KaravaanaritVastattu 10v

Hölmöläisiä!

Näyttää olevan tälläkin palstalla vallan muita kuin karavaanareita. Karavaanareita ei tippaakaan kiinnosta jonkun pököpään Reino. Menkää jollekin muulle palstalle muutamaksi vuodeksi se pilaamaan, tämän palstan on saata…
KaravaanaritVastattu 10v

Tällä palstalla olisi todella

Mitäkö olisi? No tietysti paikka palstapoliisille. Joku ihmeen sekopääporukka on vallannut palstan eikä juurikaan selväpäisten kommentteja enää näe. Reinon ja Joksun kaltaiset ovat todella hoidon tarpeessa ja jo heidänk…
KaravaanaritVastattu 13v

Montaa asiaahan täällä ihmetellään

Lisään siihen vielä pari. Olen ajellut ensin parillakin alkoviautolla useamman vuoden kesät ja talvet. Pohja on aina ollut Fiat merkkiä kuten useimmilla. Olen tullut havainneeksi, että monet pitävät niin kesällä kuin ta…
AutotVastattu 14v

Nykyaiheet ala-arvoisia

Eikö todella löydy muuta keskusteltavaa kuin nuo alapään töräykset ja muut tuotteet. Ei taida olla läsnä montaakaan oikeaa karavaanaria vaan joku on keksinyt käyttää vähän käytettyä palstaa seksuaalisten harhojensa purk…
KaravaanaritEi vastauksia

Navigaattorit

Olen ollut TomTomin käyttäjä mutta hyvän tarjouksen vuoksi sorruin Garmin nüvi 1390 navigaattoriin. Sillä on varsin omalaatuisia konsteja, joskus se suuttuu minuun ja on puoli päivää puhumatta, se ajattaa lenkkejä joide…
PolitiikkaVastattu 16v

Kumma juttu

miten edes muutaman ei kommunistin esittämään kohtuullisen asialliseen keskusteluun ei löydy vastapelureita äärivasemmiston puolelta. Se mitä löytyy on pelkkää löyhäpäistä mölinää ilman järjen häivää, pelkkiä perustelem…
KaravaanaritVastattu 18v

Eroa on

Vaihdoin uuteen m-autoon alkukesästä. Entinen oli yli 7m alkovi 2.8 JTD moottorilla ja 5 vaihteisella lootalla, uusi on integroitu 6,5m auto 2.3 moottorilla myös Fiatin pohjalla. Olen tehnyt noin 5000 km testimatkan tää…
KaravaanaritVastattu 18v

Ihme ja kumma tosiaan

Keskustelu alkaa olla ihmeellistä. Esim. Karavaanareiden ajonopeus ketjussa on laskurin mukaan 8 viestiä, laskin ne ja löysin 24 kpl. Uusi viesti ilmoitettiin klo 15:11 viimeksi vaan yhtään ei ole tältä päivältä.???? Jo…
KaravaanaritVastattu 18v

Alusta alkaen

Kokeillaanpas hieman karavaanarimpaa aihetta kuin seriffin sielunelämä, eiköhän hänelle ole jo selvinnyt meidän mentaalinen tilamme. Anteeksi! Mitä mieltä te olette matkailuauton ruostesuojauksesta, ei siis peltipohjais…
KaravaanaritVastattu 18v

Alueongelmien ratkaisu?

Nyt kun jo toinen, tai mistäs minä tiedän vaikka olisi ollut samalta henkilöltä, ehdotus tuli karavaanariaiheisesta jutun aloituksesta niin tästä se alkaa. Nyt ovat ainakin kunnat alkaneet purkamaan karavaanareiden kans…
KaravaanaritVastattu 18v

Matkailuajoneuvoparkit

Ulkomaita kierrellessä olen useasti löytänyt kaupungeista kävelymatkan päästä keskustoista matkailuautoparkkeja. Suomesta ne tyystin puuttuvat vai voiko joku esim. Helsingistä, Tampereelta, Turusta tai vaikkapa Oulusta …