karva.naamari
Vapaa kuvaus
Vanha jääräpää, lyhyesti sanoen. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
11
Kommenttia
1056
Alusta alkaen
Kokeillaanpas hieman karavaanarimpaa aihetta kuin seriffin sielunelämä, eiköhän hänelle ole jo selvinnyt meidän mentaali72363Matkailuajoneuvoparkit
Ulkomaita kierrellessä olen useasti löytänyt kaupungeista kävelymatkan päästä keskustoista matkailuautoparkkeja. Suomest252276Alueongelmien ratkaisu?
Nyt kun jo toinen, tai mistäs minä tiedän vaikka olisi ollut samalta henkilöltä, ehdotus tuli karavaanariaiheisesta jutu321938Ihme ja kumma tosiaan
Keskustelu alkaa olla ihmeellistä. Esim. Karavaanareiden ajonopeus ketjussa on laskurin mukaan 8 viestiä, laskin ne ja l151404Eroa on
Vaihdoin uuteen m-autoon alkukesästä. Entinen oli yli 7m alkovi 2.8 JTD moottorilla ja 5 vaihteisella lootalla, uusi on1357Kumma juttu
miten edes muutaman ei kommunistin esittämään kohtuullisen asialliseen keskusteluun ei löydy vastapelureita äärivasemmis35322Montaa asiaahan täällä ihmetellään
Lisään siihen vielä pari. Olen ajellut ensin parillakin alkoviautolla useamman vuoden kesät ja talvet. Pohja on aina ol6119Navigaattorit
Olen ollut TomTomin käyttäjä mutta hyvän tarjouksen vuoksi sorruin Garmin nüvi 1390 navigaattoriin. Sillä on varsin omal099Tällä palstalla olisi todella
Mitäkö olisi? No tietysti paikka palstapoliisille. Joku ihmeen sekopääporukka on vallannut palstan eikä juurikaan selväp1492Hölmöläisiä!
Näyttää olevan tälläkin palstalla vallan muita kuin karavaanareita. Karavaanareita ei tippaakaan kiinnosta jonkun pököpä3583Nykyaiheet ala-arvoisia
Eikö todella löydy muuta keskusteltavaa kuin nuo alapään töräykset ja muut tuotteet. Ei taida olla läsnä montaakaan oike279