Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

27

Kommenttia

5230

1. " No en tiedä..."

No on todella iso määrä tyhmiä :D Minulla on sentäs jokunen vuosikymmen ollut koiria,eikä tuollaisia määriä,luojan lykky,ole vastaan tullut.
    Tosin nykypäivänä on kädettömyys ja muitten huomioon ottaminen koiramaailmassa koirien yleistymisen huonona puolena selvästi lisääntynyt :/
    Mutta täytyy sanoa,että jos asuisin seudulla,jossa jo pentuiässä saa pentu monesti siipeensä,niin muuttaisin joko pois tai kehittäisin jonkun sellaisen strategian ja puolustusjärjestelmän,ettei noin vain iholle pääsisi :D
    Strssaavaahan tuo on,ja omat rotuni kun muutenkin vaatii sihen malliin hallintaa,ettei kovin varaa ole huonoihin kokemuksiin ihan tosta vaan.

"Tietysti on..." Sitä juuri nimenomaan.Ja kun on tietyntyyppisiä koiria,hyvin pehmeitä (lisänä pohjalla ehkä jo geeneissä varautuneisuus) tai rotuja,joille on tyypillistä vähemmän sosiaalisuus lajitovereita kohtaan,niin ei välttämättä tarvi kun yksi kunnon pölläys,niin jää selvä jälki muistikuvaan negatiivisesti.Tekee itse tilanteessa ihminen sitten mitä.

Tarkoitan sitten noissa hyökkimistapauksissa ihan kunnon pöllytystä,ja hampaittenkin käyttöä,en ihan vaan koiran jonkinsortin vaan " kovakouraista" tai yllättävää iholle tuloa.
  2. "Moni hyvä kasvattaja..." Tuollaista legendaa on ennenkin kirjoiteltu.Itse en tiedä yhtään ja olisikin mielenkiintoista väitteelle saada jotain faktaakin...

Miten kennelliitto estää myymästä ketään pillkahintaan?Ei se mitään hintoja määrittele.Ihan voi antaa vaikka ilmaiseksi,jos haluaa.
    Ja näyttelyihinhän ei kenenkään ole muutenkaan pakko mennä koissunsa kanssa.

"Katselkaa ja tutustukaa..." Samaa mieltä tuosta.Se vaan on niin,että tietyt faktat on sentäs nähtävillä,kun kuuluu kennelliittoon eli jalostustietokannan tiedot.Sitä kun voi muuten niin monennäköistä höpöttää...