaan keskustelua vaan puhe, puhe on osoitettu koko kuulijakunnalle (lue: lukijakunnalle). Käytettäisiin edes vakituista nimimerkkiä kuten muutamat ansiokkaasti tekevät, sekin jo auttaisi varsinkin jos lainaajat vietäisiin saunan taakse.

Tuo profiilijuttu on yhtä tyhjän kanssa, jos laitan sinne mielimusiikkini (klassinen), mielivaatteeni (prehjuhousu/lökäpöksy) tai muita mieltymyksiäni niin mitä sitten? Olen ne jo jollekin uteliaalle kertonut pariinkin otteeseen joten ne kyllä löytyvät jostain kunhan vain haet. Nämä palstathan ovat mielipidepalstoja ja tänne voi kirjoittaa mielipiteensä päivittäin jos haluaa. Miksi minun mielipiteeni olisi se joka pitäisi sensuroida?

Tässä häirikköporukassa en ole kovin halukas sen kummemmin paljastamaan henkilöllisyyttäni mutta rekisteröityneenä olen ylläpidon tavoitettavissa jos oikein hurjaksi heittäydyn. Jos sen sijaan huutelen puskasta kirjaston koneelta on tavoittamiseni erittäin vaikeaa.

Keskustelun aiheet ovat syystä hajaantuneet, en kuitenkaan usko minkään leirialuekeskustelun saavan suurta kannatusta, vaan kukapa tietää ennustamisessa on tunnetut vaikeutensa.