Vapaa kuvaus

Vanha jääräpää, lyhyesti sanoen. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

11

Kommenttia

1056

  1. Hölmöläisiä!

    Näyttää olevan tälläkin palstalla vallan muita kuin karavaanareita. Karavaanareita ei tippaakaan kiinnosta jonkun pököpä
    Karavaanarit
    35
    62
  2. Tällä palstalla olisi todella

    Mitäkö olisi? No tietysti paikka palstapoliisille. Joku ihmeen sekopääporukka on vallannut palstan eikä juurikaan selväp
    Karavaanarit
    14
    66
  3. Montaa asiaahan täällä ihmetellään

    Lisään siihen vielä pari. Olen ajellut ensin parillakin alkoviautolla useamman vuoden kesät ja talvet. Pohja on aina ol
    Karavaanarit
    6
    102
  4. Nykyaiheet ala-arvoisia

    Eikö todella löydy muuta keskusteltavaa kuin nuo alapään töräykset ja muut tuotteet. Ei taida olla läsnä montaakaan oike
    Autot
    2
    46
  5. Navigaattorit

    Olen ollut TomTomin käyttäjä mutta hyvän tarjouksen vuoksi sorruin Garmin nüvi 1390 navigaattoriin. Sillä on varsin omal
    Karavaanarit
    0
    80
  6. Kumma juttu

    miten edes muutaman ei kommunistin esittämään kohtuullisen asialliseen keskusteluun ei löydy vastapelureita äärivasemmis
    Politiikka
    35
    273
  7. Eroa on

    Vaihdoin uuteen m-autoon alkukesästä. Entinen oli yli 7m alkovi 2.8 JTD moottorilla ja 5 vaihteisella lootalla, uusi on
    Karavaanarit
    1
    328
  8. Ihme ja kumma tosiaan

    Keskustelu alkaa olla ihmeellistä. Esim. Karavaanareiden ajonopeus ketjussa on laskurin mukaan 8 viestiä, laskin ne ja l
    Karavaanarit
    15
    1377
  9. Alusta alkaen

    Kokeillaanpas hieman karavaanarimpaa aihetta kuin seriffin sielunelämä, eiköhän hänelle ole jo selvinnyt meidän mentaali
    Karavaanarit
    7
    2177
  10. Alueongelmien ratkaisu?

    Nyt kun jo toinen, tai mistäs minä tiedän vaikka olisi ollut samalta henkilöltä, ehdotus tuli karavaanariaiheisesta jutu
    Karavaanarit
    32
    1913
  11. Matkailuajoneuvoparkit

    Ulkomaita kierrellessä olen useasti löytänyt kaupungeista kävelymatkan päästä keskustoista matkailuautoparkkeja. Suomest
    Karavaanarit
    25
    2248